Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

op het dutchbodybuilding forum :no_mouth:
Eerst daar wat berichtjes gestuurd, toen gaan appen en toen onze eerste date en nu 4 jaar samen alweer

16 likes

Tinderrrrrrr.

2 likes

In de brugklas, al heeel wat jaren geleden!

4 likes

Hyves… en zijn nu 9 jaar samen.

11 likes

Brugklas, heel zoet

7 likes

Aaaah zo cute dit :heart_eyes::heart_eyes:

Via Relatieplanet, jaja! :sweat_smile: Ik had wat meuk gedate via internet, en was er he-le-maal klaar mee. maar na 5 dagen 4 uur per dag bellen toch op date, stapte hij uit z’n auto en toen we elkaar zagen meteen een knuffel een kus en het was goed. Alsof onze zielen in elkaar klikten, zo’n bizar gevoel. Nu een jaar en best wel wat strubbelen verder, weet ik dat dit hem is. Met deze man word ik oud. Als het niet zo is, eet ik m’n schoen op.

18 likes

Pinkpop :metal:t3:

5 likes

Introkamp van onze opleiding!

4 likes

O leuk topic dit, ik vind het verhaal van mij en mn vriend superleuk haha!

We hebben elkaar ontmoet op de middelbare school. Niet bij elkaar in de klas, maar wel dezelfde vriendengroep. Toen hadden we eigenlijk geen 1 op 1 contact. Na de middelbare school is hij verhuisd en toen iemand uit de vriendengroep een feestje gaf, woonde ik net op mezelf. Hij wilde wel graag komen, maar had geen slaapplek dus bleef hij gezellig bij mij slapen. We hebben toen samen in mijn bed geslapen, maar er is niks gebeurd, was puur vriendschappelijk. Later is het contact helemaal verwaterd.
Weer 5 jaar later verveelde ik me en dat ik door mijn oude fb-berichten te scrollen en toen stuitte ik op een 5 jaar oud gesprek tussen hem en mij wat nergens op sloeg. Dus toen stuurde ik hem daarover een berichtje van 'he lang niet gesproken, maar check hoe dom wij toen waren hahaa oid.
En sinds dat berichtje (nu 2,5 jaar geleden) is er nooit meer een dag geweest dat we geen contact hebben gehad en inmiddels wonen we anderhalf jaar samen❤

27 likes

De kroeg! Alleen allebei bezet op dat moment dus dat had heel wat voeten in aarde. Allebei onze lange relatie verbroken (hij zijn huis verkocht en een nieuw huis gezocht en co-ouderschap begonnen) en er voor gegaan.

2 likes

Via Badoo, maar hebben elkaar uiteindelijk wel op een best romantische wijze ontmoet. Ik durfde niet af te spreken, maar we hadden wel al gebeld. S avonds ging ik uit met een vriendin en ik raak mijn telefoon kwijt. Een stel dat mijn telefoon vond, belde naar het laatst gebelde nummer en dat was dus mijn huidige vriend. Hij is dus midden in de nacht op de fiets mijn telefoon gaan halen en zocht via MSN contact met mij en ben nog diezelfde nacht met mijn vriendin naar hem toegegaan om mijn telefoon te halen, want durfde nog steeds niet alleen. Hij deed de deur open en ik zag hem staan en ik was op slag verliefd. Dat is bijna 8 jaar geleden en dit jaar gaan we trouwen.

65 likes

Nah ik ontdek dit topic nu pas. Heb alles gelezen, zo leuk!!

Wij hebben elkaar (dronken) leren kennen op Koninginnedag. Nog steeds een wonder want hij sprak mij aan en deed zo leuk en ik deed zo kut. Één van mijn dronken hobbies is namelijk om een heel alter ergo te verzinnen met totaal ander werk en interesses dan de echte ik. Dus ook tegen hem. Maar zulke leuke gesprekken gehad! Uiteindelijk wilden al zijn vrienden eerder weggaan en is hij in zijn eentje bij mijn vriendinnengroep gebleven en heeft ‘ie staan dansen springen en gek doen met ons groepje. Niet alleen met mij dus maar ook met mijn vrienden en vriendinnen. Ik vond dat zó leuk dat ik mijn alter ego heb laten varen. Einde avond zoende hij me en vroeg ik of hij mijn nummer nog ging vragen. Dat deed ‘ie en na een paar dagen appen stuurde hij een berichtje dat ‘ie niet van spelletjes en bullshit houdt en me leuk vond. 2 weken en 3 dates later vroeg ‘ie me officieel verkering.

Inmiddels zijn we ruim 6 jaar samen, getrouwd en ben ik zwanger van ons eerste kind.

44 likes

@360 haha ik heb dat dus ook dat ik loop te fucken en dingen verzin haha. Een heel raar beroep ofzo

1 like

Oh leuk dit!

Wij hebben elkaar 12 jaar geleden leren kennen via een forum (welke zeg ik niet ivm herkenbaarheid). Daar raakten we aan de praat en toen voegden we elkaar toe op msn. In het begin gewoon leuke gezellige gesprekken en pas een driekwart jaar later zagen we elkaar voor het eerst op een meeting van datzelfde forum. Ik vond hem gelijk zooooo leuk, en hij mij ook. Toen is er nog niks gebeurd verder.

Een maandje later spraken we weer af en toen ging het gelijk helemaal los. Paar maanden gedate nog en bijna 11 jaar geleden na een dronken carnavalsavond vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wilde zijn. :heart_eyes:

Nu wonen we inmiddels weer heel lang samen en het is nog steeds zo leuk als het toen was. Kan me geen leven meer zonder hem voorstellen.

17 likes

Oh wauw na 11 jaar nog steeds zo leuk, echt leuk om te lezen

Misschien nog wel leuker zelfs, want nu kennen we elkaar door en door. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb dan ineens een andere naam :joy:

1 like

Ik ook hahaha of ik ben tienermoeder geweest en mijn zoon is 16

3 likes

Hahahaha echt geweldig. Ik herhaal sommige dingen ook 10x als ik dronken ben en heb dat dan helemaal niet door. Hoor dat altijd van mensen :joy:

1 like