Als ik poep is dat (bijna) altijd ‘s ochtends en het is nooit dat ik denk, goh dat lucht nou op. Oh en ik zit soms ook in tijdnood en dan heb ik gewoon echt geen tijd om uitgebreid te poepen. En ik ben net een uurtje vrij, normaal gesproken niet op deze tijd. En net of mijn lichaam dacht, je bent thuis, ga maar lekker kakken meid. Ik snap niet waar al die poep vandaan komt.
ik ben trots.
Ik heb meestal een week vooraf zere borsten, soms twee weken vooraf al. Is heel normaal. Vlak voor m’n menstruatie zijn ze groter (opgeblazen?) en de tweede dag van m’n menstruatie is alle pijn weer weg.
Als je geen pil slikt is zo’n cyclus olv hormonen normaal (pijnlijke borsten in week voor menstruatie), maar als je dat wel slikt vind ik het toch ook best een interessante vraag hoe dat kan.
En stel dat je nooit een stopweek houdt, dan zou je lichaam dus nooit die verschillen voelen. Hoewel, volgens mij werd ik juist opgeblazen als ik veel stopweken oversloeg. Hmm opbouw van oestrogenen inderdaad.
Ja ook altijd de week voor mijn menstruatie pijnlijke borsten! Moet er niet aan denken dan te gaan hardlopen ofzo… ik houd dit soort kwaaltjes bij in de clue app en nu zie ik pas dat er bijna altijd regelmaat in zit van waar ik in mn cyclus ben en welke ‘kwaal’ er dan optreedt 
Ja ik slik ook de pil en slik hem regelmatig door. Maar ik sta echt op springen nu. Mijn borsten. Niet normaal. Ben me ook heel de tijd zo bewust van mijn borsten en die pijn. Irritant en nu heb ik sinds vanavond ook hoofdpijn aan de linkerkant achter mijn oog. Dat heb ik ook alleen voor/tijdens mijn menstruatie.
Maar het duurt nog wel een week voordat ik ongesteld ben dus hopelijk zakt het wel.
Ben in ieder geval wel blij dat het zo herkenbaar is en dat het wel veel voorkomt. Je hoort bijna elke vrouw over buikpijn/rugpijn/hoofdpijn maar niet over pijnlijke borsten haha
Daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Gebruik al jaren geen anticonceptie meer en hoe het precies zit. In een natuurlijke cyclus is het vrij normaal in elk geval.
@Vloeistof Wat mij trouwens helpt is om een strakke bh te dragen, zodra ik m’n bh af doe wordt het erger. Misschien dat dat helpt 
Zou ik wel doen. Gewoon het zekete voor het onzekere nemen
Heel herkenbaar! Heb er ook al een tijdje last van, maar de huid blijft gevoelig dus het komt en het gaat maar door…
Sinds ik een spiraal heb stinkt m’n ongesteldheid echt vreselijk. Gatverdamme net of er een dode rat zit daarzo
Mijn vriend en ik hebben neusstrips gebruikt. Kon het niet laten om foto’s te maken speciaal voor jullie. De eerste is van mij, de tweede van mijn vriend.
Welke strips zijn dit? Wat heerlijk dat ze witte maken, dan zie je nog beter wat je er allemaal uit trekt haha!
Woooww zo zagen ze er bij mij nooit uit, dit geeft echt voldoening haha
Welk merk raad je aan? Ik heb eens Kruid.vat eigen merk met vitamine E gekocht (ik gebruik het verder nooit, vandaar geen ervaring) maar dat voelde zo naar en stroef aan. Het piepte bijna als nagels over schoolbord haha
Geen last van aambeien? En restjes ontlasting of zeep kan ook gaan jeuken. Zou het na het afvegen nat maken met water en dan voorzichtig droog deppen.
Weet niet hoe je wormpjes heb getest, maar hoeven niet altijd in je poep te komen. De plakbandtest wordt aangeraden. Google maar :’)
Ja wow die lucht die er af en toe afkomt 
Ik Google dat dus en je kan een pakket bestellen van €35 om zo’n test te doen. €35 voor een plakbandje!!! Daar kun je 100 rollen plakband van kopen joh.
Huh ja wat een onzin. Gewoon zelf doen met huis tuin en keuken plakband.
@Tubing @MACdonalds dit zijn de neusstrips van Bioré, te koop bij o.a. kruidvat en bol. Misschien wel iets prijziger maar ook voor mij de eerste neusstrips die daadwerkelijk werken.
Die met houtskool?