Het Utrechttopic

o’panuozzo? wel pizza maar heel goede! en ook antipasti en desserts

Weg? Ik ben een paar weken terug nog bij de Wijze Kater geweest. In de Donkerstraat.

1 like

Ik vind Madeleine ook heel fijn, lekker eten en persoonlijk

2 likes

Ik vind de Clochard ook altijd zo’n fijne sfeer hebben, lekker huiselijk.

Wat een goede tips allemaal, bedankt!

@deurmat ja de wijze kater heeft een soort doorstart gemaakt en is nu een soort shop in shop idee, maar dus nog wel stenen etc. Je hebt nu ook Ananda aan de oudegracht

1 like

@Madelief of… de Beren grapje

1 like

Iemand goed ontbijt tentje in Nieuwegein? Liefst rond Vreeswijk?

@AnanasCitroen Ik ben voor het laatst voor corona in Utrecht geweest, dus dat is al weer even geleden. Maar leuk om te horen dat 'ie er nog is! Ga binnenkort zeker even kijken, thanks!

1 like

Laatst een keer gegeten bij Rodaen in Bunnik en wij vonden het erg goed, leuke gerechtjes!
En oehhh De kaasbar in het centrum zelf lekker een plank samenstellen met kaas, worst etc :drooling_face:

Zijn er nog leuke (nieuwe) plekken in het centrum om een drankje te drinken? Hoeft niet hip te zijn, wel gezellig! :blush:

Ik heb dit weekend bij de kaasbar gezeten, echt heerlijke kaasjes gesnackt :star_struck::star_struck:

1 like

Haha, het is gewoon zo’n grote keten, niet heel bijzonder

Weet iemand misschien een leuke locatie waar je een zaaltje kunt huren voor een borrel?

Ben op Google wel wat cafe’s tegen gekomen, maar wellicht heeft iemand hier nog een goede suggestie.

Bij Mick O’Connels kun je normaal gratis een van hun zaaltjes huren :slight_smile: Vind het zelf altijd een gezellige tent. Weet niet of ze dat nu met corona ook doen.

1 like

Thanks! Die had ik nog niet gevonden, ziet er leuk uit.
Corona maakt het wat lastiger ja, maar ga ze even mailen.

bij Jan de Winter in de kelder heb ik wel eens een feestje gehad, niet heel fascinerend qua decor, echt een ouderwets cafe!

1 like

De molen De Ster, vlakbij hc, is super knus

4 likes

bij Ubica hebben ze voorin een soort ‘bruine kroeg’ die je ook voor je gezelschap kan reserveren.
Lebowksi en Walden hebben allebei zaaltjes ook

1 like

Ik heb vroeger wel eens een borrel gehad bij cafe stockholm, aan de bemuurde weerd. Volgens mij is dat ook gratis zaalhuur en dan betaal je voor consumpties.

1 like