Broodje kaassouffle ken ik wel! Maar bamischijf echt nog nooit eerder gezien/gehoord haha. Lijkt me wel chill als je brak bent.
Broodje kaassoufle… het water loopt me gewoon de mond in.
Dit soort broodjes van bifi zijn zo vies lekker. Vond ze nu in de action maar haal ze normaal in duitsland. De penny market heeft zon eigenmerk versie die de beste is. Want die salamie is gepureerd bij deze zijn t plakken eet wat onhandiger hahah.
Oreo’s verkruimelen en in een kom melk gooien.
Deze eet mijn zoon veel. Nu ook eens geproefd en ik vind ze bij de categorie vies lekker horen:
Heb net 4 koude cheesestrings op
Ja warm lijkt me nog smeriger eigenlijk
Warme babybels zijn wel lekker
Oh dit lijkt me heerlijk vieslekker!
Vroeger had je ook van Mora broodjes shoarma met rode saus die in de magnetron konden, waren ook fantastisch vieslekker
Bij de supermarkt in Duitsland hebben ze af en toe een schap met Amerikaanse producten, en daar hadden ze van die mac&cheese, gewoon zo’n foute doos met macaroni en poederkaas waar je een scheut melk bij gooit, heerlijk
Beschuitbol met heel dik boter en jam
Simpele, gesuikerde donuts van de supermarkt en dan even opwarmen in de oven. Zo lekker. Ik vind die ook veel lekkerder dan die donuts met al die poespas erop en/of vullingen.
Nu heb ik zin in gefrituurde donuts met nutella en kokos. Dit heb ik 10 jaar geleden in Kroatië gegeten. Dit heb ik nooit meer ergens anders gezien helaas.
Ik vind van die zalmsushi met roomkaas echt vies lekker maar de laatste tijd hebben ze die nergens meer
Ja, heel nice thanks!