Het Utrechttopic

Mooi! Klinkt goed. Over het harde, moest je niet nog scrunch out the crunch doen?

Dat heb ik gedaan. 1 zelf doe ik ĂŒberhaupt nooit zoveel erin dat het nodig is en 2 zelfs toen was het nog veel harder dan ik het zou willen. Ik doe zelf echt maar een heel klein beetje want ben niet zo’n fan van die hele harde krullen look en wat pluis vind ik dan niet zo erg. Als ik gewoon al mijn producten erin heb dan pluist mijn haar sowieso al bijna niet.

1 like

Ah ja inderdaad, dubbel jammer want je vindt het niet mooi en is uberhaupt niet nodig. Vind de harde look zelf ook wat minder. Lees op de site dat ze wel helemaal met je meedenken enzo, maar op dit vlak hebben ze dan meer hun eigen ding gedaan? Wel echt nice voor en nafoto’s hebben ze erop staan.

Ze denken wel gewoon mee. Ik ben de moeilijkste gewoon niet. Het is niet dat ik baal. Ik heb gewoon gevraagd doe de puntjes en ze vroeg hoe ik mijn haar normaal droeg en dat heeft ze gedaan. Hier en daar ook iets ronder geknipt dan het was. Dus ze hebben gewoon gedaan wat ik vroeg.

2 likes

Zou hier nog even op terug komen. We hebben Suvaal de opdracht gegeven en begin maart gaan ze bij ons de oude schuur afbreken en een nieuwe (houten) schuur weer opbouwen. Ze krijgen veel positieve reviews online en de prijs lijkt ons ook wel goed. (Al is het altijd een hoop geld.)

2 likes

Waar kunnen mijn zussen & ik morgenochtend lekker ontbijten in Utrecht?
Waar ze ook glutenvrije ontbijtjes hebben. :grimacing:

1 like

Ik weet niet hoeveel ontbijt-dingen ze hebben maar heb wel veel goeds gehoord over rose&vanilla op de asw voor glutenvrij!

3 likes

Bij gys kan al het ontbijt glutenvrij!

3 likes

Ik weet niet over glutenvrij, maar Ted’s serveert all day brunch. En Ana Pancakes als ontbijt kan ook denk ik. Of Rabarber, die doen ontbijt en vegan enzo dus vast ook glutenvrij! En idd Gijs.

1 like

Waar kun je een beetje chill in je eentje lunchen in Utrecht? Oh en zijn er nog leuke vintage winkels in de stad haha. Ik ben onderweg naar Utrecht, maar ik weet nooit waar ik moet zijn haha.

Wat chill dankjewel! Ik ga kijken of ze nog plek hebben. :grinning_face_with_smiling_eyes:

En misschien vind je Blackfish zowat op het hoekje van de voorstraat ook nog wel een leuke winkel.

Qua vintage winkels verder Sussies en Giensch, ook op de voorstraat.

1 like

Kaffeetaria, blackbird, koffieleute

En er zit een vintage winkel aan het eind van de oudegracht, bijna bij ledig erf (rechterkade als je vanaf centrum komt), volgens mij delen ze het pand met een kapper oid, misschien een tip als je toch over de oudegracht loopt!

3 likes

En misschien is het duurzaamwarenhuis ook nog wel iets voor je @anon43983847 met vintagemeuk kelder :slight_smile:

Stadhuisbrug 5, 3511 KP Utrecht

En Vintage per Kilo winkel: Steenweg 38

1 like

Chill! Dat klinkt ook goed. :grin:

1 like

Welk restaurantje zou je op dit moment aanraden?
Streetfood oid zit al vol voor as zaterdag

An An! Of Saigon, allebei in de Voorstraat.

4 likes

O’panuozzo
Vegitalian
Le:en
Broei

3 likes

Le Jardin is ook leuk

2 likes

Gys

2 likes