Haha het was een paar weken terug. En ze adviseren dan om na enkele weken nog een pil te nemen tegen die eitjes die dan zijn uitgekomen. Had ik nog niet gedaan, en toen ik er aan dacht kreeg ik meteen weer jeuk. Dus ga maar meteen even zo’n pil nemen
Heb het ook 1 keer gehad. Daarna bij iedere kriebel bang dat het terug kwam. ZO VIES vind ik dat.
Gelukkig werken die pilletjes top! na 1 dag is het weg.
Oh shit haha. En bedankt dat ik bij je mag klagen!
Ik weiger op verjaardagen advies te geven, dus mensen vragen het nu gelukkig ook niet meer. Had er vooral als coassistent bij m’n bijbaan (Kruidvat) veel last van, dat collega’s met allerlei kutvraagjes naar mij toe kwamen.
Noo.
Ik heb zulke verhalen wel eens gehoord maar ik kan het serieus niet geloven. Is dit echt waar!!!?
Ja
Ruik eens aan je vinger
Ik had/heb dus een hele grote puist op mijn rug… Vorige week was hij al een beetje open gegaan en kwam er al een vloedgolf aan troep uit maar ik heb hem net weer open geknepen (want was nog niet helemaal weg) en er kwam gewoon weer een hele vloedgolf aan troep uit. Denk dat hij nu wel leeg is.
Ik las onlangs dat je bij buikgriep (met diarree) juist niet veel vezels moet eten, omdat je hele darmstelsel van slag is en je van vezels nog meer aan de schijt gaat. En ik heb het ervaren :’)
Niet echt TMI maar wist niet zo goed waar ik het moest posten. Maar hebben jullie vaak last van gevoelige borsten? En hebben jullie dat dan in een bepaalde week van je cyclus.
Ik merk dat ik dat best wel regelmatig heb. Zoals de afgelopen week doen mijn borsten echt een beetje zeer. Ook als ik bijvoorbeeld op mijn zij lig in bed. Terwijl ik ben niet ongesteld (zondag slik ik mijn laatste pil van deze strip). Als ik ongesteld ben heb ik het ook wel maar dan is het soort van ‘normaal’ naar mijn idee.
En ik heb een kleine cup dus het is ook niet dat mijn borsten zwaar zijn ofzo
Als ik poep is dat (bijna) altijd ‘s ochtends en het is nooit dat ik denk, goh dat lucht nou op. Oh en ik zit soms ook in tijdnood en dan heb ik gewoon echt geen tijd om uitgebreid te poepen. En ik ben net een uurtje vrij, normaal gesproken niet op deze tijd. En net of mijn lichaam dacht, je bent thuis, ga maar lekker kakken meid. Ik snap niet waar al die poep vandaan komt. ik ben trots.
Ja ik heb dat de week voor m’n ongesteldheid altijd, dat ze echt als ballonnen voelen haha. Heel opgezet. Ik vind het wel gek want slik de pil dus dan heb je geen eisprong, dus hoe weet je lichaam dan toch elke keer precies dat je bijna gaat stoppen met de pil?
Ik heb meestal een week vooraf zere borsten, soms twee weken vooraf al. Is heel normaal. Vlak voor m’n menstruatie zijn ze groter (opgeblazen?) en de tweede dag van m’n menstruatie is alle pijn weer weg.
Als je geen pil slikt is zo’n cyclus olv hormonen normaal (pijnlijke borsten in week voor menstruatie), maar als je dat wel slikt vind ik het toch ook best een interessante vraag hoe dat kan.
En stel dat je nooit een stopweek houdt, dan zou je lichaam dus nooit die verschillen voelen. Hoewel, volgens mij werd ik juist opgeblazen als ik veel stopweken oversloeg. Hmm opbouw van oestrogenen inderdaad.
Ja ook altijd de week voor mijn menstruatie pijnlijke borsten! Moet er niet aan denken dan te gaan hardlopen ofzo… ik houd dit soort kwaaltjes bij in de clue app en nu zie ik pas dat er bijna altijd regelmaat in zit van waar ik in mn cyclus ben en welke ‘kwaal’ er dan optreedt
Ja ik slik ook de pil en slik hem regelmatig door. Maar ik sta echt op springen nu. Mijn borsten. Niet normaal. Ben me ook heel de tijd zo bewust van mijn borsten en die pijn. Irritant en nu heb ik sinds vanavond ook hoofdpijn aan de linkerkant achter mijn oog. Dat heb ik ook alleen voor/tijdens mijn menstruatie.
Maar het duurt nog wel een week voordat ik ongesteld ben dus hopelijk zakt het wel.
Ben in ieder geval wel blij dat het zo herkenbaar is en dat het wel veel voorkomt. Je hoort bijna elke vrouw over buikpijn/rugpijn/hoofdpijn maar niet over pijnlijke borsten haha
Daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Gebruik al jaren geen anticonceptie meer en hoe het precies zit. In een natuurlijke cyclus is het vrij normaal in elk geval.
@Vloeistof Wat mij trouwens helpt is om een strakke bh te dragen, zodra ik m’n bh af doe wordt het erger. Misschien dat dat helpt
Zou ik wel doen. Gewoon het zekete voor het onzekere nemen
Heel herkenbaar! Heb er ook al een tijdje last van, maar de huid blijft gevoelig dus het komt en het gaat maar door…