Het Utrechttopic

Heeft iemand een tip voor een goede kapper in Utrecht of omgeving? Ik kan eventueel ook met de auto dus maakt niet zo veel uit waar het is.
Ik ben in mei vorig jaar voor het laatst naar de kapper geweest dus zou graag een goede kapper willen op het gebied van kleuren ook. Er moet een hoop gebeuren :sweat_smile:

Ja, ook gehoord! Was echt hard, haha.

Salon B voor kleuren, Servaas voor (krul)knippen

1 like

Ja he! Normaal word ik niet snel wakker maar dit klonk echt hard en wel anders dan t vuurwerk wat je normaal wel eens hoort. Vreemd…

1 like

Duic had er ook over geschreven

Ik heb t ook gehoord, maar is dus een mysterie wat het was. Vreemd.

Ja ik ben ook benieuwd naar wat het was. Ik was daarna ook helemaal klaarwakker

1 like

Ik ga volgend weekend een nachtje naar Utrecht en heb al heel wat tips hier kunnen vinden, maar ben nog op zoek naar een fijne bakker met amandelcroissants en wat andere luxe (zoete) broodjes. Weet iemand nog iets? Het liefst niet meer dan 10-15 min lopen vanaf hoog catharijne

Oeh amandelcroissants is vrij lastig, maar broodnodig heeft wel fijne baksels, iets verderop zit Keek. Mocht je toch verder willen lopen, de befaamde Bammetje Bakery heeft hele fijne (vegan)crompouchen. Ook is Carla’s Conditorei ook een topper voor kaneelbulle

4 likes

Life’s a peach misschien? Ben er zelf nog niet geweest, maar hun insta ziet er goed uit haha

1 like

Waar halen jullie het beste oranje gebakje? Hoeft niet persee een tompouche te zijn. Liefst rond t centrum

Bond en Smolders op de Lijnmarkt! Ik zie het alleen niet op de website staan nu. Ze zijn overigens morgen gesloten.

Edit: ik zie dat ze ook op maandagen gesloten zijn. Dus je hebt niet zo veel aan deze tip

2 likes

en @peony dankjewel! Life’s a Peach zag ik al voorbij komen hier maar die andere zien er ook goed uit :grin:

1 like

Ik ben Wammes fan haha, lekker old school

4 likes

Ja, hier ben ik ook benieuwd naar! Zit er eigenlijk in Utrecht echt een franse bakker? Dus waar je zulk soort amandel spijs croissantjes kan kopen?

image

die op de foto zijn van broodje van eigen deeg, uit groningen.

1 like

Het fietsendepot aan de Europalaan vond ik wel fijn, heb er drie jaar geleden voor 90 euro een goed opgeknapte fiets gekocht die nog steeds in top staat is.

3 likes

Ik kocht ze eigenlijk altijd op het janskerkhof, of Naja eigenlijk is dat dan de nobelstraat denk ik.

Geloof dat ze fietsbaas heten, had daar N fiets van minder dan €100 waar ik zeker 5 jaar mee gedaan heb voor de gemeente m meenam voor illegaal parkeren en ik te lui was helemaal naar het depot te gaan.

Exit: of volg de tip hierboven en wie weet kan je mijn oude fiets daar kopen haha

3 likes

En anders Laag Catharijne!

1 like

https://www.degoey-koot.nl/?page_id=32

Deze in de nobelstraat. Je kan ook iets schrijven voor op het kaartje erbij!

2 likes

Sowieso een lekker kneuterige winkel met hele lieve mensen :blush:

3 likes