Het Utrechttopic

Ik heb ook een goeie ervaring met Oerania en ook met de gulden schaar op de wittevrouwenstraat. Die laatste was wel redelijk duur vond ik, al is dit misschien ook gewoon de prijs voor het laten vermaken van kleren. (Moest toen een jurk in laten nemen in de taille, de lengte en de mouwlengte en dat was 50 euro geloof ik).

1 like

Thanks alle drie voor de tips! Ja ik heb geen idee over prijzen inderdaad, denk dat afhankelijk van de prijs ik een kledingstuk wel of niet zal vermaken :blush:

Hier ook goede ervaringen met Oerania.

Oerania en de gulden schaar allebei toppers!

1 like

Hier ook goede ervaring met Oerania, werd ook door de medewerkster van de Bijenkorf aangeraden toen ik de mouwen van een jas moest laten inkorten.

1 like

Ik heb ook goede ervaringen met Oerania!

Weet iemand waar je nu al sups kan huren? Ik heb een aanbiederngevonden maar dan betaal je meteen voor 4 uur. De andere die ik vind is pas open vanaf 1 april. Maar toch zag ik vandaag mensen suppen :roll_eyes:

Bij de Rijnstroom zag ik al mensen sups halen, maar weet niet of daar een minimum qua tijd op zit

1 like

Ik vind Spice Monkey een aanrader, en dan vooral de loaded fries rendang

3 likes

Vegitalian
Vegan sushi vorige week ontdekt :star::star::star::star::star:

Verder bestel ik ook veel minder. Valt de laatste tijd vaak tegen, de prijzen stijgen flink en je zit soms zo 1,5 uur te wachten als het tegen zit. Met uit eten zelfde ervaring. Kan ik beter gewoon zelf koken.

2 likes

De Rooie Brug is mijn favo snackbar. ZEER rijk snackassortiment, incl veel vegasnacks.

7 likes

Wat is een Hollandse pizza?

1 like

Nog meer:
Ana’s Lam’s dis - Turks
King Kumpir - Kumpir (soort gevulde, gepofte aardappel). En de kip wrap is ook heel lekker!

4 likes

Oh ja, Ana’s Lamsdis, daar heb ik ook als vega echt heeeeeel lekker gegeten ondanks dat de kaart best wel vleesgericht is!

3 likes

ik kan de gouden schaar aan de ASW aanraden. aardige man en goed geprijst.

1 like

Heeft iemand ervaring met de Skin Kliniek op de Savannahweg? Ik heb a veel wikken en wegen een afspraak gemaakt voor mijn midden-30-puistenkop. Ik ben wat terughoudend want ik wil geen onzin aangesmeerd krijgen.

1 like

Ja klopt! Er gaan wel wat :sparkles:influencers :sparkles: heen en Debby postte er ook ooit een story over. Hoe heet de kliniek waar jij heen gaat?

1 like

Iemand nog leuke tips voor niet standaard kledingwinkels in Utrecht? Ik ga binnenkort shoppen daar! Hoe is het qua drukte op een zaterdagochtend, te doen of wordt je alsnog knettergek?

Het is wel heel druk op straat maar valt vaak wel mee in de winkels qua rijen bij de pashokjes is mijn ervaring (maar recent niet bij veel grote ketens naar binnen geweest).

Ik vind voor wat apartere kleding MUS conceptstore (ook interieur), Jason King & Things I like things I love (wel best een eind richting Ledig Erf) leuk. Maar ik ben heel slecht in winkelen en slaag niet vaak dus ik kan ook wel tips gebruiken. Er zijn ook steeds meer tweedehandswinkels maar da’s niet zo mijn ding dus daarvoor heb ik niet echt tips.

Oh en Broese (de boekwinkel) heeft een nieuwe locatie alweer tijdje geleden, maar is wel echt mooi dus de moeite waard om even te kijken.

1 like

Ik vind number nine in de zadelstraat leuk! Veel scandinavische merken.

3 likes