Het Utrechttopic

Echt naar, hè.

ooh wat leuk! Ik wil dat ook zo graag een x doen, maar zie echt al helemaal voor me dat ik bij de eerste de beste drempel op mijn gezicht val

2 likes

Jaaaa ik was ook iedere keer dat we moesten stoppen bang dat ik niet op tijd stil zou staan en vol tegen iemand op zou knallen. Op een gegeven moment was er ook echt een stuk best steil naar beneden (bij zwembad den hommel de brug af) en voor me zag ik echt de ene na de andere vallen en ik kon ook niet remmen ofzo dus het was met vrees voor eigen leven iedereen ontwijken en doorrijden :sweat_smile:

Misschien moet ik toch voor een volgende keer eens op zoek naar filmpjes oid over wat je bij dat soort situaties t best kunt doen, haha.

1 like

Wat vinden jullie chille plekken om te zwemmen? Ik moet zo m’n airco-kantoor verlaten en zie het niet zitten om vanavond thuis te zitten haha

1 like

Die man ken ik ook, haha. Naar mij roept hij trouwens nooit wat, ben zeker te lelijk (grapje). :smiling_face_with_tear: Of ik hoor hem niet door mijn koptelefoon.

5 likes

Maarsseveense plassen vind ik heel chill! Genoeg ligplekjes (oke het is nu wel een beetje druk, maar nog wel te doen) en lekker zwem/afkoelwater!

1 like

@loveydovey Thanks, ben daar heen gegaan en was heel lekker inderdaad!!

3 likes

Misschien ben ik te laat, maar zo niet: Hygge.
Heeft een grasveld voorzet buitenspeelgoed en een speelhoekje binnen.
https://goo.gl/maps/fEvGK8A3DMpGgSQh7

1 like

Op Haroekoeplein is nu een vestiging van Kaddour geopend, fijne (halal) slager! Ze hebben ook lekkere broodjes/koffie en je kunt er ook zitten. Ik vind het al jaren een aanrader iig, fijne toevoeging voor Utrecht

2 likes

Kan ik ergens in U een pistache croissant eten?

Volgens mij heb ik die wel eens bij Life’s a peach gezien.

Edit: Of misschien was dat een amandelcroissant…

1 like

Weten jullie een plek waar je leuke sjaaltjes kan kopen om om je hoofd te knopen? Ik zoek specifiek sjaaltjes en geen kant en klare haarbanden.

1 like

Episode

2 likes

Iemand al naar de kassaloze Aldi geweest? Vind het echt een bizar concept tbh, maar misschien klink ik nu echt als een boomer haha. Sws vind ik de keuze voor creditcard echt raar in NL, niemand betaalt zijn boodschappen met cc?

1 like

Yes, wel interessant hoe die techniek is. Ze doen nu nog alleen met cc omdat ze daar een reservering op kunnen maken, dat lukt nog niet bij andere betaalmethoden

1 like

Ik denk dat het voor hen wel veel veiliger is met creditcard. Ik ben zelf wel eens in een Amazon store geweest met dit concept. Ik vond het magisch, ik ging ook het systeem testen en het werkt echt goed. Maar het voelde wel als een gimmick, al zou ik wel gaan als ik in de buurt woonde.

1 like

Brigitte Bijou op Hoog Catharijne.

1 like

Haha ja maar ik bedoel meer als je op of rond de Lange Viestraat woont en het de dichtstbijzijnde super is. Voor een snelle boodschap als ik in de stad ben ga ik liever naar die Appie daar.

1 like

Wow wel cool dat zoiets gewoon kan! En ben nu ook minder verbaasd dat er op zo’n locatie middenin het centrum een Aldi is geopend, dit trekt wel mensen aan denk ik

1 like

Nav die posts over de Aldi, via Twitter ‘brieven van boomers’ haha

6 likes