Het volleybal topic

@Batalash Nou inderdaad precies dat. In de vierde set kakte het gewoon helemaal in, alles zat tegen. Hopelijk vanavond beter.

Volgende week moeten ze nog tegen Turkije, China en Duitsland :anguished: Met Serviƫ erbij zijn dat dus nog drie hele sterke tegenstanders, hoop niet dat ze hun plaatsing hierbij gaan verspelen.

Mensen gingen wel iets minder aanmoedigen ja, begreep niet zo goed waarom. De paar verdwaalde Italianen waren overigens steeds meer aanwezig, haha.
Maar nee ze draaiden klassiekers van DJ Jean en Def Rhymz dus van gapen of inkakken was bij mij en mijn medesupporters gelukkig geen sprake :joy:

Volgens mij had ik niet gelogen over Serviƫ @anon66313343! Hoe vond je het? :grimacing:

1 like

Britt Bongaerts zat net bij mij in de tram :raising_hand_woman:t2:ā€ā™€ļø

Ik moet er wel nog even van bekomen hoor, jƩzus wat een wedstrijd. Buijs kwam helaas niet lekker uit de verf, maar Plak speelde wel weer veel beter dan gisteren. En ik denk dat Lohuis een hele goede kan gaan worden! Die heeft vandaag ook weer goed gespeeld, ik kan haar echt meer waarderen dan Koolhaas.

2 likes

Ja suuuuperspannend!! :astonished:
Die eerste sets vielen echt een beetje tegen en dacht echt: ben ik hiervoor gekomen?! Maar hebben ze later echt helemaal goed gemaakt! Was echt heel leuk om te kijken.

Vond Buijs indd vanavond tegenvallen, al maakte ze het aan het eind redelijk goed. Lohuis viel mij indd ook positief op! Denk dat je er gelijk in hebt dat zij wel eens een hele grote kan worden. Knip vond ik ook erg goed! Vind ik vaak beter dan Schoot.

Die challenge aan het eind ook trouwens!! Mijn god, wat een spanning hahaha

1 like

Buijs2had kast van haar knieƫn. Misschien dat ze daarom er laat in kwam tegen Italiƫ.

Lohuis heeft heel goed gespeeld tegen Serviƫ. Maar wat een wedstrijd.

1 like

Ik ben nog helemaal aan het nagenieten van gisteren haha. Was echt leuk!

1 like

Ik hoop dat ik dinsdag een livestream vind. Want hij komt niet op Ziggo soort.
Donderdag wel maar dan ga ik zelf sporten.

:anguished:

En ook niet op Ziggo Sport Select zie ikā€¦ Waardeloos, als ik zie wat er wĆØl wordt uitgezonden. En zelfde voor mij, juist donderdag ben ik er niet.

Als een van jullie een goede livestream heeft, zou je hem dan hier willen delen?

1 like

Leuk! Beachen vind ik ook leuk, maar is indd veeel zwaarder. Valt altijd tegen haha.

Ik weet niet of je een uitgebreider pakket hebt bij Ziggo, maar de wedstrijden worden wel uitgezonden op Ziggo Sport 2!

Heb ik niet. Of Ja mijn schoonouders niet :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik kijk via hun abbo.

Het is gelukkig gewoon op Ziggo sport, dus ik kan gewoon kijken. :blush:

Over een kwartiertje weer tegen China! Wie gaat er kijken?:smiley: Ik hoop dat er een livestream doet!

Ik ben aan het kijken. Spannende wedstrijd tot nu toe.

Zo, ik kom ook even zuur doen. Wat was in godsnaam dat optreden van dat ā€˜djā€™-duo?! Haha echt kromme tenen kreeg ik ervan, en lang dat het duurde!!

Ik vond de wedstrijd waardeloos de laatste twee sets, was ook niet leuk om te kijken. Daarnaast vind ik het krom dat China automatisch wordt geplaatst omdat ze de Final Six organiseren. Je zou op die manier eigenlijk met je minste team het toernooi kunnen spelen en dan bij de finale je sterspelers kunnen inzetten (die goede speelster van China was er bijvoorbeeld niet bij toen ze tegen Nederland speelden). Ik had het een land als Italiƫ veel meer gegund, omdat die tijdens het toernooi veel beter hebben gepresteerd.

Ik vrees dat ze er morgen uit liggen.

Ik denk ook dat ze er ma vandaag uitloggen.

ze worden volledig afgemaakt

Shit, ik was het vergeten. Nu net pas aangezet. Ze worden tot nu toe indd nogal afgemaaktā€¦

Kijkt er iemand Nederland - Rusland? Het is spannend! :flushed: