Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Gewoon in de kroeg hahahhaa

2 likes

Ahhh leuk! Bij ons in de kroeg zijn het allemaal 16-18 jarigen :joy::cry::cry:

1 like

Hehe hij is 31 en ik 29 dus dat valt mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ah nee superleuk verhaal juist!!!

1 like

Via werk.
Had m’n relatie van een paar jaar uitgemaakt ( ging al heel lang niet goed) en een paar dagen later zaten we samen op terras.

In de kroeg haha niet heel romatisch. Had net besloten om even alleen te blijven maar was toch wel nieuwsgierig naar hem.
Eerste etentje waren we zoveel aan het praten dat het eten (tapas) steeds koud werd.

1 like

Via een destijds gemeenschappelijke vriendin. Toen vaker met die vriendin en haar vriend met z’n 4en afgesproken en een beetje bevriend geraakt. Ik dacht dat ik keihard gefriendzoned was, was toen nog super onzeker en kon me niet voorstellen dat iemand mij ooit leuk zou kunnen vinden. Had toen ook heel weinig ervaring met jongens, een paar keer iemand gezoend en that’s it. 6 maanden nadat we elkaar ontmoetten gingen we met meerdere mensen naar een feest, en hebben we (in een totaal niet nuchtere staat :rofl:) elkaar de liefde verklaard. Toen vroeg hij heel cute of hij me mocht zoenen en sinds die nacht was het dikke mik en belandden we meteen in een serieuze relatie. Dat is nu alweer 4 jaar geleden (maar voelt véél langer!) en nog steeds heel happy samen.

5 likes

Ik heb mijn vriend ontmoet via Tinder. Na een paar weken te hebben gekletst, dachten we nog net even voor zijn vakantie (single reis) af te spreken. 1 date werden 3 dates in 5 dagen tijd en na zijn vakantie ging het afspreken in moordend tempo door. Een maand na onze eerste date waren we officieel een stel en een maand daarna hadden we allebei onze families al ontmoet, omdat het toevallig zo uitkwam dat we allebei rond die tijd jarig waren.

Inmiddels zijn we 2 jaar samen en wonen we sinds een jaar samen :slight_smile:

5 likes

Via tinder! Beide niet “op zoek” veel geappt, toch maar afgesproken onder het kom van gezellig even chillen. Week daarna het toch maar een tweede date genoemd ipv chillen, en een week later waren we officieel! Heel kort elkaar 1x per week gezien, maar na een halve maand waren we onafscheidelijk en zien we elkaar ondanks 1,5 uur treinafstand elke dag. Volgende maand zijn we een half jaar samen

9 likes

Hij was mijn collega. Gelukkig ging hij snel weg. Wel fijn als ik ooit mijn frustraties over werk kwijt moet, hij begrijpt precies hoe kut het soms kan zijn.

2 likes

Good old Tinder. Ik was er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee maar vond hem wel heel leuk om mee te appen, dus toch op date gegaan. Was gelijk dikke mik, drie weken later vroeg hij of ik z’n vriendinnetje wilde zijn (hij wilde eigenlijk nog een week wachten zodat hij het op m’n verjaardag kon vragen, de schat) en nog een week later had hij m’n halve familie ontmoet. Inmiddels zijn we bijna anderhalf jaar samen. Love Tinder, goeie app, vijf sterren :star::star::star::star::star:

27 likes

Tinder ook ! Bijna 3 jaar geleden, had het op mijn telefoon gezet in een eenzaam momentje. Heb maar 1 keer geswiped en het was prijs. Eigenlijk onmiddellijk op WhatsApp overgegaan, weekje later afgesproken.

4 likes

Damn, ik ga toch maar weer Tinder terug installeren denk ik

4 likes

We zijn collega’s. Niet zo’n boeiende ontmoetingsplaats haha

2 likes

Via een tinderdraadje op reddit

5 likes

Zo leuk!!

Via een sportvereniging. Ik ging supporteren voor mijn toenmalige vriend en hij was er begeleider van een andere groep.

Ik had hem wel meteen gezien, maar het is pas na een jaar, toen het slecht ging in mijn relatie dat ik naar hem heb durven glimlachen waarop hij me aansprak.
We zijn nu zeven jaar samen, getrouwd en hebben twee kindjes.

16 likes

Hahah ik lees net je post in het “geluk dat single heet” topic. Houd vol girl!

2 likes

Ook Tinder, na een jaar samen wonen, weer een jaar later een huis gekocht. En nu zijn we 3,5 jaar samen en een kat en een baby verder.
Tinder is mn redding, anders was ik voor eeuwig vrijgezel geweest haha. Werd ik een kattenvrouwtje :cat2:

8 likes

Ik was naar Engeland op uitwisseling, en was net een beetje bezig om nieuwe mensen te leren kennen. Dus ik had toen soort van 1 vriendin gemaakt, die me had meegesleept naar een vereniging om internationale studenten te leren kennen. Ik had al een paar mensen leren kennen, en 1 van de vrienden die ik eerder had gemaakt, had mijn vriend ermee naartoe genomen. Ik hoorde hem toen praten over Dexter geloof ik, en ik was toentertijd helemaal geobsedeerd met Dexter dus ik mengde me in het gesprek, over dat het zo goed is, en toen zei hij:’ Ik vind het echt shit’. En ik natuurlijk helemaal verontwaardigd:‘Hoezo?!?’. Hij:’ Ik weet niet ik wil hem gewoon in zijn gezicht stompen’. Dus ik was shocked haha, maar ik wist gelijk toen hij binnenkwam en ik hem hoorde praten dat ik bevriend met hem wou zijn, echt heel gek. Iets trok me echt naar hem toe.

Vervolgens zijn we toen naar een pub gegaan, waar hij toen cider voor me had gekocht, en hij de hele tijd een beetje om mij heen hing. Hij zei dat hij verliefd op mij werd die avond omdat ik een gigantische hamburger zat op te eten, als een soort nijlpaard :joy: en ik er helemaal onder zat. Dat vond hij blijkbaar schattig. Ik had toen een vriend dus kon niks met hem beginnen ofzo, maar vond hem eigenlijk veel leuker, want ik had ook echt continu ruzie met mijn ex vriend daar. Toen hij erachter kwam dat ik een vriend had ging hij gelijk raar doen waardoor ik wel een beetje het gevoel kreeg dat hij me als meer zag dan een vriend.

Toen het uiteindelijk uit ging, vroeg hij gelijk of ik met hem koffie wou drinken. En in die tijd begon ik echt heel erg voor hem te vallen haha. Ik drong me ook continu op om met de ‘mannen’ te hangen alleen maar om hem te zien en liep dan ook met hem telkens helemaal naar dat huis van die vriend haha. Uiteindelijk heb ik toen op een avond met mijn dronken hoofd opgebiecht dat ik hem leuk vond, waar hij toen helemaal van door zijn stuk raakte en niet mee kon dealen. Dat was even heel awkward, omdat we gewoon de belichaming van awkward zijn haha. Uiteindelijk vroeg hij mij waarom ik hem leuk vond, en dat hij het bijna niet kon geloven omdat ik volgens hem echt zijn ‘droomvrouw’ was blabla :joy: . Zelfs onze eerste zoen was super ongemakkelijk, omdat een kamergenoot van die vriend met ons alleen dat zoenspel ging spelen (waar je draait met een fles). Dus letterlijk mijn vriend en ik, en een creepy vage kamergenoot met een kort lontje die ons wou koppelen. Ik vroeg toen nog aan die jongen wtf hij ging doen als het op hem en mijn vriend uit kwam, maar goed :joy: We waren ook vet dronken, waardoor we het maar deden. En sindsdien zijn we bij elkaar :joy:

28 likes