En als ik moest kiezen liever Zeist dan een van die andere randgemeente zoals Nieuwegein, Houten, Maarssen, etc. Het heeft nog iets van smoel en allure. Ik zou er best kunnen wonen, fiets er regelmatig door- en omheen.
Voorheen gingen er ook nog wel gewoon nachtbussen heen maar sinds corona lijken die massaal verdwenen ofzo?
Er is een petitie gestart om ze weer terug te brengen. (Ik lees heel soms mee op de Facebookgroep van Zeist ter ergenis vermaak.)
Ja dit! Ik mis niks aan Zeist behalve het bos. Verder was het prima wonen als je rustig/burgerlijk zoekt. En je bent echt zo in Utrecht, ook op de fiets maar het is groot genoeg en heeft genoeg winkels om niet elke keer naar de stad te hoeven.
Ohhh zo leuk! Ik heb 10 jaar geleden ook in de Kanaalstraat gewoond. Goede tijd
De studentenflats bedoel je dan of niet? Want de L-Flat had als bijnaam de zelfmoordflat. Of bedoel je de appartementen echt rechtboven het winkelcentrum?
Nee, de Momtesoriflat. Die naast het winkelcentrum.
Beetje laat maar volgens mij had je niet zo veel reacties. Poos geleden stelde ik een soortgelijke vraag en kreeg ik van veel mensen Oerania aangeraden. Ben er paar weken terug geweest met een tas vol kleding (allemaal lange mouwen die korter moesten, blazers, jurkjes, vesten). Echt goed en fijn werk gedaan. Ook goed meegedacht! Was wel druk dus duurde twee weken voordat ik het weer kon ophalen
Wat fijn zeg dat ze zo mee dachten! Goede tip dan ga ik daar ook maar langs
Ik moet vanmiddag naar het UMC Utrecht en dacht misschien even snel op Hoog Catharijne wat terug te brengen. Ik moet met de auto, is het heel erg drama om door de stad te rijden en daar te parkeren? Ik kom er nooit en vind door grote steden rijden normaal niet zo chill haha!
Nouja, vergeet dat ‘even snel’ maar. Toen ik nog naast het station woonde kon ik zo een halfuur bij mijn reistijd optellen als ik met de auto vanuit huis vertrok of vanaf de rand van de stad.
Dat gaat dus niet ivm een ziekenhuis bezoek en alles wat ik mee moet nemen.
@Indigo was er al bang voor, ik sla het idd maar even over!
Denk wel dat het zo op een zondagmiddag nog redelijk meevalt eigenlijk, tuurlijk in de spits is t een ramp maar ik reed vorige week nog op zondag rond 17.30uur heel makkelijk de stad in tot het station. Laatste stukje is alleen wat lastig misschien met de Catharijnesingel die is afgesloten.
Ik zou t zelf niet zo snel doen om 1 dingetje terug te brengen, maar totaal onhaalbaar is t volgens mij ook weer niet
kan je niet vanuit UMC heen en weer gaan naar centraal, en je auto bij het UMC laten staan met je spullen?
Zondag was de drukste dag rondom de stad. Ik heb vlakbij daalsetunnel/station gewoond en het stond juist op zondag altijd vast de stad in
Ja had ik ook naar gekeken, was ook een goeie optie! Heb uiteindelijk besloten niet te gaan, het is al een pittig weekend met een gezinslid in het ziekenhuis. Komt wel een andere keer. Thanks in iedergeval voor het meedenken!
Volgens mij is Basis dan the place to be.
Je hebt bij Was bij het Werkspoorkathedraal ook veel leuke techno feestjes! En ook in de winkel van sinkel zo nu en dan. En het meeste in de Basis inderdaad.
waar kan je leuk en goedkoop eten vlakbij de helling?