een anti tip van mij: café Willem. Wel heel aardige bediening maar het eten is daar gewoon echt best slecht. Badhuis (er tegenover) is dan wel weer leuk en lekker!
Springhaver heeft ook heeeerlijke lunch
Dit lijstje inderdaad precies + Le jardin
Goede smaak
Ja, zo’n fijn plekje in de middagzon is dat ook altijd bij terrasweer!
Oooh goeie tip! Vind de bioscoop daar ook heel leuk
Wat is een leuk restaurant wat ook kidsproof is?
Landhuis in de stad?
Camping ganspoort? Volgens mij heb je daar binnen ook een speelruimte.
Jozef!
Ik vind Jozef echt het meest verschrikkelijke restaurant van Utrecht. Echt gewoon slecht eten en een hele slechte service.
Weet iemand een goede kinder/babykapper?
Serieus? Was er vandaag en heb t echt leuk gehad haha. Prima snelle service, eten niet bijzonder maar lekker stukje taart en koffie.
Buurten!
Jaaa echt een keer cappuccino met bedorven melk gehad en dat ze dan geen nieuwe wilden geven en lang wachten, dat soort dingen. Voor borrel vast wel prima want het zit wel op een leuke plek maar ik ga er nooit meer heen
Weet iemand een goeie stomerij? Wil een cremekleurige suede jas laten schoonmaken
Haarmode Ester, in Zuilen. Qua knippen niet bijzonder (maar kan ook weinig misgaan, denk ik), maar kind mag in een stoel in een auto en kan in de tussentijd een dvd kijken. Wel duur voor die paar sprietjes, maar de prijs was ongeveer gelijk bij de kappers die ik bekeken heb
De Moestuin!
Ah bedankt!
Ja het gaat meer om de goede ervaring dan het kapsel zelf.
Le Clochard? Weet niet of je die sfeer bedoelt.
Heeft iemand een goede tip voor een kattenpensioen in de omgeving van Utrecht? Het gaat om een aantal dagen in juni. Ik heb een medisch katje (suikerziekte), dus ik kan helaas niet bij het lokale pension/dierenasiel. En ik heb geen auto dus het moet wel enigszins in Utrecht en omgeving zijn.