Het Utrechttopic

Museum Speelklok!

1 like

heeft iemand tip voor een kapper, liefst onder de 25 eu voor gewoon knippen?
heb een mega slechte ervaring met Venise, die man wist echt niet hoe een schaar werkte, keek vol verbazing en was heel twijfelachtig, heb daar toen een uur gezeten voor mn haar recht laten knippen dus na die horror ervaring wil ik toch een beetje mijn research doen

Geen idee, ik ga altijd naar Salon B maar dat is wat duurderā€¦

Dit weekend komt een vriendin van mā€™n vriend bij ons logeren, voor het eerst in Utrecht. Wat is leuk om te laten zien? Wilde vooral ook het ā€˜alledaagseā€™ doen, dus bv ijsje bij robertoā€™s halen etc. Misschien chillen bij Roost als het mooi weer wordt? Dom beklimmen wilde ik niet per se doen haha, maar paar mooie straatjes laten zien kan natuurlijk wel.

Is er iets wat ik echt niet mag missen? Ik woon hier nu 6 jaar, alles lijkt al zo gewoon haha

Ik ben laatst bij kapsalon Anna aan einde vd Kanaalstraat geweest. Ben er maar 1 keer geweest maar voor de prijs was ik wel tevreden.

@tuula In Utrecht vind het vaak leuk om naar Olivier te gaan of naar Le Clochard voor een drankje. Misschien kano huren en de stad vanaf een andere hoek zien? Je kan ook rondlopen en wat hofjes meepakken, volgens mij zit er de Haverstraat een ingang naar een leuk stukje.

1 like

Ik ben wel prima tevreden met Be Beautiful, ook in de Voorstraat! Knippen + wassen + drogen is inderdaad een euro of 25.

1 like

Ik ga naar The Graduates, de soort vooropleiding van Salon B, maar je betaalt daar meer dan 25 euro. Bij Losjes in de Twijnstraat was ik ook goed geknipt, maar dat is ook boven de 25 euro dacht ik.

1 like

allebei rond de 40,- inderdaad maar dankje! ook fijn voor als ik een wat spannender kapsel wil :slight_smile:

Ben net bij die streetfood club geweest. Was lekker eten! Ik was bang dat het vooral een hype was en eten miss wat matig. Was wel 1 gerecht wat ik echt niet lekker vond maar de rest was dikke prima.
3.5/5, would go again

4 likes

Ik vind het dus niks, 2x geweest.
1x voor ontbijt; heb het idee dat ze vooral kijken ziet het er mooi uit ipv is het lekker. Chicken and waffles waren gewoon niet lekker en het zoet/zoute kwam helemaal niet terug. We hadden ook iets met gezouten karamelsaus, waarbij aan de saus een enorm chemische smaak zat. 1x voor cocktails geweest en die vond ik ook niet zo bijzonder. De Hello kitty was vooral erg zoet en mijn vriend had een cocktail met een soort rook erbij. De rook was heel tof maar de cocktail was niet zo bijzonder.

Zijn er al mensen bij snckbr geweest?

1 like

Ik was daar laatst om te eten en was op zich wel prima maar die muziek stond op een gegeven moment zo hard? Moesten echt schreeuwen om elkaar te verstaan.

Snckbr ben ik ook benieuwd naar! @anon95331300

2 likes

Dat had ik ook bij Lucy Lou, die taco/tequila bar tegenover Tivoli. Echt stom want verder is dat echt een leuke tent

Haha ik heb sowieso het idee dat ik oud wordt dat ik me erger aan harde muziek :sweat_smile: maar had dat tijdje terug ook bij zoā€™n cafĆ© bij domplein ergens waar je je eigen eten ook mag meenemen. Moest ik ook al zoveel moeite doen om de mensen met wie ik was te verstaan, zo vermoeiend. Later op de avond prima om op te dansen enzo, maar verder hoeft die muziek voor mij niet zo hard :tired_face:

1 like

Haha, nee ik heb het gelukkig nog niet eerder gehad. Alleen dus bij Lucy Lou dat ik mij daarna mega oud voelde omdat ik daar dus over aan het klagen was.

Ja hier was ik bang voor idd. Had al meer verhalen gehoord zoals dit.

Nu hadden wij alleen biertjes en avondeten.

Ik wilde dus eigenlijk naar snckbr maar mijn vriend had die gevetoed dus toen maar hierheen.

1 like

Ik vond het eten ook echt lekker! En het interieur vind ik geweldig! Alleen de bediening kwam negen keer vragen of alles naar wens was, waarvan vijf keer dezelfde vrouw. Toen dacht ik echt uhmmmm okƩ laat me eten

1 like

@apeiros en ik hebben er een keer geprobeerd te lunchen, maar na een half uur had niemand ons nog maar Ć©Ć©n blik waardig gegund. Zelfs drinken hadden ze nog niet opgenomen. Toen zijn we maar naar An An gegaan :o_o:

EDIT: Dit ging over the Streetfood Club trouwens, niet over snckbr!

3 likes

Dat kwam natuurlijk omdat ze zich op dat moment allemaal rondom mijn tafel verdrongen :joy:

Nee super slecht zeg, dat personeel weet nog niet wat het doet

2 likes

Ik heb er laatst avond gegeten en dat was wel oke - maar qua zelfde soort eten ga ik toch liever naar An An. Meer en goedkoper. Het is wel een beetje tƩ gezien en gezien worden!

2 likes

ben een week na opening naar SNCKBR geweest, toen dik een uur gewacht tot we Ć¼berhaupt mochten bestellen en de helft vd kaart was niet beschikbaar. Eten was oke, truffelmayo veel te zout en zoete aardappelfrietjes niet gaar. Denk dat het opstartingsproblemen waren, verwacht er wel meer van in de komende weken!

Is dit nog beschikbaar?