Het Utrechttopic

Ik weet niet of ze ook wimpers doen, maar ik laat altijd mijn wenkbrauwen epileren met touw en verven bij kapsalon Lilo! Leuke mensen en niet te duur. Zit naast 't Gras vd Buren in het centrum.

Maar ik vind ook Kapsalon Anna in Lombok erg fijn, die doet ook epileren met touw.

1 like

Ik ga altijd naar Soap

1 like

Dit is nooit opgehaald. Kan ik hier iemand nog blij mee maken?

Waar kan ik de beste gyoza’s eten / bestellen in Utrecht?

Ooh gyozatocht, daar zou ik wel aan meedoen!

Hopen dat iemand hier mij kan helpen :blush:

1 like

Ik ga morgen ook naar Utrecht centrum… Waar kan ik het beste parkeren??

op de p+r in westraven en dan (gratis) de tram nemen

3 likes

Rabarber!

1 like

Waar heb je zin in qua eten? instawaardig: streetfoodclub, frenchie cafe, ted’s

1 like

Ik ben laatst verhuisd naar Utrecht dus moet alle goede plekjes nog een beetje ontdekken enzo, dus wat vinden jullie het beste Indiase restaurant in Utrecht? :smiley:
Of iets anders Aziatisch?

Indiaas: Namaskar, verder vind ik An An heel leuk en lekker (Vietnamees) en Kimmade is ook heel lekker (iets traditioneler). Oh en The Ramen Brothers voor de lekkerste ramen!

2 likes

Bedankt!! Ga ze eens bekijken :blush:

Jaa, ik vind dit ook de chillste kapper in Utrecht! Maar met 5 weken ben je nog snel aan de beurt joh! Ik wilde laatst weer boeken maar de eerst volgende optie voor mij was pas 2 maanden later haha.

2 likes

Surya!

2 likes

Ik vind Bananas lekker, in de Twijnstraat. Wel alleen halen.

1 like

@Slakje Je kunt bij Bananas ook zitten! Niet heeul gezellig haha, maar wel prima! Yum Saap daar in de straat ook is ook heel lekker, thais & vietnamees :slight_smile:

2 likes

@crazyplantlady @Bertie @Pabbles Thanks allemaal! :smile:

1 like

Leuk idee die ping pong club maar ze maken best een tering herrie iedere keer, waar ik van kan meegenieten in mn huis :weary:

Ik dacht altijd dat ik het wel leuk zou vinden om echt vol in het centrum te wonen, maar ik word hier nu al knettergek van haha.

Die zit toch bij asw in de buurt?