Het TMI topic

Mijn tampon zakt echt constant uit wat is dit zo wijd ben ik nu ook weer niet en hij zit niet vol. Loop ik op mijn werk voel ik hem gewoon alweer moeilijk doen. Irritant.

Jawel😶 normaal gaat dat goed! Maar die heb ik wel in ja… joh wat stom zou het daar aan liggen

Hier is zeker geen beeldmateriaal van hĆØ?

Edit: wel beeldmateriaal van de huidflap van mijn blaar:

mjam

14 likes

Dit is echt te genĆ¢nt voor woorden (niet voor het tmi topic hehe) maar ik zweette vandaag zo ontzettend veel bij mijn kruis. Echt zo goor gewoon. Hoe kan ik dit behelpen? Ik heb dat bij Yoga namelijk ook altijd, kan geen licht gekleurde broek aan omdat je dan zo’n mega zweetvlek ziet. Bah

Ik heb best flinke beenspieren, ook al sport ik niet echt

Span m’n benen altijd om klaar te komen, werpt z’n vruchten af

8 likes

En doe je dan je tenen naar beneden of je voet plat?

Tampon erin doen?
Dat doe ik altijd met hardlopen

hahaha ik las even de comment van @luna111 als antwoord op de vraag van @Nixon over een zere anus. "tampon er in doen!’ :joy:

26 likes

Hahah precies dit. Vond het al een gekke tip

1 like

Nee het is zeg maar rondom…alles zweet

1 like

Tenen naar beneden, gewoon lekker op m’n rug liggen en alles aanspannen :biggrin:

1 like

Ik heb net best een flinke steenpuist uitgeknepen bij mijn ā€˜date’. Lol. Had het tijdje geleden al gezien dat ie een gekke bult, zo groot als een knikker, op z’n rug had. Wist ik veel hoe die dingen eruit zien.
Voor de grap ging ik kijken of het uitgeknepen kon worden, maar ik dacht dat hij er sowieso pijn aan moest hebben… niet dus. Uiteindelijk ging ie dus open, en hij kon er zelf niet bij, dus toen moest ik wel verder… brrr, haha. Kwam echt veel uit :scream:

15 likes

Hoevaak scheren jullie eigenlijk je benen met dit weer? Ik heb weinig beenhaar dus ben daar zo slordig in he. Ik keek net en dacht, nou lekker hoor jumpsuitšŸ™„ …je ziet het niet maar het zit er wel degelijk want ik voel het. Is zeker wel 5 dagen geleden. Dus glad voelt het niet. Mijn oksels daarentegen nou, daar verbaas ik me over hoe snel dat groeit. Dus nou maar elke ochtend er snel overheen. Ik weet ook dat ik eigenlijk m’n bek moet houden maar er zijn vast wel meer met weinig /niet zo opvallend beenhaar. Elke dag lijkt me geen doen aan. Ik heb ā€˜s ochtends vaak niet niet zoveel tijd om te douchen/scheren maar ik loop al wel dagen met niet gladde benen rond. Opzich niet een probleem maar vraag me af hoe de rest dat doet met dit hete weer en dus vaak blote benen.

Pfoe eigenlijk elke dag of om de dag. Meestal even de avond vantevoren als ik weet dat ze te zien zijn de volgende dag. En naar het werk (met airco) dan soms maar gewoon een lange broek aan, want wat een rot klus. Ik doe ook nog mijn bovenbenen, helaas niet gezegend met weinig haar.

1 like

Met werken draag ik een lange broek en als ik vrij ben en niks boeiends ga doen dan scheer ik niet, denk dat de laatste keer al een week geleden is. Heb wel zwarte haartjes maar ze zijn nog heel kort en zie je alleen als je echt dichtbij kijkt dus mensen in de appie zien het toch niet.

1 like

Ah ja dat lijkt me best rot als je ook je bovenbenen doet, is het niet zo dat daardoor je haargroei erger wordt? Ik durf bijna niks meer te zeggen hier haha aangezien ik niet eens haargroei op m’n kuiten heb. Er groeit gewoon helemaal niks. Maar als ik dat daar scheer, krijg ik misschien daar wel haargroei? Ik doe zelf een beetje tot m’n knieĆ«n. Maar idd een rotklus. En waar zeik ik ook over. Maar elke dag gladde benen zou ik echtniet voor elkaar krijgen. Ik doe altijd maar wat.

Ik ben in het voorjaar weer begonnen met epileren en dat doe ik 1x per week ofzo nu. Voorheen toen ik mn benen nog schoor, kon ik sochtends scheren en smiddags alweer stoppels hebben. En dan savonds echt schuuuren alsof ik doorns in mn huid had ofzo. Nu zijn de haartjes echt dun en de haarzakjes veeeeel minder zichtbaar! Ook chill voor de oksels trouwens. Met scheren bleef ik een donkere waas houden en met epileren niet. Enige nadeel aan epileren is ingegroeide haartjes dus scrubben is wel een must.

Ohja mn schaamstreek epileer ik niet, durf ik niet. Maar daar heb ik dus vaak 2 of 3 haren uit 1 haarzakje groeien. Kutzooi.

1 like

Ga het proberen! :grimacing:

Overigens kom ik nooit klaar van penetratie, maar dit helpt wel om orgasmes te versterken/aan te roepen dus veel plezier :smirk:

2 likes

Ik ook niet helaas :disappointed_relieved: . Maar dit kan toch een mooi extraatje worden :ok_hand:t2:

1 like