- Kuthuis met kutenergielabel F. In de winter moet je je kookpitten aanzetten en zwaaien met ‘n handdoek om ‘t warm te krijgen, in de zomer ga je half dood.
Blij dat we de toko verkocht hebben.
30 graden 
Ooooh heerlijk oordoppen, dat doe ik ook altijd en ook zeker lekker in een hoek gaan zitten, het liefst zou ik nog oogkleppen opzetten en watten in neus doen zodat ik ook niks zie of ruik
lekker sociaal 
succes nog!!!
31.5 graden.
En het maakt geen flikker uit of ik alles dicht hou of open doe. Hoera voor oude huizen die niet geïsoleerd zijn.
Haha bij mij ook niet. Hoewel open wel echt beter is want dan waait er nog wat, met alles dicht stijgt de temperatuur nog meer. Maar het is inmiddels 32 graden in mn huis, ole.
Ik zit nu in een hotel met airco en een zwembad. Echt heerlijk!
31 graden.
Ik zit nu ook in mijn kelder (die volop in verbouwing is dus een grote bende) op een houten stoel tussen de chaos maar geef geen fuck want het is hier maar 20 graden
29.1 
28, gelukkig iets beter dan buiten.
28,5 
Mja buiten is het 35.
30,5
Gelukkig heb ik een ventilator dus het is best uit te houden.
27 binnen buiten 35
Hier is het nu 26. Valt nog mee aangezien t buiten 37 was ofzo.
En inmiddels is het gestegen naar 32.5.
Ik sterf.
Inmiddels 32 hier. Houd het niet uit. Dus net besloten dat we naar mijn ouders gaan (wonen hier 5 min vandaan en hebben een airco). Zodra vriend en ik hebben gegeten gaan we daar op visite 
Het is hier 27,5
34
maar ben net thuis en staan nu twee ramen open dus hopelijk gaat het een paar graden afkoelen…
26.5, ik vond dat al veel maar als ik de rest lees…
Wel zit ik met m’n voeten in een teil water en het waait inmiddels ook een beetje hier (Rotterdam) dus heb alles tegen elkaar open gezet
28