Het Utrechttopic

@eitje en ik gaan morgen naar vunzige deuntjes. Zijn er forummers die gezellig meewillen?

3 likes

In Tivoli?

Waar anders? Zie nu wel dat het uitverkocht is, maar ticketswap is altijd je beste vriend

1 like

EERST AFSTUDEREN

1 like

Maar als je kan werken kan je ook drinken hehe

Neeeejoh! Ik dacht ze zijn gewoon heel t neude aan t herstraten ofzo, maar vond het heel raar dat het zo afgesloten is. Klote voor die horeca daar

@anon95331300 love vunzige deuntjes! Jammergenoeg ga ik vanavond niet. Heel veel plezier! Nu het zo heet is, is het vast extra vunzig :giggle:

1 like

Hahaha nee. De maand juni wordt echt kluizenaarsleven met afstuderen en al beginnen met werken naast elkaar. Daarna kunnen we wel weer eens de ekko onveilig maken. Morgen wel soia!

image wear, paperbird conceptstore op het oudkerkhof, guts&gusto heeft er een winkel, het is allemaal vrij standaard

1 like

Work out vind ik heel fijn. Pilates is daar mijn favoriete les. Hele fijne instructrice die echt naast je gaat zitten om je te helpen met oefeningen.

Heeft iemand tips voor een leuk restaurant wat goedkoop is (studentenbudget), maar wel sfeervol?

Wat is een studentenbudget? Minder dan 10 euro voor een hoofdgerecht, of 15?
Voor echt cheap eten vind ik de Florin altijd wel oké, maar die hebben een beetje random openingstijden heb ik het idee (wilde er gisteren snel een hapje eten maar toen was het dus dicht).

1 like

Ik vind het oude Pothuys altijd wel gezellig, zit er vooral graag als het lekker weer is want omdat het een van de weinige plekken is waar je langs het water aan de gracht kan zitten en waar het niet tyfus druk is (ligt net buiten het winkelgebied).
Of 't college, de saté daar is echt fantastisch (en op maandag en dinsdag maar 9.50). Wel meer eetcafé dan restaurant.
En voor echt goedkoop vind ik walden ook altijd wel chill (3 gangen 15 euro) en gezellig!

2 likes

Ik heb wel interesse! Stuur je een berichtje!

1 like

Dit topic heb ik nodig!

Aanstaande vrijdag ga ik met mijn zusje (9 jaar) naar Utrecht, beetje shoppen en uiteten.
Maar ik wil eigenlijk nog iets anders doen, wilde eerst naar de bios maar er draait niks leuks.
Hebben jullie aanraders? Mag best actief zijn, maar mag ook mega lui zijn. hehehe.

Edit: Mag ook in de omgeving zijn, we gaan met de auto namelijk. Shoppen in HC natuurlijk.

Museum Speelklok!

1 like

heeft iemand tip voor een kapper, liefst onder de 25 eu voor gewoon knippen?
heb een mega slechte ervaring met Venise, die man wist echt niet hoe een schaar werkte, keek vol verbazing en was heel twijfelachtig, heb daar toen een uur gezeten voor mn haar recht laten knippen dus na die horror ervaring wil ik toch een beetje mijn research doen

Ik ben laatst bij kapsalon Anna aan einde vd Kanaalstraat geweest. Ben er maar 1 keer geweest maar voor de prijs was ik wel tevreden.

@tuula In Utrecht vind het vaak leuk om naar Olivier te gaan of naar Le Clochard voor een drankje. Misschien kano huren en de stad vanaf een andere hoek zien? Je kan ook rondlopen en wat hofjes meepakken, volgens mij zit er de Haverstraat een ingang naar een leuk stukje.

1 like

Ik ben wel prima tevreden met Be Beautiful, ook in de Voorstraat! Knippen + wassen + drogen is inderdaad een euro of 25.

1 like

Ik ga naar The Graduates, de soort vooropleiding van Salon B, maar je betaalt daar meer dan 25 euro. Bij Losjes in de Twijnstraat was ik ook goed geknipt, maar dat is ook boven de 25 euro dacht ik.

1 like

allebei rond de 40,- inderdaad maar dankje! ook fijn voor als ik een wat spannender kapsel wil :slight_smile: