Ik heb net genoten van een klef rauw deeghapje genaamd bapao, maar o wat lekker
In het snob topic had iemand het over aardappelpuree uit een zakje en dat doet me denken aan deze vies lekkere “maaltijd” die ik wel eens eet.
Aardappelpuree met witte bonen in tomatensaus met voor wat crunch nog extra gebakken uitjes erover. Zo lekker!
De gebakken uitjes maken elk gerecht net een beetje extra
Waarom kan ik deze foto proeven
Ik vind het dus nog vies lekkerder met van die gefruite uitjes van Conimex erop
Ahh ik ben brak en heb allemaal groente in huis gehaald maar eigenlijk wil ik gewoon dit
Omg ik heb coeliakie en mag dus geen gluten maar wil nu alles uit dit topic! Heel hard huilen!
Ik vind dit niet eens vies lekker, maar gewoon lekker haha! Vond de vega knaks wel tegenvallen helaass.
Echt zin in zo’n klef bolletje gekookt ei van het tankstation
Hoe moeilijk kan het zijn, gekookt ei op een bolletje.
Maar die van het tankstation smaken echt vies lekker.
Dit vind ik echt heerlijk:
Die dikke deegbodem, die zoetige saus, echt love it
Kant en klare kruidenboter stokbroodjes
Random post maar ben het met je eens
Haha ja! Ik zat het toevallig te eten en moest ineens aan dit topic denken
Wat ik dus altijd heel lekker vind: patatje stoofvlees en dan met een dikke klodder mayonaise erbij op.
Dat is niet vies lekker hoor, dat is gewoon heeeul lekker.
Ik zag laatst op TikTok iemand een wit bolletje met een bamischijf + mayo eten en ik denk dus echt dat dit vies lekker is.
Ik kom wel eens bij een snackbar die broodje bamischijf met atjar, gebakken ei, pindasaus en mayo verkoopt. Is ook echt heerlijk maar wel heel machtig haha
@Musa dat is inderdaad erg lekker! Alleen verbaasd het mij dat het ineens een “hit” is haha. Ik dacht dat heel veel mensen het zo eten? In mijn omgeving eten we allemaal onze bamischijf zo. Net als een wit bolletje met een kaassoufle en satesaus