Het Utrechttopic

haha ja superleuke tent!!

1 like

Weet iemand een fijne en goedkope fietsenmaker in de buurt van Overvecht?

Oh en wisten jullie dat er schildpadden in de vijver zwemmen bij t winkelcentrum daar? Liep er gister langs en vond t zoo gek

1 like

Beter gaan we daar snel heen!

@eitje en ik gaan morgen naar vunzige deuntjes. Zijn er forummers die gezellig meewillen?

3 likes

In Tivoli?

Waar anders? Zie nu wel dat het uitverkocht is, maar ticketswap is altijd je beste vriend

1 like

EERST AFSTUDEREN

1 like

Maar als je kan werken kan je ook drinken hehe

Neeeejoh! Ik dacht ze zijn gewoon heel t neude aan t herstraten ofzo, maar vond het heel raar dat het zo afgesloten is. Klote voor die horeca daar

@anon95331300 love vunzige deuntjes! Jammergenoeg ga ik vanavond niet. Heel veel plezier! Nu het zo heet is, is het vast extra vunzig :giggle:

1 like

Hahaha nee. De maand juni wordt echt kluizenaarsleven met afstuderen en al beginnen met werken naast elkaar. Daarna kunnen we wel weer eens de ekko onveilig maken. Morgen wel soia!

Ik moet morgen in Utrecht zijn, iemand tips voor leuke betaalbare kledingwinkels in de Domstad? Dus naast de reguliere winkels zeg maar

image wear, paperbird conceptstore op het oudkerkhof, guts&gusto heeft er een winkel, het is allemaal vrij standaard

1 like

Hm, ik zou dan naar de Zadelstraat gaan, daar vind je nog wat boetiekjes, vintage winkels of winkels met minder standaardmerken

1 like

Thanks @apeiros en @tuula!

Work out vind ik heel fijn. Pilates is daar mijn favoriete les. Hele fijne instructrice die echt naast je gaat zitten om je te helpen met oefeningen.

Heeft iemand tips voor een leuk restaurant wat goedkoop is (studentenbudget), maar wel sfeervol?

Wat is een studentenbudget? Minder dan 10 euro voor een hoofdgerecht, of 15?
Voor echt cheap eten vind ik de Florin altijd wel oké, maar die hebben een beetje random openingstijden heb ik het idee (wilde er gisteren snel een hapje eten maar toen was het dus dicht).

1 like

Ik vind het oude Pothuys altijd wel gezellig, zit er vooral graag als het lekker weer is want omdat het een van de weinige plekken is waar je langs het water aan de gracht kan zitten en waar het niet tyfus druk is (ligt net buiten het winkelgebied).
Of 't college, de saté daar is echt fantastisch (en op maandag en dinsdag maar 9.50). Wel meer eetcafé dan restaurant.
En voor echt goedkoop vind ik walden ook altijd wel chill (3 gangen 15 euro) en gezellig!

2 likes

Ik heb wel interesse! Stuur je een berichtje!

1 like

Dit topic heb ik nodig!

Aanstaande vrijdag ga ik met mijn zusje (9 jaar) naar Utrecht, beetje shoppen en uiteten.
Maar ik wil eigenlijk nog iets anders doen, wilde eerst naar de bios maar er draait niks leuks.
Hebben jullie aanraders? Mag best actief zijn, maar mag ook mega lui zijn. hehehe.

Edit: Mag ook in de omgeving zijn, we gaan met de auto namelijk. Shoppen in HC natuurlijk.