Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Haha niet heel spannend hoor. Ik begon hem wel erg leuk te vinden, maar dacht dat hij mij dus nooit zou zien zitten. Praatten ook nooit met elkaar. Ik kreeg een vast comtract en iets in mij zei dat ik het hem moest vertellen. Hebben toen iets van anderhalf uur staan praten? Heb hem toen toegevoegd op Hyves haha, daardoor kreeg hij in de gaten dat ik hem leuk vond. Was nogal selectief met mensen toevoegen haha. Daar zijn we verder gaan praten en hebben we eens afgesproken! Alleen had ik niet door dat hij het als date bedoelde, dus ik kwam echt helemaal niet op mijn best aan. Maar goed, het was heel gezellig en nu inmiddels een heel aantal jaar samen :grin: Werken alleen inmiddels niet meer samen.

2 likes

Via Netlog (haha shame) - wel al 10 jaar geleden inmiddels. Allebei 15 en ik reageerde op een foto van hem en we geraakten aan de praat. Al vrij snel kregen we een relatie, die maar 4 maanden duurde. Achteraf wel altijd vrienden gebleven, beste vrienden zelfs (sommige mensen konden dit heel moeilijk begrijpen). Beide hebben we in die tijd een paar andere serieuze relaties gehad. Een van zijn exen had wel echt moeite met onze hechte vriendschap, wat ik ergens wel snap. Op een gegeven moment ging zijn relatie uit en mijne een paar maanden later ook, en toen hebben we mekaar wel teruggevonden als ‘meer dan vrienden’ en dat is ongeveer 2,5 jaar geleden nu haha. Nog steeds ontzettend dikke liefde (soms lijken we nog steeds 15) en binnenkort samenwonen.

Vrienden/familie zeggen nu nog steeds : zelfs toen jullie gewoon vrienden waren en andere relaties hadden, wisten we dat jullie uiteindelijk weer terug bij mekaar zouden komen. :joy:

8 likes

Haha, vind het best een leuk verhaal!

Tinder. We zouden wat gaat drinken, hij wist wel waar ik woonde. Die avond dat we hadden afgesproken hoorde ik niks van hem en ik dacht naja t zal wel en ging er niet vanuit dat ik hem nog zou zien. En zat gewoon te chillen op bed. Hoorde ik ineens iemand op de deur kloppen stond hij daar. Toen zijn we maar de stad ingelopen en behoorlijk wat shotjes verder ging hij mee naar huis en bleef slapen. De volgende dag was ik vrij en hij moest ‘s avonds werken. Hij bleef tot 5 uur hangen. En hoe hij mij knuffelde enzo vond ik direct heel vriendjesachtig haha. Toen hij naar huis ging liep ik mee naar zn auto en gaven we elkaar ook direct een dikke kus op de mond enzo. Alsof we elkaar al heel lang kenden. Toen ik terugliep dacht ik echt “wat was dit allemaal?”

4 likes

Dit is echt een super lief en leuk verhaal!

1 like

Dit is zo’n leuk verhaal!

1 like

Ik heb mijn vriend ook op Tinder ontmoet. Ik had al een aantal dates gehad via Tinder maar het viel iedere keer toch weer tegen, dus had in het begin helemaal geen hoge verwachtingen. En nu zijn we al 4 jaar samen :grin:

3 likes

Wij kennen elkaar van onze HBO opleiding. 3e jaar kwamen we een blok bij elkaar in de klas. We moesten allebei dagelijks heen en weer naar het station en toen bleek het wel erg goed te klikken.

Tinder ook! Ik had besloten dat ik moest loslaten dat alle jongens die ik datete ouder moesten zijn dan mij en ik had mijn minimum leeftijd ingesteld naar 2 jaar jonger dan ik. Ik kwam hem vrij snel tegen, inderdaad 2 jaar jonger, dacht oh ja dit is wel een leuke verschijning. Achteraf bleek dat hij net een paar weken die leeftijd had dus best toevallig. Hij begon toen tegen me te praten en het klikte dus verrassend goed maar ik was ondertussen ook met anderen aan het praten en daten. We gingen al wel vrij snel over op appen. Toen kwam een avond dat we allebei dronken in de stad waren en al zaten te appen “HAHA ik ben in de kroeg tegenover jou so close blabla”. Tot ik hem buiten ineens zag staan en als een bang hertje zowat langs hem ben gerend. Toen ben ik vrij directief teruggestuurd door een vriendin die mee was met de woorden “je gaat verdorie nu terug om hoi te zeggen”. Toch maar gedaan en hij reageerde heel leuk (heee daar ben je) maar ik was nog steeds bang dus ben ook snel weer gevlucht. Later die avond stond hij ineens achter mij in een kroeg, gaf hij me een aai over mijn hoofd (Ik ben zo’n 30 cm kleiner) en toen hebben we de rest van de avond gekletst, geflirt en gezoend. Een week later was onze eerste date, die duurde gelijk 12 uur en daarna zijn we eigenlijk niet meer echt veel van elkaar weg geweest, zagen elkaar al meteen 4 à 5 keer per week. Hij zei mij achteraf van ja heb ik nooit tegen jou gezegd dat ik niet op zoek was naar een relatie? Hij kwam net uit een relatie van jaren en wou eigenlijk gewoon rondsletten. Dat had hij niet gezegd en gelukkig maar want dan had ik het mij kennende afgekapt. Toen kwam een moment dat hij blijkbaar had gedroomd dat hij moest kiezen tussen mij en een ander meisje. Hij koos in die droom voor een ander meisje en is toen blijkbaar heel naar wakker geworden en dat was voor hem een realisatiemoment dat hij mij toch wel bovengemiddeld leuk vindt. Nouja nu zijn we 5 maanden sinds onze eerste ontmoeting verder en hebben we iets meer dan een week officieel verkering haha. Sidenote is wel dat het lang duurde voor t officieel werd omdat hij het allemaal een beetje spannend vond, maar dat het eigenlijk al vrij snel hele serieuze vormen aannam.

TL;DR: Tinder.

24 likes

Hahaha zo jammer dat jullie daar niet allebei gewoon op zoek waren naar meubels en de vonk oversloeg toen jullie dezelfde BILLY wilden pakken


16 likes

Ik liep stage waar hij een bijbaan had! Af en toe moesten we op dezelfde afdeling staan, en ik checkte steeds stiekem zijn rooster om te kijken wanneer ik met hem werkte haha

Dat was echt heel leuk geweest! Heb wel zien gebeuren dat een meneer zijn kleinkind elke week een keer in de ballenbak af kwam zetten en dat hij verliefd werd op mijn oudere collega die daar regelmatig stond. Uiteindelijk hebben ze afgesproken om samen een hapje te gaan eten in het IKEA Restaurant. Zo schattig allemaal.

45 likes

Via via. Vriendin van me had een relatie met een jongen en daar was hij een vriend was. Ik was net vrijgezel na een relatie van 2 jaar en wilde even losgaan. Die vriendin zag het wel zitten tussen ons en probeerde ons te koppelen. Bleek heel goed te klikken en na 5 week vrijgezel zijn had ik weer een relatie haha. 1e date was bij hem thuis en ben letterlijk nooit meer weggegaan. Intussen 4,5 jaar verder :smiley:

6 likes

LOVE IT

1 like

Via de vriend van een vriendin. :sunglasses:
Moest ruim 9 maanden wachten op een date, maar na de 2e date is hij nooit meer weggegaan. Nu zijn we bijna 4 jaar samenđŸ‘ŒđŸŸ

3 likes

We zaten bij elkaar in de klas vanaf de lagere school en eigenlijk was het meteen “raak” (lees: Vriendin: hĂ© die jongen wil je vriendje zijn. Ik: ok). Elkaar in het middelbaar wat uit het oog verloren maar nu bijna 2 jaar geleden elkaar blijkbaar opnieuw gevonden.

5 likes

Elke keer als een kerel mij een knuffel gaf dacht ik “dit is het gewoon niet”. Van zomer ging ik met een vriend naar een concert en toen hij zei dat er een vriend van hem langs zou komen zei ik al gelijk dat dat trammelant zou worden. Na het concert hebben we nummers uitgewisseld en toen hij weg ging en mij een knuffel gaf dacht ik “dit is het”. Dat was het dan.

27 likes

Ik raakte in gesprek met een vriend van hem omdat we elkaar dezelfde taal hoorden spreken. Hij was een joint aan het draaien en ik had trek dus sprak ik hem aan. Ik kreeg een hijsje en nog veel meer :yum:

3 likes

Ook Tinder! Wel mijn eerste date ooit. En ik dacht: als dit niks word stop ik met Tinder (had er echt een hekel aan, bij niemand een klik). Maar bij deze was het meteen raak! Nu anderhalf jaar samen en hebben we samen een huis gekocht :blush:

7 likes
10 likes