Het TMI topic

Bij mij was dit ook, en heb hem laatst laten vervangen. De gynaecoloog haalde hem er heel gemakkelijk uit en deed geen pijn, dus geen zorgen maken!

1 like

Ik werd vanochtend wakker in een plas bloed gemengd met speeksel :+1:t2: blijkbaar bloeden de gaten die ooit mijn verstandskiezen waren (gisteren eruit gehaald) nog en kwijl ik in mijn slaap

RIP mijn witte kussen

5 likes

Wel oké, wordt steeds minder! Gisteren had ik er echt last van toen de verdoving was uitgewerkt, ook hoofdpijn, keelpijn en koorts. Veeeel geslapen gisteren en ook vroeg naar bed gegaan en dat heeft wel geholpen denk ik. Het is nu een stuk minder, wel nog een beetje pijn en koortsig, maar de pijnstillers helpen wel.

1 like

Ik kreeg perongeluk snot van een baby in mijn mond

9 likes

Gezien dit het TMI topic is heb ik hier wel een naar verhaal over. Bij mij waren de touwtjes ook naar binnen gegaan en kon de huisarts ze sowieso al niet vinden. De gynaecoloog heeft een paar keer ‘geprobeerd’ er aan te komen en is toen het de oppergynaecoloog gaan halen (ze liet de deur richting de personeelsgang ook fijn open). Vervolgens wou er een horde co-assistenten meekijken
 Ze zouden het nog 1x proberen en anders zou ik een roesje krijgen. Maar toen is het toch gelukt. Ik vond de 1e x plaatsen niet eens superpijnlijk, maar dit :sweat_smile:

1 like

Jaaaa iewl ik heb dit ook, maar toch altijd uitknijpen en ruiken :joy:

Nou denk echt niet dat jij de eerste bent met een harige naad die zich wilt laten waxen, is gewoon hun job. Gewoon doen hoor!

1 like

Mijn tepel jeukt als een malle. Heb net in het openbaar zitten jeuken :smirk: classy he

1 like

Omg wat naar !! Lig je daar terwijl ze zitten te wroeten :tired_face: heb je daarna gelijk een nieuwe laten zetten?

Weg

Ah dat is zo’n rot gevoel. Gebruik je tampons met of zonder inbrenghuls? Misschien dat het met de variant met huls makkelijker lukt om 'm nog wat dieper in te brengen?

Ik gebruik zonder, maar dat is wel een goeie om te proberen idd!

Zo deed ik het vroeger altijd toen het nog wat moeizamer ging. Hoe ongemakkelijker ik stond, hoe beter het ging! En waar ik nu een inbrenghuls niet meer fijn vind, is dat vroeger echt mijn redding geweest!

Ik heb een mega dikke puist op mijn rug. Ik kom er wel aan maar ik kan hem niet uitduwen. Ik zie mijn vriend maandag pas dus die kan het ook niet doen. Hij doet pijn! Als ik erop lig steeds het ontzettend.

1 like

Mss kan Ă©Ă©n van ons je verlossen? :grin:

1 like

Echt, je zou meteen mogen langskomen.

Wanneer ik pittig gegeten heb, moet ik daarna altijd heftig poepen. Gelukkig was ik net op tijd bij een café, omg het was zo heftig. Hebben hier meer mensen last van?

Dit topic was echt een van de eerste topics die ik ben gaan lezen op EGF, maar dit wordt pas mijn eerste bijdrage:

Als ik ongesteld ben, zoals nu, vind ik het heerlijk om in bad te gaan liggen en dan ieder kwartier wat bloed naar buiten te persen. En vervolgens gefascineerd kijken hoe zo’n rode wolk zich verspreidt door het water. (Wel goed afspoelen achteraf haha)

Dus Lush, als je nog suggesties nodig hebt: een bathbomb in de kleur period red graag.

24 likes

Ik heb altijd zo snel diarree van hitte, jezus te paard.

Moeten posts die vatbaar zijn voor emetofobie in dit topic ook in een spoiler? Anyway: ik doe het maar voor de zekerheid.

Niet voor emetofoben

Ik lig ziek op bed en het moment is aangebroken dat ook het avondeten van gisteren er uit is gekotst. Het was zo naar, vieze kleine couscous korrels in je keel. Brrr. Tip: ga GEEN couscous eten als je al bang bent dat je ziek wordt.

Gewoon rustig en afwachten! Ik weet niet wat er in je eerste post stond maar ik kan het wel raden. Bij mij duurde het twee jaar therapie voordat ik mn aller eerste mini Ob er in kreeg. Maar ik draag nog steeds liever maandverband, ook met dit weer

1 like