Het TMI topic

Haha ik ren altijd meteen naar de badkamer voordat het überhaupt de kans krijgt om eruit te lopen. Lukt prima! En soms is het ook geil als ie over je (bijv. borsten) heen komt, dan heeft hij zijn plezier en kan ik het rustig in de badkamer schoonmaken haha.

Misschien heeft het met de zuurtegraad van afscheiding te maken? Ik heb het zelf ook, echt zonde, ook duurdere strings.

Thuis komen, meteen goed schijten, en daarna voelen dat je broek een stuk minder strak zit. Love it.

25 likes

Haha heel slim :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben echt blij dit te lezen! Ik heb wel het idee dat sinds ik de pil niet meer slik, dit veel minder voorkomt.

Hehe ik heb ook eens een hoop zooi uit het doucheputje gehaald met zo’n ding. Heb toen ook meerdere mensen lastig gevallen met foto’s. Zo smerig wat daar allemaal uitkwam :o_o:

Dat prutje lijkt op zo’n droge noodle

3 likes

Kater poep is echt bevredigend.

3 likes

Gatver, het lijkt wel een dood reptiel ofzo bah :open_mouth:

1 like

Ik heb ook een keer zo iets uit m’n doucheputje van m’n studentenhuis gehaald en ik heb ook echt staan kokhalzen. Ik begrijp je volledig.

Daarna heb ik m’n huisgenoten echt ingebrand om het putje ook schoon te maken, en toen werd het gelukkig minder erg. Hoewel een huisgenoot wel een keer vertelde zo’n menstruatiebloedsliert eruit gevist te hebben. Was even heel erg blij dat ik dat niet was.

3 likes

Jammer dat het niet in HD is.

1 like

Ik kan dit dus ook niet zonder kokhalzen dus soms als mijn moeder bij me op bezoek is maakt zij de putjes schoon :redface:
Verder doe ik wel alles hahaha

6 likes

Ja ik ook… maar ik heb dan ook lang zwart haar en haaruitval. Haal wel elke week een hamster uit t doucheputje ongeveer.

3 likes

Spanking?

1 like

Heb het ook wel eens gehad als er veel in Mn kont is geknepen. Allemaal van die kleine blauwe plekken.

1 like

Ik wil deze mee eter video ook even delen:

In het begin denk je ‘Meh saai alleen maar oppervlakkig spul’ maar op een gegeven moment haalt ze er proppen uit!! Zoo satisfying

13 likes

Ah geweldig! Ik vind het alleen altijd zo naar als het echt gaten zijn. Triggert mijn trypophobia echt heeeeel erg :roll_eyes:

2 likes

HOE krijg je zoiets?? WAT is dit??

1 like

Had sinds gister een onwijs grote, pijnlijke bal in mn lies zitten. Kneep er gister onder de douche een beetje in en er kwam allemaal geel pus uit. Ben toen naar mijn vriend gerend want hij houdt van dingen uitknijpen =’) Al met al lag ik 10 minuten op de bank te schreeuwen dat het pijn deed terwijl hij heel trots alles aan het uitknijpen was.

13 likes

Ik vind het dus altijd leuk om de wastafel helemaal open te schroeven en de sifon enzo en dan al die zooi die er uitkomt. Ik moet dat minstens 2x per jaar doen. Ontstoppingsmiddel is sowieso niet nodig. En denk dat een ragger ook niet alles weghaalt? Zo’n bevrijdend gevoel als ik je álles weg kan halen. Met je handen. Wel vies ja. Douchen daarna.

5 likes