Het Utrechttopic

Haarmode Ester, in Zuilen. Qua knippen niet bijzonder (maar kan ook weinig misgaan, denk ik), maar kind mag in een stoel in een auto en kan in de tussentijd een dvd kijken. Wel duur voor die paar sprietjes, maar de prijs was ongeveer gelijk bij de kappers die ik bekeken heb

1 like

De Moestuin!

1 like

Ah bedankt!

Ja het gaat meer om de goede ervaring dan het kapsel zelf.

Le Clochard? Weet niet of je die sfeer bedoelt.

2 likes

Heeft iemand een goede tip voor een kattenpensioen in de omgeving van Utrecht? Het gaat om een aantal dagen in juni. Ik heb een medisch katje (suikerziekte), dus ik kan helaas niet bij het lokale pension/dierenasiel. En ik heb geen auto dus het moet wel enigszins in Utrecht en omgeving zijn.

1 like

Asiel in Zeist heeft ook een pension! Dat asiel is echt :ok_hand:

2 likes

Haha, ja dat is waar ik vrijwilligerswerk doe. Maar die nemen geen diabeteskatjes helaas.

1 like

Heeft iemand in Utrecht weleens een werk (foto) laten inlijsten?

Niet zelf laten doen, maar wel gekregen, via Catch. Mooie stevige lijst en matglas erin. Helaas werd-ie bij een verhuizing iets te ruw behandeld :frowning:

Edit: ik zie nu op hun website niet per se een inlijstservice staan (maar wel dat ze eventueel maatwerklijsten maken).

2 likes

Ik ken die winkel inderdaad! Goed om te horen dat het daar mooi wordt gedaan (en zonde dat ‘ie gesneuveld is). Ik ken ook Swaak, maar heb geen idee wat ik ook qua prijs kan verwachten…

1 like

Ik raad Catch ook aan! Supervriendelijk zijn ze daar. Misschien dat je ze kan bellen voor een prijsindicatie?

3 likes

Je hebt ook apps voor oppassen aan huis? misschien is dat iets.

1 like

Het liefst heb ik wel een pension, want vind mensen in mijn huis niet fijn :slight_smile:

Misschien kattenhotel dotje?

2 likes

Je hebt op instagram iemand waar je je kat heen kan brengen. Je kat is dan volgens mij de enige kat in hun huis, dus volledige aandacht

Misschien is dat iets?

2 likes

@anon95331300 Ik ga eens even kijken. Thanks voor de tips in elk geval! :slight_smile:

3 likes

De mandarijn is terug

Screen Shot 2022-03-20 at 17.46.56

En de zuurpruimen van de FvdD ook. :stuck_out_tongue:

10 likes

Super willekeurige vraag gezien meeste vragen hier over eten of uitjes gaan, maar wel gericht op stad Utrecht. Wat is een fijne en goede kleermaker die kleren kleiner kan maken?

Ik heb een aantal items (bijv jasjes/blazers) waarvan de mouwen net wat te lang zijn. Ik zou met veel geduld het zelf kunnen proberen maar eigenlijk geen tijd voor. En het staat wel mooier als het op maat is. Nog nooit een kleermaker gebruikt dus ben echt bang dat hij/zij het verkeerd doet ofzo :weary: en moet je dan zelf aangeven hoe lang het moet worden of meten ze het dan ook op?

Ik heb ooit een leren jasje laten maken (zat een grote scheur in) en dat was echt supermooi gedaan! Weet ff niet hoe hij heet, maar zit op de oude gracht als je vanuit de Lijnmarkt doorloopt. Volgens google heet ie ‘C.B. op maat kleding’.

2 likes

Oerania op de Willemstraat.

3 likes