Het heeft wel iets geholpen, maar ik voel dat de druk er nog lang niet af is
Ik heb nog nooit zo lang mijn oksels niet geschoren als nu. Ik heb nu korte mouwen aan en zit de hele tijd met mijn okselhaar te spelen en te draaien.
Ik had net een discussie met een vriendinnetje maar een andere versie van het kun je met je tong je neus aanraken⦠Kun jij met je tong je tepel aanraken?
Ik heb redelijk grote borsten maar ik krijg dit niet voor elkaar
Yep maar met cup H kan je gewoon je tiet optillen dus het voelt wel een beetje alsof ik valsspeel.
Vraag me dit over 50 jaar nog eens.
Mag je je borst omhoogduwen of niet?
Ja zeker! Anders is het helemaal onmogelijk hahaha
Ok, maar dan lukt het wel
Ik heb (alweer) een ontstoken oorbelgaatje. Nu zat ik vanmiddag even aan mān oor, en had ik vervolgens allemaal groene smurrie pus aan mān duim. Heb schijnbaar de ontsteking er zo goed als uitgedrukt per ongeluk. Doet meteen minder zeer ook. Die groene smurrie zag er best fascinerend uit.
Heb je ook aan je vinger geroken
Ja maar toen had ik het al afgeveegd, dus rook toen al niks meer
Haha ik kan het ook net niet, heb wel grote borsten maar die boventiet, dus alles wat boven de tepel zit druk je dan ook omhoog. En mān tieten beginnen hoog.
Zeg maar gerust pus hoor
Pus zie ik als vloeistof, dat was het niet
Ik heb zaterdag een stuk van mijn vingertop gesneden en ik vind het fascinerend om te zien hoe snel dat eigenlijk heelt. Zondagochtend was de huid eromheen helemaal wit en dik en nu lijkt het alsof er alleen maar een schaafwondje zit. Terwijl er echt wel een lap af was.
Mijn navel stinkt de laatste weken echt vet erg. Het ruikt naar troep uit oorbelgaatjes x 10. Nu maar elke keer heel goed mijn navel afdrogen na het douchen.
Volgens mij is mijn navel ook heel vies, maar ik krijg dat nooit goed schoonš
Is het ook een beetje nattig( zonder douchen)?
Had ik een tijdje terug last van. Is overgegaan door dagelijks schoon te maken met een watje met alcohol.
Ja dit had ik vorige week wel! Voelde een beetje plakkerig en als wondvocht. Dat is nu gelukkig over, maar de geur blijft nog.