Het Utrechttopic

Juliana en Tai Soen

1 like

Heb je daar een recente ervaring? Want de nieuwste reviews op Google maps zijn vrij heftig haha

1 like

Je moet even de aflevering daarover van eten wat de podcast luisteren. Die waren erg enthousiast

1 like

Maar die is van vorig jaar zie ik, de recensies van nu gaan allemaal over hoe onbeschoft ze daar zijn. Ben er zelf al jaren niet geweest dus vraag me af of het nog een beetje zo vergane glorie is of dat het nu wel echt dicht zou moeten haha

Is er iemand recent geweest?

Ik keek mega lang uit om naar tai soen te gaan en ben recent geweest. Was echt een grote deceptie. Het eten is echt niet lekker als ik het vergelijk met andere dim sum plekken waar ik eerder in m’n leven ben geweest. Het was allemaal vrij smaakloos en slechte kwaliteit

Neeee niet weer dat stomme jaarlijkse festivalweekend in transwijk đŸ«šđŸ«šđŸ«š ik ga een klacht indienen bij de gemeente hoor jeuzus wat een herrie niet te doen

4 likes

Het verbaast me altijd weer hoe het verschilt hoe de wind staat. Ik hoor nu niks maar 5 mei hoorde ik echt alles. Ik woon hemelsbreed 500 meter van het park.

Ik vind het ook zo zielig voor die dieren op de kinderboerderij.

5 likes

Ga ik ook doen. Ook echt drie dagen achter elkaar, rot op.

2 likes

Er komt echt een enorm onweer op ons af aan de noordoostkant van de stad. Superindrukwekkend maar ook een tikje apocalyptisch wel

Heeft iemand tips voor restaurants waar ze een goed alcoholvrij menu hebben? Ik zoek een restaurant in de categorie van le Jardin, Watertoren, heron. Ik kwam via de zoekfunctie al Pand 33 tegen maar ben benieuwd naar meer!

1 like

Kasvio en Stadjochies

1 like

Ik wou zeggen ‘ja Pand 33’ maar de post die je had gezien was vast van mij. Die hadden echt zulke lekkere bijpassende drankjes. Beter dan menig ‘bijpassend’ wijnmenu.

1 like

Misschien een niche vraag, maar heeft iemand ervaring met een goede meubelstoffeerder?

Heimat! Vond ik een heel goed en interessant alcoholvrij arrangement hebben

2 likes

Heeft iemand nog tips voor een goed restaurant/eetcafe beetje mid-price in het centrum. (Liefst in de buurt van Dom maar dat is eigenlijk alles wel.) Ik ga met mijn ouders, broertje/zwager uit eten en zoek een beetje een goede middenweg wat bij iedereen past.

1 like

De rechtbank, Anne en max (die in de Domstraat is ruimer dan die aan de Donkere Gaard) of Jozef.

1 like

French Cafe, of voor echt eetcafé le Clochard?

1 like

Ik heb afgelopen week gegeten bij de recent geopende vestiging van de vegan sushi bar op de Burgemeester Reigerstraat, aanrader! Ook goede en betaalbare optie voor een menu.

3 likes

Pitot. Zit niet in het centrum maar wel dichtbij Utrecht centraal

1 like

Ik heb er eerder gegeten in Arnhem, helemaal zin in dat dit nu ook Utrecht zit!!!

2 likes