Het TMI topic

Ik ben grieperig en lig al de hele dag in bed, en ik nies zo hard dat het snot alle kanten op gaat. Letterlijk snot everywhere

Ik had vandaag opeens een pijnlijk buitje op mn oorlel, net naast mijn oorbelgaatje. Ik had er al een beetje aan zitten friemelen, maar toen ik een uur later in de spiegel keek zag ik een wit puntje; ik kneep er een beetje in en toen bleek het een mega mee-eter te zijn die er helemaal schoon uitkwam. Wauwie, zo’n heerlijk bevredigend gevoel :black_heart:

31 likes

Ik ben altijd zo’n enorme gasbubbel na suikervrije producten maar morgen trek ik lekker loszittende broek en trui aan dus mocht vanavond even lekker los. Kauwgom, suikervrije dropjes en die smerige cola zero vanille…Ik slaap vannacht in een gas-tipi denk ik

3 likes

Ik heb een opkomende puist bij de opening van m’n neus, maar ik kan 'm nog niet uitknijpen omdat ie nog niet rijp is maar ik probeer het soms wel en dat doet zo’n pijn daar. Kan niet wachten tot ie geknepen kan worden, het ziet er ook niet uit.

2 likes

Haha best wel goor, het klinkt echt als het meest smerige filmpje ooit, als dit nog niet TMI topic waardig is weet ik het ook niet meer!
Het klinkt ook wel heel fascinerend, maar ik kan het echt niet aan om hier beelden van te zien. (Waarschijnlijk kan ik morgen mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en ga ik toch kijken hoor.)

1 like

Nou het valt mee qua viezigheid, lijkt een zwarte sliert. Niet zo vies als maden ofzo haha

1 like

Haha oke je hebt me overgehaald en ik heb gekeken maar dit was echt níet wat ik verwachtte te gaan zien. Wat een enorm gevaarte komt daar uit die sprinkhaan zetten, wtf!
En het was inderdaad vooral bizar en niet heel smerig.

Wat pas echt misselijkmakende filmpjes zijn, zijn diegene waar honden onder de wormen zitten en dat een dierenarts die met zijn blote handen uitknijpt als puisten. Echt zo zielig, word er gewoon nu weer ongepast van, had ik het maar nooit gezien :cry:

1 like

Ik vind mijn menstruatie irritant worden. Het is 7 dagen een beetje bloed. En ‘s nachts niks. Ik heb denk ik liever 3 dagen een stortvloed.

Ja dit heb ik ook met mn spiraal :weary:

Jij hebt een hormoonspiraal toch? Ik heb een koperspiraal, t-safe. Hiermee krijg je je je natuurlijke menstruatie. Ik mag niet klagen want het is weinig, geen slijmproppen ofzo, nauwelijks afscheiding (weetniet of dit er mee te maken heeft). Maar dat stomme doorgedruppel zoooo lang. Maar blijkbaar is zo mijn natuurlijke menstruatie dan?

1 like

Heb net een half uur besteed aan het uitknijpen van verstopte poriën op m’n neus, heerlijk.

7 likes

@Enthusiasm misschien een beetje gek dat ik jou tag maar jij hebt de koperspiraal ook toch? Ik vraag me het laatste halfjaar steeds af of mijn menstruatie is veranderd. Hoelang duurt jouw menstruatie doorgaans en hoe hevig is het? Ik Google ook te vaak tegenwoordig hoe ik sneller van Mn menstruatie af kan komen enzo, dan lees ik dingen over ibuprofen etc. maar dat vind ik dan weer te ver gaan.

Ja hormoon idd dus daarbij is het “logisch”, bij koper zou ik het ook niet direct verwachten. Maar het was vooral dat ik de irritatie herkende van die eeuwige druppels haha

1 like

Hoezo te ver gaan? Omdat je geen pijn hebt?
Ik neem eigenlijk standaard een dag Ibuprofen als ik ongesteld ben omdat het anders niet te doen is. Lijkt ook wel hoe ouder je wordt hoe pijnlijker het wordt maar dat is weer iets anders.
Als het helpt, dan is het ok toch? Ibuprofen is niet schadelijk als je het niet veel gebruikt en als je gewoon tegen NSAIDs kan.

1 like

Ik vind het prima om ibuprofen te gebruiken tegen menstruatiepijn, niet om je menstruatie sneller over te laten zijn. Dat gaat mij dan te ver.

Ja beetje afweging hoeveel last je ervan hebt dan denk ik. Mijn lijf vaart ook niet goed bij het gebruik van tampons en maandverband etc., dus een dag minder is daar wel weer goed voor.

Ik heb echt een enorme pukkel/ontsteking op mijn rug en nu doet mijn halve rug pijn.

Oke wow ik wist niet dat dat werkt?

Oh en ik heb een vrij grote pukkel op mijn voorhoofd… Onder een moedervlek dus ik durf hem nu niet uit te knijpen.