Het Utrechttopic

Staat er een oliebollenkraam bij de priklocatie bij de Jaarbeurs die vandaag open is? Ik vraag dit voor een zeer binnenkort geboosterde vriendin :grimacing:

1 like

Kent iemand een fijne salon waar ik mijn nagels en teennagels kan laten gellakken?

Nu alle contactberoepen waarschijnlijk open gaan, ben ik trouwens ook wel benieuwd naar jullie favoriete beautysalons, dus kappers, wenkbrauwen, massagesalon etc. Heb zin om mezelf te treaten, maar er is zoveel aanbod in Utrecht dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

1 like

Oh die kapper klinkt wel goed!
Ik ging altijd naar salon b maar mijn vaste kapper is daar nu weg dus moest sowieso nog even bedenken of ik daar een andere wilde of niet. Maar dit is ook wel een goeie misschien.

1 like

Ik ga naar Beichies (kapper). Tot nu toe heel tevreden maar ik heb wel een tijd op een wachtlijst gestaan omdat ze geen nieuwe klanten aannamen.

3 likes

Mocht je krullen hebben, kan ik Gorgeous You aanraden.

2 likes

District!

2 likes

He deze kende ik helemaal nog niet! Wel Ebony. Ik heb ā€˜m opgeslagen, tnx! (Al was de tip niet naar mij)

2 likes

Ik kende inderdaad ook alleen Ebony net als @ZusjevanJoost. Ik heb nu voor aanstaande donderdag een afspraak staan bij Gorgeous You. Ik ben benieuwd hoe ze zijn.

2 likes

Oh leuk! Geef je een review?

4 likes

Heeft er iemand een aanrader qua tuinbedrijf of bouwbedrijf om een schuur te renoveren?

Ja maar ik heb het verplaatst naar volgende week donderdag. Kwam toch niet goed uit vandaag

1 like

Wij hebben toevallig vanmiddag een Suvaal Tuinen, zij doen de intake voor BrevƩ Tuinhout. De buren kwamen met dit bedrijf, we willen allebei een nieuwe schuur dus kijken nu van gezamenlijk wat voordeel op levert. Laat je wel weten wat mijn indruk is.

1 like

Ik vind Servaas heel fijn, ik heb daar echt een heel goede huidtherapeute en ik ben er ook al geweest voor een manicure die was wel aan de dure kant maar het is wel een hele mooie cleane zaak en ze zijn allemaal heel aardig. Voor mijn haar ga ik naar Rob Peetoom. En ik heb bij Salon B een keer mijn wenkbrauwen laten doen maar hoewel mijn wenkbrauwen mooi waren vond ik het geen fijne ervaring.

2 likes

Aangezien alle horeca weer open is en ik in Utrecht woon sinds het begin vd pandemie en dus weinig heb kunnen proeven: wat zijn nou fijne plekjes om lekker te eten? Heb echt zin om alles te ontdekken!

2 likes

Anan aan de Voorstraat is heel fijn voor Vietnamees (Saigon ook trouwens), Beppe of Satriales voor pizza, Pickles voor burgers, Umami voor sushi, Sanju voor ramen, en De Zusters in Maarssen voor fancy. En ik wil zelf graag nog naar Don Kounosuke en Le Jardin maar daar ben ik dus nog niet eerder geweest.

8 likes

Review van de kapper. Het was best fijn. Ze gebruiken allemaal cg friendly producten en maken een voor en nafoto voor je. Als ik het niet goed vind dan mag ik gewoon terugkomen. Ik heb mijn haar laten knippen en ben onder de stoomkap geweest. Was totaal ongeveer 99 euro. Dus duur maar voor mij juist relatief goedkoop. Bij een andere kapper betaalde ik 120. De voorfoto is ik die het heb uitgekamd en 0 producten erin heb gedaan omdat ik toch naar de kapper zou gaan. Op de nafoto lijkt mijn haar ongelijk, maar dat is dus niet zo want als het opdroogt valt het gewoon op 1 lengte.

Na droogtijd: Persoonlijk zou ik zelf mijn krullen iets minder hard maken en dan wat meer pluis niet erg vinden. Ze zijn nu best hard door de mouse. Het haar voelt voor de rest wel fijn en goed gehydrateerd aan.

Voor:
IMG_1231

Na nog nat:
IMG_1235

Na droog:

12 likes

@Salty Don Kounosuke is echt een aanrader! De Don met aubergine en miso is echt :star::star::star::star::star:

3 likes

Mooi! Je ervaring klinkt positief, hier ga ik ook een keer heen denk ik!

Had jij ook Iris?
Ik ben nu bij haar opvolger geweest. Maar vond haar wel erg ā€œout thereā€ en het resultaat is minder mooi. Dus ik ga volgende keer toch ergens anders naartoe denk ik…

Ja! Twijfelde ook over haar opvolger al idd…