Het volleybal topic

Wat erg :sob:

Pff wat jammer zeg!!! Ik had toch eigenlijk echt niet verwacht dat het niet zou lukken :sob: vet teleurgesteld

1 like

Dacht je dat echt? Ik zag het meer als uitstel van executie, Duitsland was zoveel sterker joh.

Haha ja hoopvol denken hĆØ. Jammer dat we Nederland niet gaan zien in Tokyo!

1 like

Wat speelde Nederland slecht.

Vind het ook echt jammer! Vorige OS vond ik zo leuk, woonde toen tijdelijk een maandje bij mā€™n ouders en heb toen 's nachts met mijn moeder zitten kijken, haha. Zaten we allebei bijna te huilen toen ze 4e werden.

Maar goed, het WK vindt dit jaar hier plaats dus we hebben wel weer iets leuks om naar uit te kijken!

1 like

In 2022 toch pas?

Wow ja ik was even flink in de war, 2022 inderdaad :grimacing:

1 like

Sloetjes stopt met topvolleybal :frowning:

Ja echt jammer, vond het altijd leuk om naar haar te kijken!

1 like

Kijken er nog meer naar de Volleybal Nations League? Is te zien op Ziggosport. Ik kijk naar de dames en ze doen het tot nu toe erg goed in het toernooi!

2 likes

Yes!
Zo leuk om relatief nieuwere meiden zo goed te zien spelen.

1 like

Ja deze wedstrijd was zo leuk om te zien ook! Vond dat Timmerman het vandaag echt heel goed deed, is echt nog zoā€™n meisje om te zien maar ze kan goed spelen, geweldig.

1 like

Jaa!! Ik ben ook een trouwe kijker! Zo leuk!:relaxed:

Ja Timmerman was echt goed, lekker scherp aan het net. Maar jeetje Dambrink met haar 17 jaar, pfff

2 likes

Ja echt hoor! 17 jaar en zo staan te spelenā€¦ echt bewondering voor!

1 like

Even een upje met een vraag: weten jullie of het Olympisch kwalificatie toernooi op tv te zien is? En zo ja waar? Ik kan het niet vinden

Meestal is dit te zien bij Ziggo.

Zelf kijk ik het via Volleybal World TV - abbo benodigd.

2 likes

Waarom zit ik voetbal te kijken op ziggo sport? :face_with_symbols_over_mouth:

Ja stom! Ik zat er ook helemaal klaar voor. De wedstrijd ervoor liep uit, waardoor het later begint, maar geen idee hoe lang het nog gaat durenā€¦