Het Utrechttopic

Concours is ook wel echt een aanrader, erg mooi eten! En ik weet niet wat je zoekt qua sfeer, maar bij concours is het redelijk informeel wat ik ook wel prettig kan vinden

Thanks! Daar kan ik zeker wat mee.
Ik heb geprobeerd bij Concours te reserveren maar volgens de website zijn ze dicht op maandag, dus ik heb even gemaild!

El Qatarijne is open op maandag! Echt heeeeel lekker, wel chique maar is Frans-Marokkaanse fusion met echt een geweldig wijnarrangement :ok_hand:t3:

Edit: oh en goesting is geloof ik ook open op maandags.

6 likes

Top! Ik heb hier gereserveerd voor lunch op dinsdag nu. We hebben een avondvulling met hapje en drankje dus wilde geen diner maar de Kaasbar is pas om 17:00 open haha.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar deze! Dankjewel :smile:

Is er nog een echte aanrader voor Soto OF Saoto soup ergens, nu ik toch bezig ben haha!

3 likes

Mulder vof aan de J. v. Arkelstraat. Top garage.

1 like

Ja de naam klinkt zo toeristisch ofzo he? Ik hoor er ook altijd goede verhalen over, dus toch maar eens proberen! Het Turkse restaurant dat ervoor zat vond ik ook altijd heel lekker, jammer dat die weg is.

3 likes

Het was erg lekker dus bedankt voor de tip!
Is er nog animo voor foto’s?
Edit: le Jardin overigens ook :heart_eyes:

2 likes

Toen ik tien naar geleden in de Kanaalstraat kwam wonen, tipte mijn broer Aarti al voor de roti. Superlekker idd! Goed te lezen dat hij er nog steeds zit :smiley:

1 like

Is iemand wel eens bij Café Brava geweest op de croesselaan?

2 likes

Ja! Ik vind de koffie daar lekker (krijgt ook standaard een glas water bij je koffie). Het eten vind ik niet zo bijzonder. De bediening is de keren dat ik er was niet zo goed. Vooral heel lang wachten om te bestellen en dan weer heel lang wachten op je bestelling.

Wil nog wel een keer de paella eten op maandag/dinsdag.

4 likes

Weet iemand waar je in Utrecht centrum Havaianas kan kopen? Ik ben er een beetje uit qua winkelaanbod na twee jaar carona.

Ik zag dat ze in de aanbieding zijn bij de Kruidvat deze week!

1 like

Thanks @Krekel en @Flippie!

1 like

Om in de tapas-restaurants te blijven: zijn er hier ervaringen bij Happ’s aan de oude gracht?

Iemand tips over wat te doen in/rondom Zeist?
Ben 1e geworden voor een sociale huurwoning daar, dus we gaan morgen even de buurt bekijken etc. Vriend is niet zo enthousiast over Zeist maarja is niet alsof je zoveel te willen hebt in de woningmarkt van tegenwoordig. Dus waarmee kan ik hem enthousiasmeren? Slot zeist, utrechtse heuvelrug, wat is nog meer leuk?

Misschien wandeling door Rhijnauwen? Hoewel dat weer Utrecht is.
Zeist zelf is wel ok, alleen ergens leuk uit eten vind ik niet echt te doen. Maar je bent behoorlijk snel in Utrecht, helemaal vanuit Zeist West. Beetje saai basic stadje.

1 like

Is zeist nog saaier dan Almere??

Ik heb daar op school gezeten en weet het zo 123 ook niet, vond het vroeger wel leuk om te winkelen en ging er altijd uit haha. Maar toch overweeg ik ook wel eens om erheen te verhuizen en dat is vooral voor de nabijheid tot bos en alsnog ook dichtbij Utrecht. Ik zou heeeel graag dichterbij het bos willen wonen en de Utrechtse heuvelrug is zo mooi. Bornia is bijvoorbeeld ook dichtbij:

4 likes

Oh die kende ik nog niet! Leuk.
Ja mij lijkt het wel prima, zo omringd door de natuur en binnen 20 min in utrecht centrum of amersfoort.

1 like

Heeeeel soms maar ik ging vooral altijd naar de Druppel met de alto’s :grin: (zat daar schuin tegenover). Veel gezelliger dan tussen alle hockeyers

1 like