Het Utrechttopic

Nu natuurlijk de hamvraag @lijnewiets waar ben je geweest en hoe was het/heb je nog tips?

1 like

Ik opende net je blog @tuula en zie je laatste artikel! Hahaha, voel me zo dom nu. Geen idee waarom ik niet aan jouw blog dacht toen ik op zoek ging naar tips. En je legt ook precies het verschil tussen vintage en tweedehands uit!

1 like

Het was echt leuk. Als ik naar school ga loop ik via de Voorstraat en ik vind dat daar altijd leuke dingen zitten. Dus dat heb ik eerst gedaan. Sussies is een leuke winkel! Net als Puha, de kleding is heel duur, maar ze hebben hele leuke kaarten en boeken. Plato voor cd’s/elpees! Jammer genoeg stond ik voor een dichte deur bij Swordfish&friends, die zit er dus niet meer.
Ik moest even een boek inleveren dus ik liep via de Drift meer richting het centrum. Daar zit ook een mooie boekwinkel (ik vergeet de naam altijd, nu dus ook)! Toen even naar Dille&Kamille en via daar naar Keek. En tering, die lemon pie! Heb ik redelijk lang gezeten dus toen was mijn ‘vrije’ tijd alweer voorbij!

3 likes

@Bertie De volgende keer wil ik lunchen bij Keek! Dankjewel voor de tip!

1 like

De scones zijn ook prima te doen :grimacing:

1 like

Ik weet niet of ze ook wimpers doen, maar ik laat altijd mijn wenkbrauwen epileren met touw en verven bij kapsalon Lilo! Leuke mensen en niet te duur. Zit naast 't Gras vd Buren in het centrum.

Maar ik vind ook Kapsalon Anna in Lombok erg fijn, die doet ook epileren met touw.

1 like

Ik ga altijd naar Soap

1 like

Waar kan ik de beste gyoza’s eten / bestellen in Utrecht?

Ooh gyozatocht, daar zou ik wel aan meedoen!

Hopen dat iemand hier mij kan helpen :blush:

1 like

Ik ga morgen ook naar Utrecht centrum… Waar kan ik het beste parkeren??

op de p+r in westraven en dan (gratis) de tram nemen

3 likes

Rabarber!

1 like

Waar heb je zin in qua eten? instawaardig: streetfoodclub, frenchie cafe, ted’s

1 like

Ik ben laatst verhuisd naar Utrecht dus moet alle goede plekjes nog een beetje ontdekken enzo, dus wat vinden jullie het beste Indiase restaurant in Utrecht? :smiley:
Of iets anders Aziatisch?

Bedankt!! Ga ze eens bekijken :blush:

Jaa, ik vind dit ook de chillste kapper in Utrecht! Maar met 5 weken ben je nog snel aan de beurt joh! Ik wilde laatst weer boeken maar de eerst volgende optie voor mij was pas 2 maanden later haha.

2 likes

Surya!

2 likes

Ik vind Bananas lekker, in de Twijnstraat. Wel alleen halen.

1 like

@Slakje Je kunt bij Bananas ook zitten! Niet heeul gezellig haha, maar wel prima! Yum Saap daar in de straat ook is ook heel lekker, thais & vietnamees :slight_smile:

2 likes