Het volleybal topic

Ja ik! Vind het zo leuk om te zien hoe goed Lohuis zich staande houdt en nu regelmatig in de basis staat.

Ja ze is goed indd! Vind haar beter dan Nicole Koolhaas (muv die services van haar net, die waren echt goed!)

Ja vind ik ook! Pfff het dreigt nog een vijfsetter te worden ook, echt spannend!

Ohneeeeā€¦ spannend dit

Ik vond het een slechte wedstrijd.

Maar lohuis die vind ik wel echt goed. Ik hoop dat als Robin terug is hij polder uit de selectie haalt en dan zeker lohuis een kans gaat geven. Ben zelf niet echt fan van Koolhaas. Al was haar service wel goed gisteren.

Iedereen ook weer begonnen met trainen hier?
Pfff ik was het de eerste twee trainingen echt weer verleerd haha!

Yes ik ook weer vorige week! Poeh, die conditie trainingen aan het begin zijn altijd zo zwaar heā€¦ :sweat_smile: Het volleyballen zelf ging me gelukkig nog redelijk af! Hoe vaak train jij in de week?

1 like

Nou helaas maar 1 keer in de week. Dus wij hebben ook niet echt conditietraining. Maar heb veel gesport in de vakantie dus dat was opzich ook niet het probleem. Echt de bovenhandse techniek. En ben nog wel spelverdeler haha!

Jij?

1 like

Oh ja wij hebben ook niet echt aparte conditietrainingen hoor. Ik train ook maar 1x in de week. Maar onze eerste trainingen na de vakantie zijn altijd wel heel erg gericht op conditie helaas haha :laughing:

Ah die techniek komt vast zo weer terug! Helemaal als spelverdeler! Is altijd eerst weer wennen inddā€¦

Ja klopt ook wel!! Komt goed :).
Welke positie speel jij?

Ik ben eigenlijk altijd buitenaanvaller geweest, maar vorig seizoen ook een aantal keer op mid gespeeld. Waarschijnlijk zal ik dit seizoen beiden doen (beetje onhandig maargoed) omdat ons team nogal wisselend is. Er zitten veel mensen in de zorg die niet sltijd kunnen etc etc. Hoor ik overigens zelf ook onder haha. Maar ik speel ook maar vierde klasse hoor, dus wat dat betreft is het ook niet zoooo belangrijk. Ik vind het wel leuk om op meerdere posities te spelen.
In welke klasse speel jij?

Oh Nice! Heel herkenbaar wat betreft mensen uit de zorg en dergelijke. Snap het wel dat mensen het lastig vinden combineren maar vind het gruwelijk irritant als de opkomst zo laag is.

Speel ook maar 3e klasse. We hopen dit jaar wel echt te promoveren! Spelen jullie doordeweeks of in het weekend?

Hier ook net de eerste training gehad in de zaal. Heb de hele zomer in het zand gespeeld. Dus het viel me heel erg mee. Al is in het zand meer voor de lol en zit voor mij in de zaal er wel meer snelheid in.

2 likes

Ik speel wedstrijden in het weekend. Jij dan?

Ja vind ik zelf ook. Ik zit zelf ook in de zorg, maar probeer in ieder geval sowieso elke training gewoon zo te regelen dat ik die altijd kan. Wedstrijden is lastiger omdat je gewoon om het weekend moet werken.
Maar niet iedereen heeft zoā€™n teamgevoel helaas.

Zitten jullie ook al lang in de 3e klasse? Wij worden de laatste seizoenen elke x 2e of 3e in de 4e klasseā€¦ zo frustrerendā€¦

Wij spelen op donderdagavond. Vind het heerlijk doordeweeks. Heb je de weekenden vrij. Is voor mensen in de zorg ook makkelijker.

Ohhh heel herkenbaar!! Wij worden ook al 3 jaar net geen eerste of tweede (tweede mag vaak nog p/d spelen).

Wat speel je wel dan als ok vragen mag?

Ik vind het zo jammer dat ik maar 1 keer in de week train. Ben wel weer toe aan een lekkere training waar ik heerlijk kan aanvallen. Met beachvolleybal kom ik toch niet zo lekker boven het net uit, omdat ik niet zo hoog kan springen in het zand.

Aankomende training hebben wij een oefenwedstrijd tegen een ander team van de vereniging. Ik hoop dat ik even lekker op mijn eigen positie kan knallen.

1 like

De selectie voor het wk met het Nederlands damesteam is bekend! Nika Daalderop en Robin de Kruijf zoals verwacht niet en Femke Stoltenborg is ook niet geselecteerd!

Zonde dat De Kruijf nog steeds niet hersteld is. Stoltenborg ben ik niet zoā€™n fan van, dus ik vind het leuk dat ā€˜ie Bongaerts dit keer heeft geselecteerd.

1 like

Zo jammer van Nika en Robin. Ik vind dat van die hele leuke spelers.
Maar wel heel leuk dat Lohuis er dan in zit, vind haar echt gegroeid!

Femke, ja ik weet het niet. Vind het wel heel erg vervelend voor haar. Lijkt me heel moeilijk te begrijpen voor haar. Ik hoop dat ze er wel goed mee om gaat. Want aan de hand van fotoā€™s op social media zie wel wel dat ze echt wel in de groep hoort zeg maar.