Wat heftig! Hoe voel je je nu? Moest je naar de gynaecoloog toe voor behandeling?
@Polska @Luna111 Ik had geen baarmoederhalskanker, maar uitzaaiingen vd kanker die ik al had. Daar heb ik dus behandeling voor gekregen en binnen een week geloof ik hield het bloeden op. Er zit nog steeds een tumor, maar die veroorzaakt momenteel geen problemen.
De echt heftige bloedingen begonnen pas in de weken dat ze aan het uitzoeken waren wat er precies aan de hand was. Dat jullie niet denken dat ik maanden zo heb rondgelopen.
Ik heb net pauze op werk en ik zit buiten. Nu moet ik zoo nodig poepen opeens maar geen zin om daarvoor naar binnen te gaan. De echte problemen in de wereld
Edit: toch maar gegaan, groetjes vanaf de wc
Ik heb al een week lichte diarree (dus geen āvasteā poep, maar ook geen drang om in 1 keer snel naar de wc te gaan) en nu ook nog eens kiespijn maar mān tandarts zit op 2 uur met het ov. Kan dit alsjeblieft snel over zijn
Ik moest net niezen waardoor er een amandelsteentje tegen men laptopscherm gekatapulteerd werd
Ik heb een muggenbult op mijn schaamlip. (En op iedere andere plek die je kan bedenken)
Ik zit te poepen. Ben zo blij met onze wc met plateau dat je altijd kan kijken wat je hebt gemaakt. Volgens mij is het echt veel ga me zo omdraaien ben benieuwd !!!
foto
Bah
niks is vies in het tmi topic
Hahaha nee okƩ. Volgende keer foto
Ik kwam gisteren terug van een excursie van 2 weken waarin ik constant met 6 studiegenootjes op een kamer zat en amper heb kunnen poepen dus was vet geconstipeerd. Heb sinds ik terug ben al 5 keer gepoept
Ik heb een schimmelinfectie down there en ik ben vandaag ongesteld geworden. Hoe ga ik dit overleven?
Ik heb vrijdag erwtjes gegeten die niet helemaal goed gekookt/gaar waren. Ik was te lui om ze verder door te koken dus at ze zo maar op. Nu laat ik echt al het hele weekend zulke nƔre stinkscheten.
Ben mezelf zo dankbaar. Heb voor het eerst in mijn leven een onderhuidse puist met rust gelaten waardoor hij nu na 2 dagen al bijna weg is ļø Het was wel heeel moeilijk, hij zat precies op dat plekje tussen mijn ogen en hij was super groot waardoorheen mijn hele gezicht vervormde.
Ik heb een anus scheurtje (of weet ik veel hoe dat heet) en wtf daar kan echt veel bloed uitkomen. Doet ook zeer. Klote obstipatie tijdens mijn menstruatie. Ik ga nu voortaan maar standaard laxo drinken, misschien dat dat helpt.
Vandaag gaat mn Mirena eruit en de t-safe erin! Zo geen zin in⦠maar daarna hopelijk tevreden!
Ah succes! Ik zou ff ibuprofen ofzo nemen van tevoren.