24,5 beneden eindelijk.
Ik ook, het ziet er zo droog uit.
Ik ook, vooral omdat ik me net zo voelde als deze kaarsen erbij hingen. Wel zonde, deze kaarsen waren beiden overpriced en de groene niet.
24 graden, begint eindelijk al te koelen!
Het koelt hier echt matig af, steeds warmt het weer op heb ik het idee.
Nog steeds warm hier, mag van mij hier nu wel gaan regenen.
Nog steeds 24,5
Nog steeds 25 graden helaas.
Waait hier niet.
26,5 en dat is echt een verademing na 33/34 graden!
30 in de woonkamer en 31 op de slaapkamer. Heb alle ramen/deuren opengezet maar het koelt niks af😭
27,5 de warmte blijft gewoon in je huis ook heb ik alles open en is de zon weg
We zijn van 30,5 vanochtend naar 23,5 gegaan. Alles lekker tegenover elkaar open. Waai bijna van de bank, maar alles voor een koel appartement.
26.5 graden is het nu. De warmte blijft inderdaad wel lang hangen, maar ben hier al zoo blij mee vergeleken met eerder deze week.
In de slaapkamer 28 graden, hallelujah onder de 30!
Och, ik vind het wel pittig voor jullie met nog die hoge temperaturen. Gisteren overdag was het nog warm, maar vanmiddag ging de temperatuur overdag ook omlaag. Nu een heerlijke 22 graden hier. Wel zit de warmte in de muren (dat is het nadeel van een goed geïsoleerd huis) maar ik hoop dat dat met een paar dagen weg is. Succes aan iedereen!
Het voordeel van een slecht geïsoleerd huis is dan weer dat de hitte ook zo weer weg is haha. Maar ik heb dus geen thermometer in huis en ga denk ik serieus kijken of ik er eentje kan scoren deze week want dit lijkt me echt een toevoeging in mijn leven.
Als je je kaarsen even kort in de magnetron doet, kan je ze weer recht buigen!
Staat er geen temperatuur op je thermostaat?
22,5 nu, eindelijk weer normale temperaturen.
20 graden maar