Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Good old Tinder. Ik was er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee maar vond hem wel heel leuk om mee te appen, dus toch op date gegaan. Was gelijk dikke mik, drie weken later vroeg hij of ik z’n vriendinnetje wilde zijn (hij wilde eigenlijk nog een week wachten zodat hij het op m’n verjaardag kon vragen, de schat) en nog een week later had hij m’n halve familie ontmoet. Inmiddels zijn we bijna anderhalf jaar samen. Love Tinder, goeie app, vijf sterren :star::star::star::star::star:

27 likes

Tinder ook ! Bijna 3 jaar geleden, had het op mijn telefoon gezet in een eenzaam momentje. Heb maar 1 keer geswiped en het was prijs. Eigenlijk onmiddellijk op WhatsApp overgegaan, weekje later afgesproken.

4 likes

Damn, ik ga toch maar weer Tinder terug installeren denk ik

4 likes

We zijn collega’s. Niet zo’n boeiende ontmoetingsplaats haha

2 likes

Via een tinderdraadje op reddit

5 likes

Zo leuk!!

Via een sportvereniging. Ik ging supporteren voor mijn toenmalige vriend en hij was er begeleider van een andere groep.

Ik had hem wel meteen gezien, maar het is pas na een jaar, toen het slecht ging in mijn relatie dat ik naar hem heb durven glimlachen waarop hij me aansprak.
We zijn nu zeven jaar samen, getrouwd en hebben twee kindjes.

16 likes

Hahah ik lees net je post in het “geluk dat single heet” topic. Houd vol girl!

2 likes

Ook Tinder, na een jaar samen wonen, weer een jaar later een huis gekocht. En nu zijn we 3,5 jaar samen en een kat en een baby verder.
Tinder is mn redding, anders was ik voor eeuwig vrijgezel geweest haha. Werd ik een kattenvrouwtje :cat2:

8 likes

Haha nu ben ik benieuwd wat voor tattoo je hebt (bad bitch?). Of ging het om de tattoo überhaupt,

Ik was naar Engeland op uitwisseling, en was net een beetje bezig om nieuwe mensen te leren kennen. Dus ik had toen soort van 1 vriendin gemaakt, die me had meegesleept naar een vereniging om internationale studenten te leren kennen. Ik had al een paar mensen leren kennen, en 1 van de vrienden die ik eerder had gemaakt, had mijn vriend ermee naartoe genomen. Ik hoorde hem toen praten over Dexter geloof ik, en ik was toentertijd helemaal geobsedeerd met Dexter dus ik mengde me in het gesprek, over dat het zo goed is, en toen zei hij:’ Ik vind het echt shit’. En ik natuurlijk helemaal verontwaardigd:‘Hoezo?!?’. Hij:’ Ik weet niet ik wil hem gewoon in zijn gezicht stompen’. Dus ik was shocked haha, maar ik wist gelijk toen hij binnenkwam en ik hem hoorde praten dat ik bevriend met hem wou zijn, echt heel gek. Iets trok me echt naar hem toe.

Vervolgens zijn we toen naar een pub gegaan, waar hij toen cider voor me had gekocht, en hij de hele tijd een beetje om mij heen hing. Hij zei dat hij verliefd op mij werd die avond omdat ik een gigantische hamburger zat op te eten, als een soort nijlpaard :joy: en ik er helemaal onder zat. Dat vond hij blijkbaar schattig. Ik had toen een vriend dus kon niks met hem beginnen ofzo, maar vond hem eigenlijk veel leuker, want ik had ook echt continu ruzie met mijn ex vriend daar. Toen hij erachter kwam dat ik een vriend had ging hij gelijk raar doen waardoor ik wel een beetje het gevoel kreeg dat hij me als meer zag dan een vriend.

Toen het uiteindelijk uit ging, vroeg hij gelijk of ik met hem koffie wou drinken. En in die tijd begon ik echt heel erg voor hem te vallen haha. Ik drong me ook continu op om met de ‘mannen’ te hangen alleen maar om hem te zien en liep dan ook met hem telkens helemaal naar dat huis van die vriend haha. Uiteindelijk heb ik toen op een avond met mijn dronken hoofd opgebiecht dat ik hem leuk vond, waar hij toen helemaal van door zijn stuk raakte en niet mee kon dealen. Dat was even heel awkward, omdat we gewoon de belichaming van awkward zijn haha. Uiteindelijk vroeg hij mij waarom ik hem leuk vond, en dat hij het bijna niet kon geloven omdat ik volgens hem echt zijn ‘droomvrouw’ was blabla :joy: . Zelfs onze eerste zoen was super ongemakkelijk, omdat een kamergenoot van die vriend met ons alleen dat zoenspel ging spelen (waar je draait met een fles). Dus letterlijk mijn vriend en ik, en een creepy vage kamergenoot met een kort lontje die ons wou koppelen. Ik vroeg toen nog aan die jongen wtf hij ging doen als het op hem en mijn vriend uit kwam, maar goed :joy: We waren ook vet dronken, waardoor we het maar deden. En sindsdien zijn we bij elkaar :joy:

28 likes

Hahahaha zo leuk

1 like

Ik vind jou en jouw vriend ook zo leuk op instagram, jullie lijken me zulke leuke mensen en passen echt goed bij elkaar naar mijn idee

1 like

Ik vind dit geweldig en ik vind idd ook altijd uit jouw verhalen dat je volgens mij echt een superfijne relatie hebt en helemaal aan elkaar gewaagd bent. Leuk!

1 like

Ahhh dit vind ik echt super leuk en lief dat je dit zegt! Dank je :blush::heart:

1 like

Wow dank je! Echt heel lief! :blush: Ben echt een beetje overweldigd van jullie reacties haha

1 like

Op het werk! We spraken elkaar al een tijdje steeds aan de telefoon maar toen we elkaar gingen volgen op insta werd het echt leuk. Afgesproken en het was zo leuk en relaxed en nu lachen we non stop en knuffelen we non stop en voelt het gewoon echt goed. Zelfs zijn hartslag is zo rustgevend ik val altijd op hem in slaap.

9 likes

Leuk om alles te lezen! Mijn vriend ken ik van een studentenfeest bij zijn vereniging. Hij zag mij staan, liep op me af, tilde me op en liep met me door heel de zaal. Daarna nog wat biertjes gedronken, maar verder niets gebeurd. Had hem nog nooit gezien en kreeg hem sindsdien niet meer uit mijn hoofd. Echter had ik destijds nog een vriend… Dat ging daarna uit (had al twijfels), maar heb verder toen geen contact meer gehad met die leuke jongen die mij had opgetilt. Echter kwamen we 4 maanden na het optil-incident bij elkaar in college, waardoor we met elkaar in contact kwamen en we dus al vrij snel weer aan het daten zijn gegaan. Vriend vertelde later dat hij wel contact met me wilde opnemen, maar dat hij via facebook zag dat ik al bezet was en hij het daarom heeft afgehouden. Hij kreeg mij dus ook niet meer uit zijn hoofd :wink:

Oke lekker lang verhaal, inmiddels zijn we al weer wat jaartjes verder en wonen we al lekker samen. Hij is echt de leukste ever <3

23 likes

Superleuk om deze lovestories van iedereen te horen.

Ik heb mijn vriend leren kennen op café! Ik gaf die avond een housewarming en zakte na de housewarming nog af met een paar vrienden naar één van onze lievelingscafés. Eén van zijn vrienden stond aan de bar en begon tegen mij te praten, later gingen we bij hem en zijn 2 andere vrienden staan. Hebben de hele avond nog staan praten en de heren daarna nog meegenomen naar een ander huisfeest. Uiteindelijk met de man die nu mijn vriend is tot 7u 's morgens gebabbeld. Nummers uitgewisseld en niet meer gestopt met praten daarna…

4 likes

Mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet tijdens koningsdag. Ik was volledig non-life en wilde eigenlijk niks meer met mannen te maken hebben. Toch werden we naar elkaar toegetrokken als magneten (terwijl hij echt alles behalve het type man is waar ik normaal op val). Ongegeneerd staan tongen en dansen. Volgende dag was ik eigenlijk al vergeten hij hij eruitzag… Toch ingestemd met een date en voor ik het wist was ik zo knetter verliefd zoals ik alleen uit films en boeken kende : )

7 likes