Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Ik heb hem leren kennen op school. Ik vond altijd dat hij de leukste was die er rondliep. Niet veel later kregen we een relatie.

1 like

Vierdaagsefeesten elkaar echt leren kennen. Daarvoor waren we kennissen en hadden we wat gemeenschappelijke vrienden. Inmiddels een goeie 7 jaar geleden en binnenkort trouwen. Leuk detail is wel dat mijn opa en oma elkaar ook kennen van de vierdaagse. Alleen liepen zij beiden mee als militair en liepen wij slechts als dronken debielen rond, maar ach! Verschil moet er zijn.

13 likes

Het verhaal van hoe mijn vriend en ik zijn samen gekomen is alles behalve romantisch, hahaha. We kennen elkaar vanuit dezelfde vriendengroep, denk zo’n 5-6 jaar geleden. Ongeveer 4 jaar geleden gingen we een keer uit met de hele groep en op het einde van de avond had ik gezoend met één van onze vrienden. Hij zag dit en werd vervolgens super kwaad, gooide zijn zak met net gehaalde kipwings op de grond en stormde weg. Bleek dus dat hij verliefd op mij was maar ik wist dat niet. Uiteindelijk was alles goed gekomen en was er niks meer aan de hand. Tot we één jaar later samen in bed belandden na een avond stappen en ik gevoelens voor hem kreeg, terwijl hij die niet had. Dat is toen allemaal een beetje lullig verlopen en toen heb ik hem een tijdje niet meer gesproken omdat ik niet meer wilde. Vervolgens kwam zijn zusje bij mij werken en werden wij hele goede vriendinnen, waardoor ik ook weer vaak bij hen thuis kwam. Afgelopen januari hadden we tijdens een feestje (blame it on the alcohol) toch weer gezoend en na een paar maanden stiekem daten het toch maar opgebiecht aan zijn zusje en nu gaan we sinds twee maanden officieel haha. Heeft wel lang geduurd, maar we zijn er :joy:

10 likes

Ik liep stage in zijn woonplaats (niet in NL) en was bevriend geraakt met zijn nicht. Op een gegeven moment gingen we uit en werd helemaal gek van een kennis van haar die mij probeerde te versieren. Die kennis was kleiner dan ik en toen zei ik (had gedronken) ‘sorry i’m into tall, dark & handsome’. En zijn nicht zei: ‘i think i know someone!’
Volgende dag ging ik bij haar eten en had ze mijn vriend ook uitgenodigd. Ik vond hem inderdaad leuk en hij mij. 2 dagen later gingen we op date en sindsdien zijn we samen. Hij woont nu een jaar hier

@LapizLazuli waar komt je vriend vandaan?

1 like

Ik heb dit al eens op EGF geplaatst, maar blijf t leuk vinden om te delen :wink:

We hebben erg veel gezamenlijke vrienden, hoorden ook vaak over elkaar, maar kenden elkaar niet echt. Een van die vrienden nodigde erg veel mensen uit voetbal bij hem te komen kijken. Toen ik dat huis binnen liep waren er zo’n 40 man, allemaal op de grond en maar een paar op de ene bank die in dat huis stond. Was dus bommetjevol! Ik zag hem op de bank zitten en draaide me meteen om naar m’n vriendin die mee was dat ik hem nu toch echt beter wilde leren kennen door op een of andere manier naast hem te gaan zitten. Wij liepen door om spullen weg te zetten en toen ik me omdraaide richting de bank was er magically een plek vrij naast hem!!

Later bleek dat hij tegen degene die naast hem zat zei dat hij weg moest gaan omdat hij per se naast mij wilde zitten om me beter te leren kennen.

Nu zijn we 2.5 jaar getrouwd en hebben we een kindje! :smiley:
(Shit dit was een erg lang verhaal, my apologies)

27 likes

Ik was sinds lange tijd weer vrijgezel en na een rouwperiode van een paar weken zei ik tegen een vriendin: “ik sta er vandaag wel voor open om een leuke man tegen te komen.” Ik was absoluut niet op zoek naar iets serieus en er was ook iemand die ik al leuk vond, maar ik vond dat ik eerst eens wat marktverkenning moest doen voor ik gelijk in een nieuwe relatie zou duiken.

Die avond op stap wees mijn vriendin iemand aan “dat lijkt me wel wat voor jou.” Ik was het met haar eens, dus ging met hem praten. Bleek hij ook net uit een lange relatie te komen en in de buurt te wonen. Die avond hebben we best intense gesprekken gevoerd en gezoend en nummers uitgewisseld.

Hij leek me perfect als scharrel en hij wilde ook absoluut geen relatie nog en dat spraken we ook naar elkaar uit. Dus we gingen af en toe afspreken voor de leuk, maar het klikte echt zo erg op alle vlakken en we werden smoorverliefd allebei. Inmiddels zijn we een jaar verder en is het nog steeds dik aan :grin:

7 likes

Ik word heel erg vrolijk van dit topic!!!

3 likes

Paiq! Maar ik vond het veel leuker om gewoon te praten dan om uberhaupt af te spreken. Vaak genoeg afgewezen vanwege mijn overgewicht terwijl ik daar heel open over was. Zelfs een keer gehad dat een jongen mij zag, begon te lachen en weg liep. Denk dat dat er onder andere voor heeft gezorgd dat ik liever niet snel afsprak.

Ik had wel vaker contact met mannen maar na twee a drie weken vroegen ze meestal of ik wilde afspreken en soms wist ik dat nog te rekken maar op een gegeven moment liet ik het dan gewoon doodbloeden. De stap om af te spreken was voor mij veel te groot. Maar met hem kon ik wel de hele dag en halve nacht appen en lag ik regelmatig te huilen van het lachen om de gesprekken die we hadden. Toevallig was net deadpool uit en ik had gezegd dat niemand van mijn vrienden daarheen wilde en ik waarschijnlijk alleen zou gaan want wilde de film graag zien.

Na twee weken begon hij uiteraard over afspreken en ik hield, uiteraard, de boot af. Tot hij zei: Oxen, ik heb twee kaartjes gereserveerd voor deadpool op die dag en die tijd. Het maakt me geen fuck uit hoe je eruit ziet, ook al kom je in een paars clownspak met gele stippen. Ik vind je leuk en ik wil zien of het ook in het echt klikt. Nu ik het typ voel ik weer de enorme zenuwen die ik toen kreeg :’) Maar we woonden een uur uit elkaar en ik vond het kut om hem te laten staan terwijl hij de moeite nam om hierheen te komen en een date te regelen. Dus ben ik toch maar heen gegaan.

De avond was echt hartstikke kut. Ik was zo zenuwachtig en stil terwijl hij heel geïnteresseerd was en mij op mijn gemak probeerde te stellen. Hij haalde nog net de laatste trein en meteen appte hij dat hij me wel erg stil vond maar dat hij graag nog een keer wilde afspreken omdat hij dacht dat ik eerst nog los moest komen. Tweede date heb ik hem uitgenodigd, hebben we geblowd (raar voor een tweede date misschien maar ik wist dat ik dit nodig had om los te komen) en hebben we de hele nacht internetgekkies gekeken. Sindsdien is hij niet meer weggegaan, 10 maanden later woonden we samen en dat gaat nu al twee jaar lang goed.

We zijn wel ontzettende tegenpolen. Hij is extravert, ik introvert. Qua uiterlijk kan het ook niet verder uit elkaar dan wat het nu is maar we hebben dezelfde normen en waarden. Zelfde humor en we zijn allebei erg nuchter. Die combinatie werkt blijkbaar voor ons. Ondanks dat we flink ruzie kunnen maken en we een hoop shit samen hebben meegemaakt kan ik me niet voorstellen dat we ooit elkaar zouden gaan.

Veel te lang verhaal geworden :joy:

31 likes

Hier nog een goede Tinder match!

Ik had voor de zoveelste keer opnieuw de app gedownload, omdat ik erachter was gekomen dat m’n ex ook aan het daten was en dat vond ik kut (want ik gunde met mezelf meer dan hem). Meteen die dag raakten we aan de praat, en het voelde zo natuurlijk. Ik had nog wel twee dates gehad (met twee verschillende jongens :redface:) voor ik met hem afsprak maar daar stond ik twee keer binnen 2 uur weer buiten.
Toen ik na ruim twee weken appen met hem afsprak, vloog de tijd voorbij. We hadden om 9 uur afgesproken en ineens was het na twaalven. Het was op een dinsdag en we moesten allebei gewoon werken, maar we wilden allebei toch nog één drankje doen, omdat het zo gezellig was. Uiteindelijk pas om half 2 naar huis gegaan (oeps) en elkaar daarna in anderhalve week nog vier keer gezien.
Inmiddels zijn we een jaar verder en nog steeds een hartstikke verliefd, klef stel :relaxed:

9 likes

Wat leuk! Door jouw verhaal krijg ik toch weer een beetje hoop dat er nog leuke mannen op Paiq rondhangen, ik lijk alleen maar gematcht te worden aan gekkies of wanhopige exemplaren :joy:

Klopt, je moet wel door een berg gekkies :’) maar er zijn daar echt leuke mannen, ergens. Beetje speld in een hooiberg idee :joy:

Ik heb mijn vriend in 2005 leren kennen via internet! Heel lang alleen maar gechat via msn, na een half jaar toch eens afgesproken. Hij is afkomstig van de andere kant van België, dus we hebben elkaar jaren lang alleen in het weekend gezien. Hij mocht wel meteen blijven slapen. Ook een paar jaar uit elkaar geweest, maar toch terug samen gekomen. Sinds 4 jaar woont hij aan mijn kant van het land, eerst beide inwonend bij mijn ouders, sinds een jaar in mijn nieuwe woning! Op 30 juli zal het 13(!) jaar geleden zijn dat we onze eerste date hadden :astonished::grin:

9 likes

Dan blijf ik maar dapper doorzetten :joy:

1 like

Hier ook via Tinder een match. Had eigenlijk al zoveel stomme matches gehad en had er eigenlijk al heel lang niet meer op gekeken. Toen we een match waren stuurde hij een gifje waarop ik antwoorde met een gifje en nu zijn we al 1,5 jaar samen en wonen sinds kort ook samen.

3 likes

Mensen die met leuke gifjes of memes ergens op reageren zijn altijd leuk :grin:

1 like

Dit is zo leuk om te lezen, ik word er echt blij van :biggrin:
Hopelijk kan ik ook nog een keer meeposten na nu al 25 jaar single zijn :joy:

Bij het uitgaan. Ik zat in een hosselfase en had zin om te zoenen; hij was knap. En toen was hij per ongeluk ook heel erg leuk. En nu zijn we zes jaar verder :smiley:

3 likes

Ja was ook echt een verademing na al die standaard gesprekken en standaard openingszinnen. Alleen daarom al vond ik hem leuk, haha.

1 like

Old-school op een verjaardag. Heel de avond om elkaar heen staan draaien, uiteindelijk gezoend. Geen gras over laten groeien want 2 weken later hadden we relatie en 6 jaar verder still going strong. Zo snel kan het gaan haha.

6 likes

Wij ook Tinder! Echt veel mensen die ik ken hebben iets gekregen via Tinder. Bij mij zijn mensen altijd heel benieuwd (hij komt niet uit NL dus denken ze: ohh vakantieliefde??) maar dan kom ik dus altijd met dit zichtbaar teleurstellende antwoord haha. Maar mensen vinden het echt heel normaal verder.