Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Ooow ik ook

Mijn vriendin en ik verzinnen ook vreemde namen. Dan heten we opeens Obamanisha of Shaniqua. (en we zijn heel blank)

5 likes

Tinder joepie. En nu al 1.5 jaar samen en we wonen alweer bijna een jaar samen. Het KAN wel haha.
Overigens had hij mij gesuperliked en ik was best gecharmeerd. Maar ik kwam er na een jaar achter dat 'ie elke kerst een Apple voucher krijgt van familie en uit frustratie daarvan maar Tinder Gold had gekocht. Nog steeds wel speciaal dat 'ie me had gesuperliked maar iets minder dus hahahaha

11 likes

Haha is dit nog ongemakkelijk soms?

Via een datingsite, Pepper. Bij toeval eigenlijk want ik had het filter voor afstand op max. 25km staan en hij het leeftijdsfilter op max. 3 jaar jonger maar omdat we beiden geen succes hadden, hadden we dit aangepast en via de ‘random match’ ben ik toen aan hem gekoppeld. Mijn eerste en enige online match.

Inmiddels 7.5 jaar samen, heel wat mooie reisjes gemaakt een koophuis en getrouwd.

12 likes

Ik vond hem als 8 jarige leuk. Een vriendin van mij zijn neefje en toen hebben we beide een liefdesbrief geschreven en deze in de brievenbussen gedaan. Toen hebben we 2 weken erkering gehad.

Afgelopen september kwamen we elkaar naar jaren weer tegen bij een stadsfeest. Dat terwijl we beide nog steeds thuis wonen, 2 straten van elkaar verwijderd. In oktober de eerste date gehad en sinds november officieel weer samen.

17 likes

Wij kennen elkaar uit de trein na een feest. Ik zat met mijn groepje 1e klas omdat t mega druk was in die trein. Toen kwam hij met zijn groep binnen, vroegen of wij 1e klas kaart hadden. Wij zeidem van niet dus toen durfden zij ook wel te blijven zitten. Was heel gezellig dus wij wisselden ping uit om met de groepen nog eens af te spreken. Dat is nooit echt gebeurd, maar wij hielden wel persoonlijk contact. Eerst waren we vrienden, toen vond hij mij leuk en ik hem niet, toen andersom en uiteindelijk toch bij elkaar gekomen. We zijn nu 5,5 jaar verder en gaan over een paar maanden trouwen.

15 likes

Wij op een festival! Hij was met iemand die ik kende en vond hem wel leuk om mee te praten. Later op de avond ook zoenen en nog later ook de rest. Toen enkele weken gescharreld en ik wilde eigenlijk niks serieus, omdat ik uit een lange relatie kwam. Maar jaaaaa de liefde houd je niet tegen blijkt maar weer. Dus na twee maanden ging ik overstag en nu zijn we 1,5 jaar samen. Joepie

5 likes

Toen ik 16 was kwam ik te werken bij mijn bijbaantje en werden we vrienden. Nooit iets gebeurd, altijd vrienden gebleven en 14 jaar later kregen we een relatie.

2 likes

Wat is dit een heerlijk topic. Heb jullie verhalen verslonden in de trein op weg naar huis

Ik aarzel altijd een beetje bij het beantwoorden van deze vraag, omdat ons verhaal in mijn herinneringen zo zoetsappig was dat mensen toch wel bijna braakneigingen moeten krijgen, maar vind het heeeerlijk de herinneringen weer op te halen


Mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet op een dakterras in India met uitzicht op kamasutra tempels (saillant detail).
We hebben vervolgens een uur lang reisverhalen uitgewisseld, voordat wij onze tuktuk en nacht trein moesten pakken richting onze volgende bestemming. Aangezien mijn vriend en zijn reisgenoot over een paar dagen dezelfde kant op gingen, hebben ze ons om tips gevraagd voor een verblijfplaats en wij de naam van ons hostel gedeeld.

Twee avonden later kwam mijn vriend en zijn reisgenoot wederom het dakterras van ons hostel op lopen nadat (dit vertelde hij mij pas veel later) ze eindeloos door de stad gedwaald hadden op zoek naar ons hostel. Blijkbaar hadden ze besloten eerder door te reizen naar de volgende bestemming vanwege de goede klik.

Vanaf dat moment hebben we twee dagen met ons vieren door de stad gedwaald, prachtige momenten gedeeld en leuke gesprekken gehad tot het moment dat we afscheid namen bij de tuktuk om richting het treinstation te gaan en door te reizen naar een volgende stad vanwaar we het vliegtuig zouden pakken naar China.

We hadden zo’n te gekke tijd gehad, dat we er niet aan toegekomen waren de voortgang van onze reis goed voor te bereiden, met als gevolg dat we niet alleen te laat waren voor de trein, maar ook naar het verkeerde treinstation vertrokken zijn. Er zat dus niks anders op dan toch weer terug te gaan naar het hostel en onze trein de volgende dag te pakken.

Die avond heeft hij gevraagd of ik de avond bij hem door wilde brengen. Heb aangegeven dat hij er geen verwachtingen bij moest hebben, want ik zag sex niet zitten omdat het een puinhoop in mijn hoofd was, maar wel voor het eerst gezoend.

Vervolgens de dag daarna nummers uitgewisseld en afscheid genomen met het idee elkaar op een later moment wellicht weer in Nepal te treffen. Na een aantal weken sporadisch contact via de app (want: firewall China) heb ik hem een berichtje gestuurd bij aankomst in Nepal, waarop hij op het eerst mogelijke moment de bus gepakt heeft en midden in de nacht is aangekomen. Sindsdien zijn we samen. Dat is nu 5 jaar geleden! :smiling_face_with_three_hearts:

TL;DL India is een fantastisch land om verliefd te worden

48 likes

Ik kwam juist uit een lange relatie en werkte als barvrouw. Hij zat aan mijn toog en had wel interesse, maar mijn vrienden/collega’s zeiden dat hij niet moest proberen (ik was in de IK MOET NOOIT MEER EEN MAN HEBBEN!!! fase). Ik dacht in mezelf ‘helemaal klaar voor one night stands’ dus ik installeerde tinder. Ik likete hem toevallig, en onze gesprekken/eerste date waren veel te leuk. Dit was het verhaal hoe mijn vriend me in slechts drie weken tijd me uit mijn mannen hatende fase haalde!

7 likes

Gewoon in de kroeg hahahhaa

2 likes

Ahhh leuk! Bij ons in de kroeg zijn het allemaal 16-18 jarigen :joy::cry::cry:

1 like

Hehe hij is 31 en ik 29 dus dat valt mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ah nee superleuk verhaal juist!!!

1 like

Via werk.
Had m’n relatie van een paar jaar uitgemaakt ( ging al heel lang niet goed) en een paar dagen later zaten we samen op terras.

In de kroeg haha niet heel romatisch. Had net besloten om even alleen te blijven maar was toch wel nieuwsgierig naar hem.
Eerste etentje waren we zoveel aan het praten dat het eten (tapas) steeds koud werd.

1 like

Via een destijds gemeenschappelijke vriendin. Toen vaker met die vriendin en haar vriend met z’n 4en afgesproken en een beetje bevriend geraakt. Ik dacht dat ik keihard gefriendzoned was, was toen nog super onzeker en kon me niet voorstellen dat iemand mij ooit leuk zou kunnen vinden. Had toen ook heel weinig ervaring met jongens, een paar keer iemand gezoend en that’s it. 6 maanden nadat we elkaar ontmoetten gingen we met meerdere mensen naar een feest, en hebben we (in een totaal niet nuchtere staat :rofl:) elkaar de liefde verklaard. Toen vroeg hij heel cute of hij me mocht zoenen en sinds die nacht was het dikke mik en belandden we meteen in een serieuze relatie. Dat is nu alweer 4 jaar geleden (maar voelt vĂ©Ă©l langer!) en nog steeds heel happy samen.

5 likes

Ik heb mijn vriend ontmoet via Tinder. Na een paar weken te hebben gekletst, dachten we nog net even voor zijn vakantie (single reis) af te spreken. 1 date werden 3 dates in 5 dagen tijd en na zijn vakantie ging het afspreken in moordend tempo door. Een maand na onze eerste date waren we officieel een stel en een maand daarna hadden we allebei onze families al ontmoet, omdat het toevallig zo uitkwam dat we allebei rond die tijd jarig waren.

Inmiddels zijn we 2 jaar samen en wonen we sinds een jaar samen :slight_smile:

5 likes

Via tinder! Beide niet “op zoek” veel geappt, toch maar afgesproken onder het kom van gezellig even chillen. Week daarna het toch maar een tweede date genoemd ipv chillen, en een week later waren we officieel! Heel kort elkaar 1x per week gezien, maar na een halve maand waren we onafscheidelijk en zien we elkaar ondanks 1,5 uur treinafstand elke dag. Volgende maand zijn we een half jaar samen

9 likes

Hij was mijn collega. Gelukkig ging hij snel weg. Wel fijn als ik ooit mijn frustraties over werk kwijt moet, hij begrijpt precies hoe kut het soms kan zijn.

2 likes