Het Utrechttopic

@crazyplantlady @Bertie @Pabbles Thanks allemaal! :smile:

1 like

Leuk idee die ping pong club maar ze maken best een tering herrie iedere keer, waar ik van kan meegenieten in mn huis :weary:

Ik dacht altijd dat ik het wel leuk zou vinden om echt vol in het centrum te wonen, maar ik word hier nu al knettergek van haha.

Die zit toch bij asw in de buurt?

Ja klopt! Ik woon in zo’n zijstraatje en normaal heb je hier dus nooit geluidoverlast van zulke dingen.

Binnenkort dan maar eens een kijkje nemen of t wat is haha

Dan zijn we bijna buren!
Ik heb er alleen geen last van…

Ja ik snap ook niet helemaal hoe het hier zo duidelijk klinkt? Gelukkig is t inmiddels niet meer zo goed hoorbaar, daarstraks waren het steeds gillende/juichende mensen en klonk de muziek alsof het uit mn achtertuin kwam. :thinking:

Misschien met windrichting te maken? Of zeg ik nu iets heel raars?

Ik woon in Lombok en hoor niets van de moskee, terwijl je het soms buiten of in andere straten heel duidelijk hoort. Vind ik ook echt opvallend, maar misschien heeft dat ook met de wind te maken.

Ik dacht bij centrum echt aan centrum-binnenstad, maar de ASW-(buurt) kan ook echt druk zijn. De Ping-Pong club vind ik trouwens heel gezellig en ze hebben ook wel een sluitingstijd van 23.00 doordeweeks.

1 like

Ik ben dus terugverhuisd naar Utrecht en ben nu een beetje mn nieuwe plekjes aan het ontdekken. Waar gaan jullie bijvoorbeeld zitten op een warme zomerdag: leuke terrasjes? Parkjes in lombok, oog in al en kanaleneiland?

Ik vind 't Ledig Erf ('t Hartlooper) ook leuk, maar dat is niet in die buurten. Oh en Springhaver (centrum)!

2 likes

Keulsekade aan het water, ijskoffie van Koffie & ik, Griftpark of Lepelenburg zijn mijn favoriete parken, terras inderdaad De Zaak of de binnentuin van De Winkel Van Sinkel.

1 like

Bedankt! Heb deze allemaal gepint op maps voor de komende tijd!

Soia! In oog in al als het lekker weer is.

2 likes

Iemand op zoek naar een appartement in Utrecht voor september tot en met juni? Wegens een master in het buitenland willen mijn vriend en ik ons appartement onderverhuren. Het appartement is ongeveer 45 M2 groot en heeft een tuin van 20m2 en nog een schuur. Prijs ligt rond de €1200 p.m. inclusief.

Kanaalzicht in Lombok is een leuke kroeg bij de sluis. Bij de sluis/munt is het ook altijd fijn chillen met mooi weer. Café lombok is ook fijn.

Bij Tivoli helling zit ook veel leuke plekken voor in de zon zitten. Klein Berlijn etc

1 like

Had hem ook al gesteld in het Durf te vragen-topic, maar dit is idd misschien beter…

Ik ga morgenmiddag naar de bios met een vriendin in Utrecht. Het wordt de Kinepolis. We willen van te voren nog lunchen, maar waar?

Weet iemand een leuk lunchtentje niet mega ver van de Kinepolis af? Er zit zat, maar ik zie door de hoeveelheid niet zo goed wat écht leuk is.

Metro city kitchen is leuk! En echt direct naast t station / tegenover de Kinepolis. En anders ‘de pomp’ aan de croeselaan; oud tankstation waar nu een restaurant in zit. Of buurten in de fabriek, maar is wel ietsje verder weg.

2 likes

Of molen de ster, vind ik altijd zon heerlijk plekje!

3 likes

Hoi! Er gaan weer een paar buren weg in mijn gebouw (no worries, niet omdat het kut is, maar omdat ze gaan samenwonen). Dus voor alle rustige mensen die op zoek zijn in Utrecht, stuur me een privébericht (wijk zeg ik liever niet hier, maar het gaat om studio’s van 28 vierkante meter, niet in het centrum, met uiteraard leuke buren, want ik woon er)

1 like

Waar zijn jullie uiteindelijk gaan lunchen?