Ja met de kerstwandeling doen ze weleens mee
Edit: ik bedoel stadswandeling
Ja met de kerstwandeling doen ze weleens mee
Edit: ik bedoel stadswandeling
Na positieve verhalen in dit topic heb ik de stadswandeling geboekt.
Als keurige burger heb ik 4 âroutesâ gekocht en al snel kwam ik er achter dat ik er net zo goed 1 had kunnen kopen. Niemand heeft om een bewijs van deelname gevraagd. (Jaa okee zo werkt het niet. Dat weet ik.)
De route vond in niet zo interessant en ook vrij kort. De routekaart vond ik méga onduidelijk. De pubquizvragen stonden op de routekaart en hebben we uiteindelijk niets mee gedaan.
De happen en dranken waren lekker, vooral de cinnamon roll van moss!
Ik ben benieuwd hoe lang dit initiatief nog toegestaan wordt. Het was méga druk. Vooral rond the Sea Salt Saloon. Dit is niet hoe de lockdown bedoeld was.
Oeh hier heb ik zeker wat aan, thanks
Ik hoor veel over Twintig. Die hebben oesters op zondag? Maar dat was voor de lockdown dus weet niet of ze ook bestellen/bezorgen
An An, beste plek in de stad naar mijn mening! Zooân heerlijke Phoâs
Heb afgelopen weekend ook de standswandeling gelopen (de vega(n) route). Vond het op zich een leuk uitje en lekker eten, en fijn om zo de horeca nog een beetje te steunen. Wel jammer dat je overal vrij veel drinken krijgt maar nergens kon plassen maargoed ook wel logisch met corona. Ben het wel met je eens wat betreft de routekaart, hij was erg onduidelijk en niet door een heel interessant deel van de stad (ASW). Maargoed, dat is ook afhankelijk van welke restaurants er mee doen natuurlijk.
Zou het wel aanraden als een leuke middagbesteding!
Daarover gesproken, weet iemand waar je kunt plassen in het centrum of kan dat echt nergens?
Misschien bij 2theLoo in Hoog Catherijne? En volgens mij zijn de toiletten in CS wel open. Maar dan moet je wel eerst naar het station.
Oh ja, goeie!
Kan niet wachten om te gaan schaatsen! Iemand al een goede plek gezien waar het bijna kan?
Wij zijn ook al de hele week aan het overleggen haha. Ik denk dat we eerst een slootje in de buurt gaan proberen. Er zit ook een soort vijver/plas bij. Hoop dat t snel kan!
er zijn openbare wcs bij de schouwburg/lucasbolwerk zag ik dit weekend
Degene die een route hebben gelopen met de stadswandeling: kan je bij deze horeca ook gewoon âlosâ eten/drinken kopen? En dan mogelijk tegen een hogere prijs? Ik heb laatst een stadswandeling gekocht maar kon uiteindelijk niet lopen. Nu vond ik het ook best een groot aanbod, ik zou echt aan 1 of 2 dingen wel genoeg hebben en die koop ik dan wel als ik er toevallig langs wandel. Of moet je per sĂ© een ticket laten zien.
Niet in het centrum, maar de gemeente heeft recent openbare wcâs in het Griftpark geplaatst!
Ja meeste plekken wel!
Ik sta al met 1 been in de gracht hoor joeeeee love dit
Dit zou echt zo leuk zijn als het doorgaat! Hoop dat dan qua drukte wel te doen is
Ik heb gister ook even op het ijs gestaan, maar vond het niet helemaal goed nog. Was wel al 5-7cm dus het gaat de goede kant op
Ja, zag het. Superleuk, maar kan nooit goed gaan, lijkt me
Iemand een idee waar je verder leuk kan schaatsen? De Vuntus bij Loosdrecht kon vandaag al, maar ligt er momenteel weer slecht bij, hoorde ik van mijn broer.