Het Utrechttopic

Weet iemand waar je nu al sups kan huren? Ik heb een aanbiederngevonden maar dan betaal je meteen voor 4 uur. De andere die ik vind is pas open vanaf 1 april. Maar toch zag ik vandaag mensen suppen :roll_eyes:

Bij de Rijnstroom zag ik al mensen sups halen, maar weet niet of daar een minimum qua tijd op zit

1 like

Ik vind Spice Monkey een aanrader, en dan vooral de loaded fries rendang

3 likes

Vegitalian
Vegan sushi vorige week ontdekt :star::star::star::star::star:

Verder bestel ik ook veel minder. Valt de laatste tijd vaak tegen, de prijzen stijgen flink en je zit soms zo 1,5 uur te wachten als het tegen zit. Met uit eten zelfde ervaring. Kan ik beter gewoon zelf koken.

2 likes

De Rooie Brug is mijn favo snackbar. ZEER rijk snackassortiment, incl veel vegasnacks.

7 likes

Wat is een Hollandse pizza?

1 like

Nog meer:
Ana’s Lam’s dis - Turks
King Kumpir - Kumpir (soort gevulde, gepofte aardappel). En de kip wrap is ook heel lekker!

4 likes

Oh ja, Ana’s Lamsdis, daar heb ik ook als vega echt heeeeeel lekker gegeten ondanks dat de kaart best wel vleesgericht is!

3 likes

ik kan de gouden schaar aan de ASW aanraden. aardige man en goed geprijst.

1 like

Heeft iemand ervaring met de Skin Kliniek op de Savannahweg? Ik heb a veel wikken en wegen een afspraak gemaakt voor mijn midden-30-puistenkop. Ik ben wat terughoudend want ik wil geen onzin aangesmeerd krijgen.

1 like

Ja klopt! Er gaan wel wat :sparkles:influencers :sparkles: heen en Debby postte er ook ooit een story over. Hoe heet de kliniek waar jij heen gaat?

1 like

Iemand nog leuke tips voor niet standaard kledingwinkels in Utrecht? Ik ga binnenkort shoppen daar! Hoe is het qua drukte op een zaterdagochtend, te doen of wordt je alsnog knettergek?

Ik vind Minre ook leuk (Minrebroederstraat) leuk, ook daar om de hoek Styled by Jules (wel prijzig), MUS (Lijnmarkt) en Image (Lijnmarkt) House of Fred (Springweg)

1 like

Bedankt voor jullie tips! De drukte viel in de ochtend echt heel erg mee gelukkig. Kwam tijd te kort dus binnenkort maar weer eens.

Wat zijn leuke brunchplekjes in utrecht? Dicht bij het centrum liefst :slight_smile:

1 like

Ik vind Keek leuk!

3 likes

Is Ruby rosé echt zo lekker als Monique zegt?

1 like

Welke salon raden jullie aan voor gellak? Ik doe zelf eigenlijk nooit iets aan mijn nagels maar wil mezelf een keer verwennen

2 likes

Ik loop bij skin kliniek en ben heel tevreden! Kost mij wel echt veel geld maar andere huidtherapeuten leken na Google rondje niet perse goedkoper.

2 likes

Mwa, ik vond het gewoon oké. Ik vind The Streetfood Club bijvoorbeeld beter!

2 likes