Het volleybal topic

Ik kijk met 'n schuin oog wel mee naar de wedstrijd. Is dit nog de poulefase?

Ja de poulewinnaar plaatst zich rechtstreeks voor de spelen. Zijn maar 4 wedstrijden dus is spannend!

1 like

Ohh dat wist ik niet! Denk dat ze België wel best makkelijk kunnen verslaan. Gaat in elk geval goed tenminste!

Ik heb gekeken. Was redelijk makkelijk op de 3e set na.
Robin had een hele mooie bal!

Vanavond kan ik helaas niet kijken. Ben zo benieuwd naar morgen. Jammer dat die zo laat is

Ben benieuwd naar de wedstrijd, hoop dat het een spannende wedstrijd wordt!

Tot nu toe gaat het niet goed.

Het is geen mega mooi spel tot nu toe maar ik vind dat ze best goed gelijk blijven met Italië

Ik heb vorige wedstrijden niet kunnen zien, maar deze wilde ik per se zien! (Heb er stiekem een date voor afgezegd haha.)
Heel spannend dit, maar in principe kunnen ze gewoon winnen van Italië. Wel moeilijk om uit te spelen met zoveel publiek dat ‘tegen’ je is.

Ik ben er bang voor.

Wat een drama.

Jammer jammer :frowning_face:

Wat is er met Nederland gebeurd :weary: Had al verwacht dat het tegen Turkije moeilijk zou worden, maar dat het zó zou verlopen…?

Volgt iemand het EK nog?

De finale is echt een toffe wedstrijd om te zien. Wat een kracht aan beide kanten, niet normaal. Ik hoop dat Turkije wint, gun het ze heel erg (en ik ben nog steeds een beetje fan van Guidetti).

Even met een schuin oog mee Nederland - Bulgarije kijken

Ik ben heel benieuwd of ze het gaan halen. Het is de afgelopen jaren zo vanzelfsprekend geweest dat ze bij de top van de wereld horen, maar ik vrees er dit keer toch een beetje voor.
Afgelopen week heb ik nauwelijks gekeken, dus ik zie Meijners nu pas voor het eerst spelen. Vind haar erg goed!

Jaaa ik vind Meijners ook echt een goede toevoeging!

Pff ik weet het ook niet hoor, inmiddels staat het al 2-0. Gaat nog een spannende 3e set worden

Pfff ik vind het spannend maar denk eigenlijk niet dat het goed gaat komen. Te weinig winners bij Nederland en Duitsland speelt gewoon echt goed

Spanneeeend

Jaa! Als het 2-1 wordt kan het nog alle kanten op