Het TMI topic

Ik kijk weleens filmpjes met die biore neusstrips. Ik vind het echt fascinerend om te zien hoeveel troep er uit mensen hun poriën komt.

Als ik de filmpjes mag geloven zijn die biore strips inderdaad erg goed. Misschien moet ik me er ook een keertje aan wagen.

Sorry @MevrouwMand ik weet niet hoe dit nu een quote is geworden maar hoop dat je niet vies bent van poep :upside_down_face:

5 likes

Die heb ik ook ooit gekocht maar die waren zwart (met houtskool) ? :thinking:

Ah joh, daar heb ik schijt aan. Net zoals die client😅

5 likes

@MevrouwMand @Tubing
Het zijn deze!

@MangoMango Ja ik heb vandaag de foto’s denk ik nog 5x terug bekeken. Zooooo satisfying. Ze zijn echt wel aan te raden!

6 likes

Ik had een keer een lintworm en die is er dmv die pilletjes uitgekomen, dat ding was zooo lang, echt niet normaal. Ik stond echt gefascineerd naar de wc te kijken, tegelijk ook megavies dat dat ding uit me gekomen was.
Ik wil zoiets nooit meer meemaken

5 likes

OMG heb je foto’s?! Haha dat is echt fascinerend.

1 like

Oh man. Hoe los je dit op? Afsproeien maar? Zoveel respect voor personeel in jouw werkveld.

2 likes

Het ging hier laatst over witte vlekken in ondergoed. Nou herkende ik dat niet, maar ik draag 9 vd 10 keer zwart ondergoed. Hebben jullie het daar ook in? Want ik heb wel het gevoel dat ik iets zie in een rode string, maar dat kan ook gewoon vaal zijn. :face_with_monocle:

Ik ben extreem verkoude en net snoot ik mijn neus en er bleef gewoon een klodder snot in mijn neusgat hangen. Ik zag het, probeerde het eruit te halen met een zakdoek…niks hielp. Was zo’n stugge slijmerige sliert. Zo smerig. Toen nog een paar keer flink gesnoten en mijn neus was weer leeg ( om 10 minuten later weer vol te zitten pfff)

1 like

Ugh ik hoest zoveel slijm op dat 't iedere keer is alsof ik nies door mijn mond🤧

Ja ik draag alleen maar zwart en met een aantal “oude” strings is het stukje bij het kruis wat verkleurd

Ja echt van die bleekvlekken lijken het

2 likes

Het was nog voor het smartphone tijdperk maar google is mijn vriend. Het leek het meeste op de foto in de spoiler maar dan met stukjes poep erbij

Samenvatting

Ik heb me echt nog dagen erna super vies gevoeld

3 likes

Dankjewel! Ik vond dit zelf ook best heavy:sob:

Maar ik heb eerst inderdaad met de douchekop geprobeerd maar het zat er te diep tussen (en was bang voor opspattend water) dus toen met wegwerp washandjes geveegd. En de poep die in de douche lag in een hoekje gespoten en dat heb ik later met wc papier opgeruimd.

Aaah heftig man! Bizar dat zoiets gewoon in je lijf kan leven he…
Maar thanks voor de visual en omschrijving er bij haha! Stelt me niet teleur. :sunglasses:

1 like

Lang leve werken in de zorg met alle verhalen over poep, kots en sputum. :tada:

7 likes

Nee joh! We maken ook echt mooie dingen mee hoor!
Ik word altijd volgepropt met eten en drinken wat ik ook kom.
Kreeg laatst een hele tas vol lekkers voor sint (net als al mijn collega’s).
De rest nemen we voor lief

6 likes

Oh nee hoor, ik heb ook genoeg leuke dingen met mijn werk!

2 likes

Niet om je bang te maken maar dat schijnt ook een symptoom van chlamydia te zijn.