Ik heb dit ook gehad toen ik het wilde laten zetten bij de huisarts, zo naar. Hij ging zelfs nog een andere huisarts er bij halen maar na een half uur kwamen ze toch tot de conclusie dat het niet ging lukken.
Gynaecoloog had het echt zo gedaan (inderdaad met echo)!
Ah goed om te horen! Waarschijnlijk gaat t bij de gynaecoloog nu heel erg meevallen want erger dan de vorige keer kan niet haha
Ah wat kut zeg om wat voor spiraal gaat het? Ik wil je niet bang maken maar bij een vriendin van mij is het ook bij de gynaecoloog niet gelukt, het kon gewoon niet in haar baarmoeder ofzo? Maar ik duim voor je dat het goed gaat!
Mirena! haha ooh das mooi kut. Bij mij ging het er volgens mij om dat mn baarmoedermond net om een hoekje zat en ze er daardoor niet goed bij kwamen. Als het goed is zeiden ze dat de gynaecoloog dat wel makkelijk moet lukken. Op hoop van zegen dan maar
Gister voor het eerst seks gehad na het zetten van een koper spiraal. Toen ik daarna het sperma afveegde na het plassen zaten er zwarte âvlokjesâ doorheen . Ik dacht gelijk dat dat het koper moest zijn maar geen idee eigenlijk het was geen bloed in ieder geval
Genoeg pijnstillers in je mik gooien voor en na het zetten.
Ik heb echt bijna 3.5 uur lang helse krampen gehad. Was in staat om dat ding er eigenhandig uit te rukken die dag.
Toen ik bij de gyn een nieuwe spiraal wilde laten zetten, heeft hij eerst gekeken of de lengte van mijn baarmoeder al in mijn dossier stond. Dat zou betekenen dat het niet opnieuw opgemeten zou hoeven worden (en je dus een tang op je baarmoedermond minder hebt). Misschien even vragen of hij/zij het wil noteren voor een evt volgende keer?
Kan ook door stress komen, weet niet of je het zwaar hebt
Ja snap ik. Ik had ook super goed poep nadat ik stopte met vlees eten, maar nu ben ik helemaal ontregeld door mijn nieuwe baan en thuis wonen en anders eten en ja, dat merk ik welâŚ
WAARSCHUWING: Niet lezen als je citroenlimonade aan het drinken bent.
Mijn broertje had een ontstoken vinger, met pus en alles. Om alles te ontsmetten weekte hij zijn vinger twee keer per dag in een glas met gekookt water en soda. Die ochtend had hij dat ook gedaan terwijl hij op de bank zat, maar omdat hij nogal een sloddervos is had hij zijn glas sodawater met pus op de salontafel laten staan. Mijn vader had die middag een opruimbui en zag op het tafeltje een glas staan met een soort van citroenlimonade. Hij wilde dit opruimen maar had ook best wel dorst, dus hij naam een grote los. Van het sodapuswater.
Echt hè. Gisteren kon ik ook niet, vandaag al 4 (!!) keer!! Feest
Ik bedoel maar Meestal piek ik in de ochtend, dus ik verwacht geen grote afterparty
Love goed kakken! En dan helemaal als je afveegt en het gewoon meteen schoon is.
Hahahah geniet ervan!
Hahah ach we gaan maar niet van het ergste uit. Ja dikke prima, nadat ik de huisartsenpraktijk uitstapte voelde ik me weer dikke prima is ook niks ingezet dusja. Over 3 weekjes moet ik naar t ziekenhuis ben benieuwd!
Ik ga dood van de buikpijn. Gelukkig heb ik een telefoon die me vermaakt terwijl ik op de wc zit.
even waar voor je geld krijgen toch?
Ik heb bij mân tenen dat twee tenen tegen elkaar drukken waardoor de nagel van een in de zijkant van de andere teen drukt waardoor er dus een wondje ontstaat. Heel vervelend
Ik moet volgende week voor het eerst in mn leven naar de gynaecoloog (een man volgens mij) en ik kijk er zĂł tegenop he. Gatverdegatver ik wil niet :(.
Oh snap je helemaal. Kan je geen vrouw krijgen? Succes alvast!!