Haha ja google zei dat t niet zou gaan regenen vandaag dus overwoog om m’n was buiten te hangen daarstraks, maar vond het er toch iets te regenachtig uitzien. Goed ingeschat
Weet iemand een goede plek om powder brows te laten zetten in Utrecht? Ik zie door de bomen het bos niet meer
Haha wow fucked up man wat een verhaal
Mannen moeten sowieso niet tegen me praten maar als ze gele vingers hebben zal ik extra opletten dat ze uit mn buurt blijven
Zij is echt de allerbeste en niet alleen van Utrecht. Ben er zelf ook geweest.
Oh dankje!
Fort aan de Klop?
Fort aan de klop misschien? Heel chill buiten met kinderen!
Haha jinx!
Of Anafora in Vleuten, grenst een leuke speeltuin aan het terras! Maar weet niet of zij ook diner hebben, of alleen overdag (lunch, borrel, etc.). Wel oma-proof!
Ik vind key west echt vreselijk, ontzettend onaardige bediening en overpriced. Mijn lieverlingsplek met kinderen is Steck, het is het voormalige tuincentrum Overvecht wat is verhipt en een heel fijn terras heeft met grote zandbak en waterpomp en allerlei speelgoed. Het eten is erg lekker, goed geprijsd en ontzettend kindvriendelijk. Maar goed dan zit je dus wel bij een tuincentrum op het terras
Bij de Kwekerij heb je ook een mini speelplek voor kinderen
Weet iemand in Utrecht (3531) een goede huisarts die body positive is? Ik heb momenteel veel problemen met mijn eigen huisarts en wil overstappen (ik weet dat dat lastig is in deze tijd, maar wil het toch proberen).
Ik heb geen idee. Ik weet in de huisartscontext ook niet zo goed waar je op doelt. Kan je dat aangeven? Doet hij/zij vreemd tegen jou ivm gewicht?
Nadat ik het al jaren voorbij heb zien komen en iedere keer dacht “oh ja wil ik ook een keer”, heb ik gisteren voor het eerst een keer meegedaan met de skateparade. Heel leuk! dat ze zoiets steeds kunnen/mogen organiseren en wat een werk zal erin zitten om alles steeds te regelen ook.
Maar vond het wel best ver, haha. Was blij dat ik t volhield en mn 15 jaar oude skates ook niet uit elkaar gevallen zijn halverwege oid
Ik vond huisartsenpraktijk Vleutenseweg altijd heel aardig, maar ik heb geen ervaring met jouw problemen.
Ik vind dit artikel zo irritant. Ik heb tijden aan het eind van de Vleutenseweg gewoond, zelfs nog tegenover hem, en ik ervaarde hem absoluut niet als een vriendelijke man die gewoon naar voorbijgangers zwaait. Want het werd erger als je een kort rokje of decolleté had, dan begon hij te roepen. En als je hem negeert gaat ie schreeuwen.
Ja vocale Me Too-er is het ksssshtt
haha ja
ik fiets al 12 jaar langs deze man en vond het altijd cute, maar kreeg van de week ook een ‘‘hee mooi meisje kom eens hier’’ en toen stortte dat beeld in
Jaaa! Hij wordt ook steeds vervelender. Ik loop soms even om.
zelfs als je aan de overkant loopt roept ie naar je. brrrr