Het Utrechttopic

Love An An, maar ze hebben er niet echt cocktails. Kwam er laatst wel achter dat ze bij mij thuis bezorgen, dat was een dure week…

4 likes

Omg echt
Welke bezorgdienst???

Uber!

1 like

Ik wil vandaag naar die Jumbo Foodmarkt, iemand al geweest? Is het leuk? :smile:

Ik! Vond het niet zo boeiend, lijkt heel erg op de La Place. De supermarkt zelf is vooral fijn omdat ze echt alles lijken te hebben.

1 like

Weet iemand een fijne plek voor massages?

Ik ga donderdag naar Praktijk Boost & Fix, zal wel laten weten of het wat is! Recensies waren in ieder geval goed.

2 likes

Ik vond Losjes altijd wel prettig. En de five city spa.

1 like

Ben vanmorgen naar een andere gegaan. Maar heb nu nog meer last van mijn schouders dan voorheen… Ga de volgende keer hier maar eens naar kijken, thanks!

Naar welke ben je gegaan?

Medische (maar dan in het Engels) masseur

Shittt ik heb mijn bus gemist op de uithof. Weet iemand een taxi service die niet duur en snel is? Bij uber wordt steeds mijn rit geannuleerd…

1 like

Ja gelukkig wel! taxi centrale gebeld!

Weet iemand een leuk café in het centrum waar het niet al te druk is op vrijdagavond? Dat je gewoon nog kan zitten.

Springhaver? Of Louis Hartlooper?

1 like

Hoii hebben mensen tips voor het vinden van een studio voor 1 persoon niet al te duur zeg maar… ik heb geen idee waar te beginnen in Utrecht want ik hoor alleen maar dat het moeilijk en duur is :joy:

Ook even hier: weet iemand een fijne yogastudio? Ik wil yoga weer oppakken, maar af en toe ook eens een les kunnen doen.

Als je me een berichtje stuurt, dan kan ik je heel misschien helpen (waar ik zelf ook woon, maar ik weet niet zeker of er nog studio’s beschikbaar zijn).

Ik zit bij de bikram studio met een strippenkaart!
Die yoga tent op de biltstraat schijnt fijn te zijn
Op.de oudegracht kan je gratis naar lessen die worden gegeven door yogi’s in opleiding

1 like

Oh fijn, bedankt voor de tips! Welke op de Oudegracht is het precies? Ik kan het zo niet vinden, maar misschien wel fijn om daar af en toe een les mee te doen