Ik heb heel lang routes uitgezet via de fietsknooppunten-app en dan die knooppuntnummers op m’n arm geschreven, nu zet ik vaak de route daarmee uit en doe dan 1 Bluetooth-oordopje in en dan zegt er zo’n stemmetje in je oor ‘je nadert knooppunt 33, het volgende knooppunt is 36’.
Ahh nice ook een goed idee! Want ik zit nu zelf bij elk kruispunt te checken of ik inderdaad wel de goede richting op ga. En ik heb precies nog 1 werkend Bluetooth oordopje dus dat komt helemaal goed uit (met 2 oordopjes fietsen + eventueel muziek vind ik op de racefiets te gevaarlijk)
Ik merk trouwens wel dat ik steeds meer stukken uit mijn hoofd begin te kennen. En ik fiets wel eens met een vriend die alles kent dus dat is ook fijn
Ok, 9x gefietst en wil nu al een gepersonaliseerd fietsshirt maken Ik zie online verschillende opties, heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Van een vriendinnengroep fietsen nu 4 vd 6 en leek ons leuk een eigen shirtje te hebben.
Heeft iemand dames zadel aanraders? M’n FM heeft een beperkt (en duur) aanbod, dus ik oriënteer me ook op online.
Bij Mantel hebben ze een hele zadel-navigator die op basis van de afmeting van je zitbotten, je voorkeuren etc. een selectie uit hun zadels maakt! Ik zag echt door de bomen het bos niet meer, maar hiermee heb ik een fijne uitgezocht
He kak. Net in mijn eentje een lang rondje gedaan en wilde eens kijken of ik mijn gemiddelde snelheid wat omhoog kon kregen, dus heb goed doorgetrapt.Stond Strava de halve rit op pauze Nu voelt het alsof het niet telt
Ik heb m’n nieuwe outfit binnen, nu zoveel zin om te fietsen haha. Maar weersvoorspelling ziet er nog niet zo lekker uit voor vanavond, hoop dat het droog blijft/wordt!
Er zitten gewoon nu al gaatjes in mijn net nieuwe fietsshirtje! Twee keer mee gefietst en niet zoveel geks mee vervoerd (reepje en telefoon)
En dit weekend wil ik klikschoenen gaan kopen, spannend.
Ahh zonde zeg! Was het een duur merk?
Ik heb ook allemaal shirtjes op het oog, als ze niet gemiddeld €60.- waren had ik nu al een hele collectie😂
Ik ga denk over twee maanden ook de overstap naar klik maken, nog even sparen. Ben benieuwd hoe het je bevalt!
Ja, van Craft, wel afgeprijsd gelukkig, maar toch. Heb al gemaild, verwacht eigenlijk dat ik het geld wel terug kan krijgen. Welke shirtjes had je op het oog? Ik vond het lastig leuke wielershirtjes te vinden!
Poe wat een dure hobby om mee te starten zeg! Fiets, helm, bidon, bidonhouder, zadeltas, fietspomp voor onderweg, fietspomp voor thuis, extra band, bandenlichters, broekje, shirt, klikpedalen, klikschoenen, plaatjes. Maar goed, dan ben je als het goed is wel een paar jaar even klaar
Oeh ik zie dat de kilometerteller die ik wil ook weer op voorraad is bij de decathlon! En nog een fietsbel, ben nu als een idioot steeds: joehoee aan het roepen.
Ben trouwens ook voor het eerst nageroepen, op het fietspad: ‘mevrouw, u moet langzamer!’
Haha een bel is wel fijn ja! Zijn geen boeiende shirtjes, gewoon effen maar wel matchend bij mijn fiets .
Hoop dat je wat hoort van jouw shirt!
Haha precies dit! Vind het ook leuk om een beetje te kijken naar shirtjes, maar hou me nog in!
En overstap naar klik vond ik echt super fijn, heel even wennen maar veel relaxter fietsen uiteindelijk. En bij Decathlon al wel prima schoenen te krijgen voor een mooi prijsje!
Gister in de Decathlon toen ik een kilometerteller kocht direct maar klikpedalen meegenomen! Nu nog op zoek naar schoenen, want de enige die Decathlon in mijn maat nog hadden waren 140 euro ehhh.
Iedereen lekker gefietst vandaag? (Of morgen natuurlijk)
Ja! Ik ben voor het eerst in een aantal weken weer een uurtje geweest! Wel nog een stuk rustiger dan normaal, maar had wel de wind goed op mijn favoriete rondje en de tweede helft de wind in de rug
Lekker! Ik had het laatste stuk flink wind tegen . Was sowieso heel wisselvallig qua weer haha. Waarom ben je een tijdje niet geweest?
Ik heb de fietselfstedentocht gefietst drie weken geleden, nouwja, de virtuele variant in Zwift en daarna was ik dus helemaal klaar met binnen fietsen en had ik even een rustweekje ingepland omdat 8 uur Zwift best een aanslag is op je lichaam. Een week later kreeg ik een vrij nare blaasontsteking waardoor ik een week niet kon werken en ivm de koorts die ik had heb ik deze week ook rustig aan gedaan, na het werken had ik namelijk nog te veel behoefte aan middagdutjes dat ik sporten niet verstandig vond. Maar ik voel me nu weer fit dus ik heb lekker rustig gefietst
Stiekem wil ik binnenkort een rondje Markermeer gaan fietsen met mijn vriend, dus de kilometers ga ik weer rustig opbouwen. 150km is wel wat meer dan de 30 van vandaag.
Oh jeetje haha fanatiek!
Ik ben naar 80 toe aan het trainen en dat vind ik al spannend, zit nu op de helft kost wel veel tijd ook steeds maar wel leuk. Je ziet zoveel meer van Nederland op de fiets!
Ook een mooi doel! Wel goed dat je het echt opbouwt ipv gewoon te gaan en te eindigen met blessures. En helemaal mee eens dat je zo veel meer ziet! Ik nam ook altijd graag bij sportwedstrijden van mijn vriend de fiets mee om een rondje te fietsen op andere locaties. Het rondje naar de Zaanse Schans deed ik ook regelmatig vanaf zijn ouders bijvoorbeeld, even toerist in eigen land zijn.
Ik heb je een om gestuurd al ben ik bang dat je er niet zo veel aan gaat hebben. Voor de liefhebber, ik fiets in omgeving Delft (30-70km) en ook regelmatig in Zeeland (Schouwen Duiveland) dus daar heb ik nog wel wat leuke routes beschikbaar als iemand inspiratie zoekt