Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Is hij ook New Yorkiaans?

Tinder. Maar we gingen niet eerst op date maar hebben gemeet op een festival waar ik met 2 forum vriendinnen was (EGF forever in my heart). Nouja ik was best wel waus en hij dronken. Toen vroeg Ă©Ă©n van die vriendinnen: “Vind je hem leuk??” En ik zei: “Nou hij is wel aardig maar hij praat echt veel.”

De volgende dag gingen we met onze brakke kopen op date en dat is nu 10 maanden geleden

12 likes

Via ons bijbaantje bij de Jumbo, toen ik 16 was en hij 21. Ik werkte er al wat langer en hij kwam er werken. We werden vorogesteld aan elkaar door onze teamleider en vonden elkaar meteen leuk. ( bleek achteraf) Toen een week later had ik iemand nodig die voor mij kon werken, ondat ik voetbaltoernooi had. Niemand kon uiteraard, dus toen heb ik hem opgezocht via fb en zo zijn we uiteindelijk aan de praat geraakt. Nu 5.5jaar verder.

Tldr; via ons bijbaantje bij de Jumbo :wink:

3 likes

Heel cliché via school, we deden dezelfde studie. Zijn eerst een paar jaar vrienden geweest en na de studie bij elkaar gekomen.

Via ons werk, op mijn allereerste werkdag. Was meteen raak; liefde op het eerste gezicht. Zo vreselijk cliché, maar was gewoon meteen dikke mik en dezelfde avond hebben we nog gezoend. Ruim drie jaar later wonen we samen met een kat.

11 likes

We zaten bij elkaar in de klas op de vervolgopleiding. Hij had nog een vriendin eerst maar later dus niet meer

2 likes

Via Happn! Hij stelde eind vd middag voor om wat te gaan drinken en ik was nog niet heel enthousiast maar wel nieuwsgierig maar kon alleen die avond zelf en dacht ‘zo last minute kan hij toch niet’. Maar hij kon en kwam naar mijn stad en nu zijn we 7 maanden verder

2 likes

Tijdens een lange busreis zei een vriend dat ik de leukste jongen uit de bus moest kiezen. Daarna heb ik een gesprekje aangeknoopt. Hij dacht dat ik hem voor gek probeerde te zetten en reageerde heel erg kortaf maar dat was helemaal niet mijn bedoeling :sweat_smile:

7 likes

hahaaha echt geweldig dit

2 likes

We zaten allebei op een game forum en hij deed een podcast waarin hij members interviewde. Ik vond hem altijd al aantrekkelijk want hij heeft een hele mooie diepe stem. :heart_eyes: Toen was ik een keer aan de beurt en is de vonk meteen over geslagen eigenlijk maar we waren heel lang super blind en dachten dat we gewoon goede vrienden waren.

Toen we eindelijk aan elkaar vertelden hoe we ons voelden en we het tegen onze vrienden konden zeggen was de algemene reactie ook “Ja het werd ook wel eens tijd dat jullie het door hadden!” :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Haha Tinder is duidelijk niet erg origineel meer.

Tegen mn familie etc overigens in eerste instantie gezegd dat we elkaar in de stad in een café hadden ontmoet, was destijds toch nog een beetje een ding, haha.

1 like

Via onze studentenvereniging. We zijn in het zelfde jaar lid geworden en hebben samen in allerlei commissies en besturen gezeten maar na 5 jaar sloeg de vonk pas over.

4 likes

Op een feestje van een vereniging. Zag hem meteen al wel zitten maar hij durfde niet echt (hoorde ik achteraf) tegen me te praten dus na wat drankjes hem aan durven spreken. Heb hem daarna even goed zn best laten doen en nu al paar jaar samen

3 likes

Ik had jongens even afgezworen. Die avond flink gedronken op mijn vrijgezelle leven en toen stond hij daar.

6 likes

Via Happn! Vond Tinder leuker en wilde de app eigenlijk verwijderen, tot hij mij aansprak.

3 likes

Hij is een vriend van mijn broer.

3 likes

Hij was mijn stagebegeleider :woman_shrugging: We zijn inmiddels 6 jaar verder en ik had uiteraard een hoog punt voor mijn stage.

34 likes

Via Instagram. Hij vroeg zich af waar een bepaalde trein reed die ik op mijn pagina had gezet. We raakten aan de praat en het klikte overduidelijk. Alleen had-ie dus niet door dat ik een meid ben.

Uiteindelijk na 2 lompe dates (allebei social awkward, hij wou mij op de eerste en tweede date zoenen maar ik snapte dat niet) toch maar op de derde date uitgesproken dat we mekaar leuk vinden. Over een paar weken zijn we een jaar samen <3

9 likes

In de kroeg, via een gezamenlijke vriend. Ik had hen met zijn tweeën aan het begin van de avond richting een andere kroeg zien lopen. Toen het wat saaier werd bij ons die vriend gesmst - zolang geleden ja - dat hij naar ons moest komen. Zo geschiedde.

Overigens was ik bij toeval in de kroeg. Ik zou eigenlijk met mijn toenmalige scharrel naar een feest gaan, maar die middag begon hij moeilijk te doen. Ik ben nog steeds blij dat hij me toen heeft laten zitten.

6 likes

Aaaaah dit wil ik ook!!

5 likes