Het Utrechttopic

Ja heel chill is die!

4 likes

Ik voel nu helemaal een herwaardering voor Rotterdam, veel supermarkten en de meeste met een goed aanbod

1 like

Ja eens! Echt goed vlees en groente/fruit aanbod en chille aanbiedingen. Had stiekem wel gehoopt op meer verse dips naast de olijven :joy:

Shit ik had vandaag maar 5 min tijd om even iets te kopen, maar zag er heel mooi uit! Alles ook megagoed gespiegeld. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Waar in het centrum heb je de lekkerste softijs?

Ik ga volgende week vrijdag uit eten met vriendinnen en daarna willen we ergens een drankje doen maar wat is nou een fijne plek waar je elkaar ook een beetje kan verstaan en dat ook nog in het centrum waar er een tafeltje vrij is op vrijdagavond?

1 like

Rubens proeflokaal! Muggen worden gegeten door vogels vind ik ook leuk. Of springhaver is ook altijd goed. Of er een vrije tafel is kan ik niet garanderen maar ik denk dat alle fijne plekken snel vol zijn.

Wat een heerlijke naam van die muggen :grin: maar je hebt gelijk, we moeten geluk hebben. Ga Rubens proeflokaal proberen.

4 likes

Anti-azc-demonstratie blijft klein, blokkade A12 lukt niet Anti-azc-demonstratie blijft klein, blokkade A12 lukt niet - RTV Utrecht #rtvutrecht

Ha, losers.

3 likes

Ik heb gister gegeten bij de Watertoren maar ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Het was wel lekker, maar ik vond de smaken niet altijd even gebalanceerd. We hadden het vegetarische menu, misschien maakt dat nog uit. Ik vond het personeel ook heel wisselend qua professionaliteit. Het uitzicht was de ervaring en het geld wel waard voor een keertje maar ik ga in ieder geval niet terug voor het eten.

1 like

Ik was ook benieuwd naar de watertoren maar dat is interessante info… ik was gister bij heron en dat was echt fantastisch!

4 likes

Ja ik zou zeggen dat je het vooral moet proberen want de reviews zijn goed en de mensen om ons heen vonden het ook heel lekker en bijzonder, maar ik vind dat er betere restaurants zijn in Utrecht (zoals Heron inderdaad en Hemel & Aarde en Maeve).

1 like

Ik heb dezelfde ervaring gehad en iedereen om mij heen was verbaasd over mijn ervaring. Had een vega menu met bijpassende wijn en dat ging ook een paar keer mis. (Oh, u had hier een andere wijn bij moeten hebben, deze hoort bij het vlees-gerecht.’ Niet dat het dan gewijzigd werd, ze maakten alleen een opmerking erover en dat was het.)
Hemel en Aarde was echt fantastisch. Anderen wil ik nog keer proberen maar heb niet zo vaak een reden voor zoiets bijzonders. Niet dat er per se een reden voor hoeft te zijn natuurlijk.

1 like

Mag ook wel voor de prijs van die laatste twee. Is een totaal andere categorie.

2 likes

Ja ik zie nu ook dat Maeve sinds de ster flink omhoog is gegaan in kosten, dus het is inderdaad niet meer vergelijkbaar. Maar nog steeds verwacht ik betere kwaliteit en service als ik met twee mensen 170 euro kwijt ben zonder bijpassende wijnen.

Die toko in lombok aan de jp Coen is echt top zeg, die broodjes!!

1 like

Ik wil met een vriendin een lesje Reformer Pilates doen in Uu. Ik heb al wat gegoogled dus heb ideeĆ«n, maar nog niet mega onder de indruk en in het echt is sfeer soms toch ā€˜anders’.

Ben dus benieuwd of ƩƩn van jullie een mooie of vette studio weet?

Dank alvast :heart:

Dit is mijn favoriete: https://body-stream.nl/

3 likes