Hoe koud/warm is het nu in je huis?

22 graden

24,5. Had het erger verwacht!

29,4. En ik moet nu mā€™n lange broek en schoenen aan doen omdat ik zo moet werken.

25
Maar ik zit wel de hele dag in het donker met aan de ene kant de rolluiken en aan de andere kan de luxaflex en gordijnen dicht.

Hier is het nu 26 graden, maar de zon staat er nog even op het appartement. Op zich blijft het tot nu toe koeler dan in mijn vorige appartement, dus dat is wel fijn.

32 in de caravan :weary:

30 graden.

Same here! Op dit soort momenten ben ik altijd blij met mijn nieuwbouwhuis :yellow_heart:

Gisteren nog 29 en vandaag bij thuiskomst 32 :tired_face:. Gelukkig heb ik een dakterras dus ga ik daar maar bivakkeren. En er ook slapen denk ik :joy:.

1 like

25 :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:
Net verhuisd vanuit een huis waar het nu minstens 32 graden was geweest, dus ben megagelukkig

mijn airco is bezorgd

7 likes

30,5.
En ik ben stront verkouden, en heb een hooikoorts attack. Ik kan echt amper adem halen :sob:
Ik hou echt van de zomer, maar van mij had het een weekje later gemogen.

Oke kut 26 nuā€¦ er hangt dus een (volgens mij) oude airco in mijn woonkamer die het volgens de huisbaas zou moeten doen. Misschien moet ik die toch maar eens gaan uitproberen

Het koelt echt nauwelijks af. Vanmiddag was het hier 30,5. Nu nog steeds 30 graden :sob:

30 in de slaapkamer. Ben kapot, zoooo moe. Maar slapen wordt hem zo niet natuurlijk

23,5. Valt mee voor een pand uit de zeventiende eeuw!

1 like

24,6Ā°C

25, buiten 29

Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas voor deze tropennacht

2 likes

Nog steeds 27,5. De warmte blijft echt hangen in ons appartement.

27 het is te doen.