Het TMI topic

(Dit is ook wel de enige manier dat ik klaarkom maar dat terzijde)

1 like

Ik doe dat ook (benen aanspannen), wat ik wel echt heel fijn vind is dan uiteindelijk ontspannen als ik bijna klaarkom. Dat is dan nog fijner :innocent:

Scheer verder mijn benen als ik zin heb. Tenzij ik bv op vakantie ga (en dus veel zwemmen). De rest vh jaar is denk ik op 1 hand te tellen. Heb een hekel aan stoppels en heb gelukkig geen donkere haartjes. :slight_smile:

1 like

Als ik eraan denk hahah. Is denk ik eens per 2 weken ofzo. Mijn beenhaar groeit traag en als mensen last hebben van mijn beenhaar kijken ze maar de andere kant op :blush: Mijn oksels scheer ik om de dag, maar dat groeit echt bizar snel voor mijn gevoel

1 like

Nou ik snap je opzich wel. Als ik vanuit staande positie naar iemands benen zou kijken en beenhaar zou zien, zou dat helaas ook door mijn hoofd schieten. Alleen bij mij moet je echt met je neus tegen mijn benen gaan staan wil je echt beenhaar kunnen zien.

Hahah ja ik vind het ook stom! Zelfde met okselhaar, dan heb ik hetzelfde. Zo stom, want ook dat is natuurlijk en normaal.

Ja dat heb ik ook inderdaad! Maar goed dat is ook niet vreemd denk ik, aangezien zweet daar dan meer in blijft zitten ofzo.

Ik scheer m’n benen elke 5 dagen of zo, dan zitten er weer wat stoppeltjes. Je ziet het niet echt maar dan vind ik het wel weer fijn als het glad is.

Ik scheer m’n bovenbenen nooit, m’n onderbenen denk ik eens per week/2 weken? Ik heb wel blond haar en vind het niet mega erg als mensen dat zien, want ik denk ook maar: tja, vrouwen hebben nu eenmaal ook haar.

Maar op m’n bovenbenen vind ik het juist echt mooi dat ik blonde gouden haartjes heb, lijken je benen alleen maar bruiner :sunglasses:

2 likes

Ik noem mijn figuur een zandloper met extra zand. Nou vandaag was dat dus super letterlijk. Want ik haalde wat eelt weg op mn voet ( was eerst een blaar) en daar onder zat zand

Moet er denk ik ingekomen zijn toen ik laatst naar het strand ging. Gelukkig is er niks ontstoken ofzo.

3 likes

Ik scheer mijn benen met dit weer ook 1 keer per week ongeveer. Ik heb donkere haren en vind het zelf niet mooi om te zien. Wel scheer ik maar tot mijn knie :laughing:

1 like

Ik scheer mijn benen in de zomer in de dag en soms iedere dag. Vind het fijn en mooi als het glad is, maar heb ook het gevoel dat het ‘hoort’ ofzo, zeker als ik bij mijn vriend slaap.

Als jij je daar prettig bij voelt is dat toch helemaal prima! Alleen het ‘hoort’ niet hoor. Wat hoort is dat je doet waar je jezelf fijn bij voelt.

5 likes

Hahaha dat schatje op jouw profielfoto denkt: drie maar??!

1 like

Ik ben echt lui in het scheren van mijn benen, doe dat als ik zin heb, maar pfff heb er soms gewoon schijt aan hoor.

Zou er ook niet van op kijken als anderen niet scheren. Dan moet het wel heel extreem zijn, Ă  la Nev.

Samenvatting

Maar zelfs dan, boeiend.

3 likes

Ik las dit van de week en kon me er niets bij voorstellen. Maar auw!! Ik heb pindarotsjes gegeten en er zitten dus ook harde onverteerde stukjes tussen. Jezus wat een pijn bij het afvegen :sob:

4 likes

Oké ik heb een prikkelbare darm en moet helemaal lijstjes bijhouden met wat ik eet om te kijken waarop ik reageer en dingen vermijden. Maar ik kreeg dus vandaag een aanval terwijl ik me zo netjes heb gedragen qua eten en ik baalde er zo van dat toen ik m voelde aankomen en tussendoor ik allemaal dingen heb lopen vreten die ik helemaal niet mag hebben :upside_down_face:

1 like

Valt altijd te proberen toch? De tampons schieten echt niet keihard uit de huls! Heb een keer de tip gelezen om bij het inbrengen de tampon richting onderrug te laten wijzen, niet recht omhoog. Ging bij mij toen makkelijker.

1 like

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar zou het helpen als je er glijmiddel op doet? Hij zal dan vast niet meer zo absorberend zijn, maar misschien om te oefenen en de drempel over te komen?

1 like

Ik draag sinds gisteren voor het eerst in mijn leven tampons en het is wel fijn maar ik voel me zo leeggezogen daar beneden??
Ook als je dat ding eruit moet halen, bah.

2 likes

Meit ff een been op de wc pot of op een stoel en dan gewoon beetje duwen, goed ademen, naar onder en een beetje een bochtje om zegmaar
Of liggen proberen een keertje
En gewoon een heel pakje kopen om te proberen hoor! Is natuurlijk niet goed voor het milieu maar als de tampon er al half is ingeweest moet je hem gewoon wegdoen en niet 10 minuten met dezelfde tampon blijven kloten

2 likes