Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

De állereerste ontmoeting was op de verjaardag van een vriendin, maar dat stelde niet veel voor haha. Pas toen we samen in een whatsapp groep terecht kwamen, had ik zoiets van oh ik heb jou al eens ontmoet toen. Dus via die whatsapp groep leerde we elkaar beter kennen en daarna zei we, zeg maar, privé gaan appen. Daarna nog vaak gaan zwemmen met onze vriendengroep en uiteindelijk zijn we op date gegaan. En ondertussen zijn we 4,5 jaar verder!

2 likes

Ik wist helemaal niet dat jij een vriendje had!!

Sorry ik heb hier verder niks te doen want heb een duurzame relatie met mijn katten

17 likes

Tijdens het uitgaan bijna 9 jaar geleden. Hij zat met mijn neefje te praten en ik vroeg of mijn neefje zich even voor kon doen als mijn vriend want ik had last van vervelende mannen :stuck_out_tongue_winking_eye: Toen zag ik hem en ik vond hem echt meteen leuk. Toen nummers uitgewisseld, sms’te hij me die maandag of ik zin had om koffie met hem te drinken. Vervolgens hebben we 3(!!!) MAANDEN afgesproken zonder dat hij me zoende dus ik dacht oke… hij wil gewoon alleen vriendschap ofzo. Maar toen toch wat gekregen en nu getrouwd :grin:

13 likes

Straks ken ik hem! Of is het familie!

Tinder en ik vind dat ook echt niks om geheimzinnig over te doen.

2 likes

Leuke verhalen allemaal!

Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen tijdens het uitgaan (cliché!), maar wat het in mijn ogen een goed verhaal maakt, is dat we allebei vrijwel nooit uitgaan. Dus net die éne dag van dat jaar waren we op dezelfde plek (en inmiddels zijn we 7 jaar verder).

5 likes

Hahhaaa ja zeeland is toch maar een dorpje

1 like

Tinder… ik was er helemaal klaar voor om rond te neuken en alles te pakken wat ik pakken kon, en toen had ik een verschrikkelijk leuk gesprek opeens. Saillant detail: ik begon het gesprek met ‘welk biertje vond je het lekkerst? Die op foto 1, 2 of 3?’. Ik hou niet eens van bier

7 likes

Droeg hij wel of geen string

Tot op de dag van vandaag heb ik hem nog niet met een string gezien gelukkig

1 like

Wij hebben elkaar ontmoet op sensation white! Bleken tot onze verbazing 2 straten achter elkaar te wonen :joy:
En dat op een feestje 130km van onze woonplaats, daar hadden we elkaar nog nooit ontmoet

12 likes

Ik heb mn vriend ontmoet in de eerste klas van de middelbare school. We zijn sinds ons dertiende samen.

8 likes

Moet je, je eens voorstellen hoe veel ingewikkelder daten was in de tijd van onze opa’s/oma’s. Zonder tinder, WhatsApp, Facebook etc!

Ik heb mijn vriend leren kennen in een restaurant in New York! :slight_smile:

14 likes

Op de universiteit, deden hetzelfde MA programma.

Bij de bushalte

11 likes

Lekker origineel Tinder!

1 like

Hoe dan? Ben heel benieuwd hoe zoiets gaat haha.


Vind dit echt een leuk topic terwijl ik zelf niet eens een vriend heb hahah

1 like

OkCupid! Soms vergeet ik dat we elkaar van een datingapp kennen, het ging ook zo snel, haha.

3 likes

Tinder, heb die app maar een paar dagen gebruikt haha. Eerste Tinderdate was meteen een succes.

4 likes

Zo leuk om alle verschillende verhalen te lezen! Wij kennen elkaar van uitwisseling. Ik was net een half jaar vrijgezel na een nogal intense relatie en zocht vooral geen nieuwe liefde maar het leven loopt soms raar haha :’)

2 likes