Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Ik ken mijn vriend via een ander forum, geen heel romantisch verhaal verder, haha. We hadden elkaar af en toe gesproken, vond hem maar een weirdo toen. Na een tijd hebben we elkaar per toeval gezien en in het echt was ‘ie toch wel normaal. De volgende dag stuurde hij een pm en zijn we niet meer gestopt met berichten sturen.

Leuk om te zien dat tinder en andere online plekken steeds normaler worden. Was laatst toevallig ook op een tinderbruiloft, krijgen binnenkort al hun tweede kind. Zo bijzonder dat die ontmoetingsplekken zich zo snel hebben ontwikkeld en met zoveel succes <3

2 likes

Wat een knap mens is hannah baker toch
Weet haar echte naam niet
Is seizoen 2 leuk?

Nee nog niet! Ik heb de laatste tijd weinig zin/tijd in series omdat ik fulltime werk en in het weekend wil ik dan wat leuks doen. Maar nu heb ik vier dagen weekend dus ik heb safe helemaal gekeken en ben nu bezig met the rain. Hierna even the 100 bijkijken en dan ga ik verder met 13 reasons! Heel verhaal, haha

Ja, die zijn er! In het venster waar je je bericht typt, heb je helemaal rechts een tandwieltje (als je op je mobiel forumt, klik je eerst op de menuknop in het berichtvenster, 3 streepjes onder elkaar) en dan moet je de bovenste optie ‘verberg details’ aanklikken.

En zo...

…krijg je een spoiler. Normaal staat er boven de spoilertekst [details=“Samenvatting”], maar het woord ‘samenvatting’ kun je dus gewoon aanpassen.

2 likes

We leerden elkaar kennen op Netlog, veel gepraat op MSN toen en we spraken toen vriendschappelijk af, omdat hij tegen die tijd toen een vriendin had. Het was alleen wel meer dan vrienden en spraken elkaar toen 1,5 jaar niet.

Nu zijn we 8 jaar samen inmiddels :blush:

2 likes

Via happn

Via vrienden! Haha niet zo heel spannend dus. Nu 10 jaar samen :slight_smile:

We kwamen bij elkaar in de vierde klas. We gingen op werkweek naar Limburg en in de busreis is de vonk overgesprongen. Ik lag de hele reis bij hem op de achterbank. Een paar dagen later kregen we verkering en dat is 4,5 jaar later nog aan.

1 like

Mijn beste vriendin had nog niet zo lang een nieuwe vriend en besloot de verjaardag van haar chihuahua te vieren om de vriendengroepen een beetje aan elkaar te introduceren.
Mijn vriend toen ontmoet, was toen zelf nog samen met mijn ex.
Dat was juni 2012. Oktober 2012 hadden we voor het eerst seks (open relatie met m’n ex), werd een aan-uit dingetje waar stiekem wel gevoelens bij kwamen kijken. April 2013 afgekapt. April 2013 m’n relatie met m’n ex verbroken. Juli 2013 weer gaan aankloten na het stappen enzo. November 2013 eindelijk official.
Still going strong.

Ik vind overigens de korte versie van het verhaal: “op de verjaardag van een chihuahua” een heerlijk verwarrend antwoord waar ik graag geen verdere uitleg bij geef als het gevraagd wordt.

15 likes

Middelbare school! Ik moest niks van hem hebben… 4 jaar later was die ineens heel leuk.

Lekker origineel, ook via Tinder. We hadden een date en die duurde meteen 4 dagen en nachten. Tegen mijn ouders heb ik gezegd dat we elkaar uit de stad kenden, dat moet ik toch nog ooit even opbiechten mochten we ooit gaan trouwen. We zijn nu bijna drie jaar samen.

1 like

5 jaar geleden werkten we samen in de supermarkt, we waren hecht, toen hadden we seks maar ik wilde echt helemaal geen relatie op dat moment, contact verbroken. Ik dacht 3 jaar aan hem, hij 3 jaar aan mij, niemand deed er iets aan - totdat ik heb tegenkwam op een festival waar ik achter de bar stond en hij een biertje kwam halen. Al was hij binnen 1 minuut weer weg gerend zonder een fatsoenlijke woordenwisseling te hebben was ik er helemaal klaar mee om hem niet te (kunnen) spreken en heb ik daarna fb berichtje gestuurd haha.
Binnen een maand hadden we een relatie, maar het was vanaf het eerste afspraakje wel duidelijk dat het meer dan goed zat.

3 likes

Iedereen heeft hier van die superbijzondere, toevallige ontmoetingen. Ik zou mijn vriend niet eens hebben kunnen ontlopen, al zou ik willen.

Zijn moeder was mijn kleuterjuf. Wij zaten bij dezelfde vereniging (hij een tijdje als mijn ‘leiding’:redface:). We woonden in dezelfde straat.

5 likes

Liefde op het eerste gezicht toen we elkaar zagen op een kotfeestje.

4 likes

Volgens mijn vriend; tijdens introductiekamp van de opleiding, hij kwam naast me zitten bij het kampvuur en blijkbaar zei ik: waarom zit je hier, ga weg.

Waar ik nog steeds van overtuigd ben; we werden een halfjaar later tijdens de opleiding in groepen verdeeld en kwamen toen bij elkaar terecht.

Jullie snappen dat het eerste vooral in mijn vriends beleving is :joy:

Daarna zijn we heel lang bevriend geweest, hij heeft zelfs met een vriendin van mij gedate. Zo’n 1,5 jaar later heeft hij eindelijk een move gemaakt.

Nu 5 jaar later(met een pauze van 1,5 jaar) nog steeds beste vrienden en we wonen samen met een kat.

2 likes

Ik ben getrouwd met mijn Erasmus-lief, 11 jaar later nog steeds heel gelukkig samen, maar het is wel vaak heel moeilijk geweest in het verleden (lange tijd lange-afstand, cultuurverschillen, verblijfsvergunning etc).

6 likes

Hier ook via Tinder, nu ruim 4 jaar terug. Al zat ze 2 klassen boven me op dezelfde middelbare school. Ik herkende haar wel van ‘zien’. Zij had mij überhaupt nog nooit gezien. :joy: Heb haar jaren later volgens mij ooit nog eens in de trein gespot, toen ik nog met mijn ex had en die relatie niet heel goed meer ging. Toen wel gedacht: ‘goh leuk meisje, wat als’… Ze reisde toen met haar hond - dat en haar verschijning maakte indruk. Nog eens een tijd later dus via Tinder ‘gematcht’ en sindsdien behoorlijk onafscheidelijk van haar én de hond. :grinning:

9 likes

@LapizLazuli Wat bijzonder! Was het meteen raak tussen jullie?

Ik heb mijn vriend leren kennen via mijn tante :sweat_smile:
Ze waren 5 jaar geleden collega’s en mijn tante vertelde hem altijd dat ze zo’n leuk nichtje had…
Toen zijn we in de kroeg aan elkaar voorgesteld en van het een kwam het ander!

6 likes

Ik heb elk jaar een blind date diner met vriendinnen waarbij er voor iedereen die dat wil een date geregeld wordt, en hij was toen mijn date. Eigenlijk zou ik aan iemand anders gekoppeld zijn die avond, maar diegene zei de dag ervoor af. Mijn vriend is toen overgehaald door een van zijn vrienden die ook naar dat diner ging om die plek over te nemen.

20 likes