Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Ik zal het maar bekennen, ik heb admin2 van mijn vorige werk. Het begon met praten over die stomme rotcomputers altijd. En over bedrijfsprocessen. Shakespeare kwam pas later.

18 likes

Lekker clichĂ©, van de kermis in ons dorp hahah. Toen vaker afgesproken en van het een kwam het ander. Lekke saai verhaal maar wel al 7 jaar samen inmiddels😄

3 likes

Nog een groter cliché maar ik heb mijn vriend leren kennen op school. We zaten toen samen in dezelfde klas toen we 15 waren. En boem bijna 11 jaar later ben ik dus nog steeds samen met mijn jeugdliefde.

7 likes

Bijna 9 jaar geleden is het inmiddels. Mijn vriend en ik korfbalde allebei (allebei bij een ander team) en ik kwam in de wedstrijd in botsing met hem waardoor mijn pink uit de kom ging.
Toen is hij meegegaan naar het ziekenhuis en daarna voegde hij me toe op Hyves en hebben we eerst een maand berichtjes over en weer gestuurd voordat we de eerste date hadden. En sindsdien zijn we nooit meer uit elkaar geweest :grin:

23 likes

Tinder! We zaten wel samen op de middelbare school (hij een jaar hoger dan ik). M’n ouders denken volgens mij nog steeds dat we elkaar kennen doordat we elkaar herkenden in de trein, oeps

5 likes

romantisch! een letterlijke botsing
 leuk verhaal

1 like

Tinder! Vind het toch wel altijd een beetje ongemakkelijk om dat te zeggen.

1 like

Mijn zus had gezegd dat ze een collega had die wel heel goed bij mij paste, maarja. Ik ga niet ff naar d’r werk toe om me voor te stellen. Toen gebeurde er iets op Facebook waar die collega en ik allebei op reageerden en toen kwamen we in contact, zelfde dag nog nummers uitgewisseld, dag later urenlang gebeld, 2 dagen later stond hij op de stoep en het was liefde op (of eigenlijk al voor) het eerste gezicht. Inmiddels zijn we getrouwd en ben ik zwanger, haha. Zo gek!

27 likes

Ik ben een paar jaar geleden op een bruiloft geweest waar ze elkaar via een datingsite hadden leren kennen! Het wordt wel steeds minder gek, vraag me of wanneer dat hoog in de statistieken gaat zitten. zoals nu ‘op het werk’ of ‘buren geweest’ weetjewel.

Haha oh ik hou altijd van deze verhalen!

Ik heb mijn vriend leren kennen in Zuid-Frankrijk, op surfkamp (nee, hij was niet de surfleraar haha).

Leukste verhaal uit de begin dating periode: mn vriend is Vlaams en toen ie de eerste keer zei ‘ik zie u graag’ zei ik iets terug van dat ik het ook leuk vond om hem te zien of zo :sweat_smile: niet wetende dat ‘ik zie u graag’ basically ‘ik hou van je’ betekent op zn Vlaams hahaha. Zo lullig :joy:

37 likes

In een kroeg! Aan de praat geraakt en toen zei ik met mijn dronken hoofd dat we later die week wel wat in zijn woonplaats konden doen, want ik had daar een afscheidsfeestje van een vriendin die een half jaar naar het buitenland ging. Dus hij ging daar mee naartoe wat wel best raar was maar wel een succes hahaha

2 likes

Haha volgens mij bij zoveel mensen die hun ouders gewoon wat anders hebben verteld, en daarna nooit meer de waarheid. Ik hoor het ook echt vaak in m’n omgeving

2 likes

Via datingapp OkCupid. Later bleek dat we gezamenlijk kennissen hebben, omdat we ongeveer in dezelfde omgeving zijn opgegroeid. Zo zaten mijn vader en zijn moeder bij elkaar in de klas op de middelbare school, vet toevallig.

6 likes

Tinder

Ik ging naar een concert van z’n band en merkte op dat ik 'm er wel leuk vond uitzien. M’n gezelschap kende vrienden van hem en toen hebben ze ons aan elkaar voorgesteld en die avond hebben we elkaar wel hĂ©Ă©l goed leren kennen, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is ondertussen 4,5 jaar geleden :blush:

5 likes

Tijdens het sporten! Vet handig want als je dan eens afspreekt op een andere plek zonder rood-aangelopen hoofd en ananascoupe en in normale kleding kan de indruk die je hebt van elkaar er alleen maar op vooruit gaan.

25 likes

Hadden wij onze vriend nou in dezelfde kroeg leren kennen? Kan me zoiets herinneren op EGF

Tinder! Schaam me er niet meer voor en ben er ook vanaf het begin open over geweest tegen mijn ouders (bij mijn ex namelijk niet). Het was nét uit met mijn ex en ik wilde gewoon wat mannelijke aandacht. Mijn vriend bleek echter veel te leuk om het bij wat chatten en één date te laten. :sweat_smile:

Mijn vader zei dat hij het jammer vond, want “Tinder had ik toch niet nodig?”. Ik ga nooit uit en zou absoluut niet weten waar ik anders nog leuke mannen zou moeten vinden eigenlijk haha.

8 likes

Haha ik ook al zo cliché, zaten op dezelfde middelbare school!

Ook tinder. En hij was niet eens m’n favoriete match. Zo leuk trouwens dat veel mensen hier wel een succesvolle relatie via tinder hebben, wij worden hier een beetje als eenhoorns gezien

3 likes