Dankje! Ik al een heel pakje klaar liggen haha. Toen ik de mirena liet zetten fietste ik daarna naar mijn werk en heb ik de hele dag gewerkt. Stiekem hoop ik dat het weet zo soepel zal gaan maar ik vrees toch van niet. Ben ook echt heel zenuwachtig en gespannen ervoor ️
Ja snap ik, misschien ook maar ff valeriaan nemen? Haha door wie laat je hem zetten? Ik fietste de volgende dag ook alweer en heb hem zelfs laten zetten tijdens m’n abortus. Qua pijn viel het me dus mee.
Ik moet ervoor naar het ziekenhuis. Mijn huisarts zei dat ze geen ervaring had met het zetten van een koper spiraal. Joe! Oooh nou jouw ervaring dat stelt me wel een beetje gerust haha. Sowieso heeft jouw verhaal ( en eenzelfde ervaring van een vriendin) me over de streep getrokken om voor de koperspiraal te gaan
Het voordeel van alleen thuis zijn op het tijdstip waarop alle buren op hun werk zijn (en we geen overburen hebben godzijdank) is dat je na het laten van een onwijs natte scheet je heel makkelijk je broek en onderbroek kan laten zakken, zodat als je naar de wc bent geweest heel snel halfnaakt naar boven kan rennen om iets schoons aan te doen. (ondertussen kut kut oh wat kut blijven mompelen)
Koperspiraal
Ik heb 5 jaar lang de mirena gehad maar ik bleef toch steeds last hebben van de hormonen. Ook bleef ik gewoon ongesteld worden elke maand (wat ik niet erg vind) maar had ook veel last van spotting in de weken dat ik niet ongesteld was. Wat volgens mij kwam door de hormonen want dit had ik ook met de pil en de nuvaring. Dus eigenlijk wilde ik de koperspiraal om hormoonvrij te zijn en mijn natuurlijke menstruatie te behouden. Het internet staat vol met horror verhalen over dat je extreem veel bloed verliest en meer pijn hebt tijdens je menstruatie of dat het zetten ervan meer pijn doet waardoor ik eigenlijk niet durfde. Maar een vriendin van mij en ook @Jumpsuit zeiden dat zij wel meer bloedverlies hadden en ook wel meer pijn maar dat dit vooral de eerste 3 maanden zo was. Mijn eigen menstruaties waren nooit heel zwaar, dus vandaar dat ik het wel aandurf dat ze zwaarder zullen worden en de eerste 3 maanden pijn vind ik ook nog wel te overzien… als ik daarna van de hormonen af ben. Ik heb hem vanmiddag laten zetten, het deed pijn (duh) maar niet meer pijn dan de mirena en ik zit nu gewoon op mn werk. Ik ben heel erg benieuwd hoe ik het ga ervaren. Ik zal je wel op de hoogte houden haha. Zo vet lang verhaal , hoop dat de spoiler is gelukt…
Mijn oorsmeer ruikt naar snoep… Not joking. Het heeft een hele zoete geur en het is kurkdroog.
Dat was mijn ding. Doei!
Maar nu is de vraag, smaakt het ook naar snoep!!
Haha nee bah, dat gaat te ver.
Ja wow die neusgaten waxen. Ik heb ooit één neushaar uitgetrokken en ik kreeg echt tranen in mijn ogen, heel pijnlijk!
Over waxen gesproken, ik zag bij action chilly waxstrips liggen dus meegenomen. Op m’n benen werkte het niet, misschien te korte zachte haren. Bij m’n bikinilijn werkte het best goed. Toen deed ik m’n oksels, allejezus wat pijnlijk man niet te doen. Ging ik ook nog eens m’n andere oksel doen. Omg. Het bloedde ook, omdat ik bang was voor ingegroeide haren deed ik er Vanish pfb op. Toen brak de hel echt uit, wat gigantisch prikken ik had het gevoel alsof gewoon dat vel eraf viel. Ik zat te puffen van de pijn. Toen met een handdoek met water gedept. Ik kon gister amper deo op doen omdat het zo gevoelig nog was en prikte.
Ik zou het drooghouden (deppen) en alleen met water schoonmaken. Heb dit ook wel eens eerder gehad, geen idee hoe het kwam
Heftig! Ik heb ook een x mijn oksels geepileerd met zo een apparaat, maar op een of andere manier was er een soort brandplek ontstaan. Ik kon echt dagen geen deo gebruiken, alsof je in brand staat. Maar deed je er nou vanish op? Vanish vlekkenverwijderaar? Of heet iets anders dat ik niet ken ook vanish?
Hoe dan ook, heel erg veel sterkte! Ik hoop dat je oksels genezen zijn voor de hittegolf volgende week!
Dat durf ik niet precies te zeggen sorry! Maar ik geloof niet dat het langer dan 2 dagen duurde (totdat ik het niet meer voelde als ik langs mijn navel kwam)
Haha nee, geen wasmiddel gedoe. Ik kan nou een beetje deo op doen. ik zweet gelukkig weinig van mezelf en ik heb ook een soort brandwonden, vooral aan m’n linkeroksel. Dat vel is ook flinterdun? Oh my god wat een pijn. Maar heb niet gehuild #grotemeid.
Oh hahaha dat product ken ik niet
Gewoon proberen zo min mogelijk irriterende producten te gebruiken onder je oksels, dan is het zo weg.
Nou ik ging net mn spiraal laten zetten. Spoiler: is niet gelukt. Ze hebben echt 3x geprobeerd (eendenbek, vastzetten, opmeten) maar ze konden de baarmoederingang niet goed genoeg zien dus uiteindelijk niet geplaatst. In totaal een half uur lopen vroeten in mn vagina. Echt kut (letterlijk)
Omg wat naar! Krijg al buikpijn als ik eraan denk. Verging je niet van de pijn?
Jemig, lekker dan. En nu? Een nieuwe poging of ben je er even klaar mee?
@modena @Virago Ja in het begin vond ik het heel erg meevallen maar toen ze bijna een half uur bezig waren was ik er wel echt klaar mee, geen pretje. Ga nu een afspraak maken bij de gynaecoloog, want weet nu toch al hoe het voelt dus nog 1 keertje trek ik wel. Die kan meekijken met een echo dus dan gaat het hopelijk soepeler
Ja verstandig. Wat een gedoe
Zieke buikpijn in de supermarkt net, nu dikke leegloop al de hele avond. Beter is dit zo over, moet morgen werken en kan moeilijk mn hele dienst op de wc doorbrengen :’)