Huhhhh wat vaag.
Vind het vooral zielig voor die sprinkhaan haha.
Jaa die mangowormen. Ik kan daar uren naar kijken hahaha.
Vind het wel echt mega zielig! Arme beestjes
Ik had een klein puistje op mijn borst, maar toen ik hem ging uitdrukken kwam er zooooveel rommel uit. Zo bevredigend omg
Ik vind seks leuk maar heb een hekel aan dat geknoei achteraf als ādat dingā eruit gaat en alle sperma meekomt.
(Ik wil me nu steeds verontschuldigen voor de hoeveelheid informatie die ik nu geef maar dat mag allemaal in dit topicš¤)
Ik heb wel eens gehad dat het echt geluid maakte als het eruit kwam. Gatver.
Dit had ik met er pukkel onder mijn oksel. Dit explodeerde gewoon haha.
Haha zit ie dan echt zo naar je kut te staren hoe het eruit druppelt? Ik vind het maar irritant smerig spul.
Met mijn ex had ik vaak seks op de bank, en meer dan eens is daar sperma op gekomen en zaten we weer te boenen. Als er daarna mensen langskwamen en op die bank gingen zitten zat ik zo
Toen ik voor het eerst met een vaste scharrel het zonder condoom deed zei ik dat ik wilde dat hij in me kwam, vraag me niet waarom maar in the heat of the moment vond ik dat geil. Dus hij kwam in me en pakte daarna direct een washandje (een washandje vind ik al iel) en ging het bij mij down under ff schoonmaken. Dat was echt zo weird en ook al was de seks klaar ik was ook meteen opgedroogd. Laat me dat zelf doen in de badkamer haha.
Hahaha aaah vind dat toch ergens wel schattig. Zo van āIk heb het vies gemaakt, dus ik ruim mijn eigen rotzooi weer opā.
Haha ik ren altijd meteen naar de badkamer voordat het überhaupt de kans krijgt om eruit te lopen. Lukt prima! En soms is het ook geil als ie over je (bijv. borsten) heen komt, dan heeft hij zijn plezier en kan ik het rustig in de badkamer schoonmaken haha.
Misschien heeft het met de zuurtegraad van afscheiding te maken? Ik heb het zelf ook, echt zonde, ook duurdere strings.
Haha ja goed puntš¤£
Thuis komen, meteen goed schijten, en daarna voelen dat je broek een stuk minder strak zit. Love it.
Haha heel slim
Ik ben echt blij dit te lezen! Ik heb wel het idee dat sinds ik de pil niet meer slik, dit veel minder voorkomt.
Hehe ik heb ook eens een hoop zooi uit het doucheputje gehaald met zoān ding. Heb toen ook meerdere mensen lastig gevallen met fotoās. Zo smerig wat daar allemaal uitkwam
Dat prutje lijkt op zoān droge noodle
Kater poep is echt bevredigend.
Gatver, het lijkt wel een dood reptiel ofzo bah
Ik heb ook een keer zo iets uit mān doucheputje van mān studentenhuis gehaald en ik heb ook echt staan kokhalzen. Ik begrijp je volledig.
Daarna heb ik mān huisgenoten echt ingebrand om het putje ook schoon te maken, en toen werd het gelukkig minder erg. Hoewel een huisgenoot wel een keer vertelde zoān menstruatiebloedsliert eruit gevist te hebben. Was even heel erg blij dat ik dat niet was.