Hoe koud/warm is het nu in je huis?

31.2…alle ramen nu open!

1. Nu alle ramen open en hopen dat het wat afkoelt

Ik zit heerlijk in het open raam, de wind is heerlijk. In huis wordt het er nog niet heel veel koeler op, nu 27.4. Maar met die wind ben ik zo blij! Bij jullie ook?

4 likes

Ja, hier hetzelfde. De wind door het huis is echt heerlijk, maar het koelt nog niet af helaas. Ik denk dat ik vannacht onder het open raam blijf slapen.

Nog 25 graden. Hoop dat het verder gaat afkoelen.

Nog steeds 27 en mijn vriend en ik zijn vandaag allebei werken en pas rond 19:00 thuis om alles weer open te zetten :sob:

30 graden. Nu maar snel deur en raam tegen elkaar open gezet, hopelijk zakt het

Het was 30, maar heb alles opengezet en het is al gezakt naar 27

Het is hier buiten 21 graden en heeft geregend. Alles staat open maar binnen blijft het 28 graden…

Hier staat alles open, maar het zakt niet verder dan 28.5 :sweat_smile:

26,3 graden binnen, buiten is het maar 19 graden. Alles staat hier dus open !

26,5, buiten is het veel koeler en alles staat open maar het schiet nog niet zo op

30,5, buiten 26, terwijl het de rest van de week met dat hele hete weer 27 graden binnen was. Dat het zonnescherm stuk is maakt dus echt heel veel verschil :exploding_head:

Heb nu wel de voor- en achterdeur openstaan, hopen dat het snel koeler wordt.

Nu 25 garden. Heb alles open staan nu. Hopelijk koelt het goed af.

In mijn woonkamer/keuken is het nu 24 graden en in de slaapkamer 25. Alles staat open zodat het kan doortochten. Moet zo alleen wel de ramen op de kiepstand zetten denk ik want het gaat zo hozen hier. Maar daar kijk ik alleen maar heel erg naar uit! :heart_eyes:

Gisteren was het 29 graden en vandaag (dankzij de regen en veel luchten) 22 graden! :tada:

Op mijn slaapkamer is het nog steeds 31 graden :sob: heb vanochtend en vanavond wel de ramen open gehad, maar heeft helaas nog niet veel geholpen. Ik zie nu dat het morgen misschien gaat regenen en anders woensdag pas.

27.5 beneden nog
Ik verlang nu echt naar zeeland :sob: daar waait het gewoon

27 beneden, 30 op zolder. Alles staat open maar het tocht helemaal niet :face_with_raised_eyebrow:

Moest hier zo hard om lachen :joy:

2 likes